Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kainuun alueen rc-harrastajat.

Aloittaja Matti Räsänen, 16.02.08 - klo: 19.00

Tinke75

Joo pitää tosiaan sotkamossa käydä tsekkaamassa paikat. Alkais olla kova hinku jo ajamaan
vaan pikkusen on hidasta tämä kevään tulo lumien sulamisen suhteen.  :embarrassed:
Ja jos siellä olisi mahikset offi/scale ajoon myös..
Axial Wraith
Toyota BJ-40 CC01

Jara

Kyllähä tuo itelläki polttelis ajamaan mutta kyllä se kesä sieltä tulee pikku hiljaa  :grin:

Jara

onko poijaat käyny soomailemassa missä kunnnossa se rata o tällä hetkellä??  :grin:

patez

Pitää käydä helatorstain/viikonlopun aikana kattomassa. Luulis että alkaa jo kuivamaan (tosin sateita on enemmä ja vähemmä luvattu). Rikkaruohot pitää varmaan myrkyttää.
Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

Kauhistus

Täällä ollaan!!! juuri avasin traxxas slashin paketin ja akku on laturissa!!

Olen uusi harrastaja ja vinkkejä saa laittaa tulemaan :D

Nimeni on Jaakko ja aion olla viimeistään tiistaina kahtelemassa sotkamon rataa ihan auton kanssa.

Matti Räsänen

Noniin hieno homma! Tosiaan minä olen ma ja ti ainakin radalla rakentamassa. voisi ottaa auton mukaan kanssa niin omalla kohallakin kausi tulisi korkattua.

Kaikki mukaan, rata on ok kunnossa. Korokkeessa on naputeltavaa jos on intoa myös sen suhteen.

Kauhistus

nyt on kahteen kertaa akku ladattu ja tyhjäksi ajettu :D kylläpä on naama virneesseä  :evil:

Eiköhän sitä viimestään tiistaina jouda ajeleen ja vaikka kaveriksi naputtelemaankin :)

Matti Räsänen

Noniin, sopivasti akun välissä aina heitetään paketti nauloja seinään   :laugh:

Muillekkin näytiksi, korokehan on tässä mallissa:  :cool:

Jara

Tulossa ollaan näillä näkymin ajamaan vähä rallia :evil:

Rairai

Akkuja talven jäljiltä
101 ajettu
102 ladattu
Jump 101

Tiistaina dadalle katolleen ajelemaan.
Ansmann X2 evo / CS rocket competition | -->www.rceet.net<--

Matti Räsänen

Olipa hieno päivä, kiitos kaikille kävijöille, oli mukava harrastaa porukalla  :cool:

Kauhistus

Muistahan matti pistää sitä maksukaavaketta nii päästään lahjoittamaan rahaa kerholle :D

patez

aattelin mennä launtaina n. klo 10 talkoilemaan/ajamaankin. Oisko muita tulossa?

Matti Räsänen

Minä tulen lauantaina samalla periaatteella. Voi olla että myös PE ja SU jossakin määrin paikalla. Ilmoitelkaa muutkin sitten mahdollisia radalle menoja!

@Kauhistus ja muutkin:

Lainaus käyttäjältä: Matti Räsänen - 29.05.12 - klo: 09.45
Nostetaanpa:

Lainaus käyttäjältä: Matti Räsänen - 03.07.10 - klo: 09.28
Hinnat ja maksuohjeet eivät ilmeisesti kaikilla avautuneet joten nyt tein PDF-dokumentin ladattavaksi. Nyt pitäisi toimia.

http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=25955.0;attach=13170

Edit! Maksuohjeeseen lisäys:
Jos maksaja on joku muu kuin jäsen, viestiin tulee ilmoittaa myös nimi.(Esim. jos huoltaja maksaa jäsenmaksun)

HUOM: IBAN Tilinumero: FI23 8886 0710 0750 21

Tuo pitää korjata myös ohjeeseen.

Pitäisi korjata ohjeeseen myös ratavastaavan s-posti, eli nykyään matti(miumau)rceet.net. Puhelin ennallaan.
Jos joku kehtaisi kirjoittaa ohjeen uusiksi olisi bueno. Oma kone levisi missä originaali olisi ollut.

Jotenkin muutenkin voiko tuota maksusysteemiä järkeistää, vai mitä uudet jäsen-kanditaatit mieltä?

Kauhistus

Kyllähän tosta selvää sai :)

sunnuntaina voisin kans radalle tulla. Ei oo renkaita vielä mutta kesälomarahoista vois hommata.

Koitan naapurilta tiedustella sitä raivauskalustoa jos nykäsis lepikon nurin siinä sunnuntain nimissä :)

Kauhistus

Raivaus-saha saatu lainaan ja sunnuntaina tulen radalle.

Oisko matilla mahiksia hommata kerhon piikkiin 98 bensaa ja 2t öljyä? :roll:

patez

Matti Räsänen

Samaan aikaan abaut. Jos muita tulossa, ohjelmassa ajelua+rikkaruohojen hävitystä.

Lainaus käyttäjältä: Kauhistus - 31.05.13 - klo: 23.13
Raivaus-saha saatu lainaan ja sunnuntaina tulen radalle.

Oisko matilla mahiksia hommata kerhon piikkiin 98 bensaa ja 2t öljyä? :roll:

Eiköhän se järjesty.

Matti Räsänen

Tänään koroketta rakentamassa noin klo14 eteenpäin.

Juha L

Terveppä terve. olen kevät talvella harrastuksen uudelleen olottanut kuski poikansa kera paltamosta. mieli tekee piha ajeluista radalle tutustumaa ja kohtaamaan muitakkin hurjastelioita. milloin sotkamon radalla olisi väkeä käymässä?

Kauhistus

Ensi lauantaina koko päiväksi olisi tarkoitus tulla radalle testailemaan ja ajelemaan :)

Matti Räsänen

Mulla menee tämä viikko Vaasan viikonlopun kisoihin valmistaituessa.. mutta ensiviikolla sitten taas joutaa.

patez

joo ens launtaina vois jäydä ajelemassa. Varmaanki siinä puoleltapäivin.  Tervetuloa tutustumaan ja auto mukaan!

Kauhistus

Pienenllä sää varauksella toki että jos sataa vettä kaatamalla niin en taida tulla.

Matti Räsänen

Miten olisi tulevana viikonloppuna Talkoot? Itse vietän todnnäiköisesti LA ja SU aikaa korokkeen kimpussa. Hommaa olisi muillekkin, ainakin ruoho pitäisi leikata ja yrittää vielä myrkyttää rikkaruohoja. Minä tuon ruohonleikkurin. Ja myrkytys tarpeita on.

Koroke oli tuossa mallissa toissapäivänä. Tuohon vielä tänään sain kolmanneksen ruodelaudoista laitettua, huomenna ehkä jopa loput. Sitten päästäisiin pellit nostamaan paikalleen! Ehkä jopa nyt viikonloppuna jos hyvin etenee ja porukkaa tulisi hyvin kaveriksi.

patez

Sunnuntaiksi vois ainakin ehtiä, otan sen rimmerin kans mukaan. Olikos siellä sitä kakstahtipensaa?

Matti Räsänen

Bensaa on ja purkki öljyvä.

PS. Sillä meidän taannoisella myrkytyksella ei ollu minkään valtakunnan vaikutusta  :shocked:

patez

noo, otetaan rimmerillä ja ruohonleikkurilla, eihä siinä radalla ollu ku muutamassa kohti vaan sitä rikkaruohoo.  Lienekkö kuivalla haihtu samantien ne myrkyt.. Pitää vielä raivaussaha tuua joku toine kerta, että sais tota pajukkoo vähemmäksi. Huomenna varmaan kerkiän jo tulemaan siinä puoliltapäivin tai illemmalla jos kovin paljon sataa.

Juha L

Äkkiä se kuukausi menee. Tuun sunnuntaina kahtoon jos säät sallii. Mikä on yleensä sää varaus talakloisiin.

Matti Räsänen

Säävaraus on tietysti, jos sataa niin ei kannata tulla itseään kastelemaan.

Edit. Poutaa on luvannu ainaki tänään loppupäiväksi ja huomiselle mutta katotaan huomen-aamulla tarkemmin tilanne.

Kai Juha muutakin kun kattomaan tulet, auto mukaan!