Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kyosho fazer

Aloittaja svheebo, 10.03.08 - klo: 19.38

miksalo

Lainaus käyttäjältä: hc cob - 28.04.08 - klo: 18.33
mutta hpi:n korit ovat maalaamattomia,mutta ilmeisesti todella laadukkaita

tää hbx:n kori on sähköautoon tarkotettu, ja auto johon tää on alun perin tarkotetttu on vähän lelumainen

hae kori biltemasta jois haluat halvalla valmiiksi maalatun korin.
hintaa en muista mutta oli halvin nakenani.
sorry et ei oo nappikses kaikkia kirjaimia :angry:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

hc cob

tää kori on sama kun mikä on biltemassa...

miksalo

oli siella jotain eri koriakin...
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

hc cob

pitäiskö vaihtaa yksisuuntaislaakeri käynnistimestä kun luistaa käynnistin aina välillä?

LittleDemon

Lainaus käyttäjältä: hc cob - 30.04.08 - klo: 13.53
pitäiskö vaihtaa yksisuuntaislaakeri käynnistimestä kun luistaa käynnistin aina välillä?
puhdistaminen voi myös auttaa, mutta osta pakkiin uus laakeri jo valmiiksi
Kuva Asso TC5 - Asso L4 - Jconcepts BJ4 - Tamiya TT01D - Tamiya TT01 - HoBao Hyper 8.5

hc cob

puhdistus auttoi vähän.mutta ei kokonaan

malluri

moottorissa ilmeisesti öljy-vuoto. öljyä on kaikkialla. mitä tehdä?  :embarrassed:
Kyosho Fazer

miksalo

katso mista vuotaa..
vaihda tiivisteet...etulaakeri...
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

hc cob

sama juttu: takakansi,pakoputki,etulaakeri (ja kaasari?) yleisimmät vuotokohdat ainakin ittellä

malluri

voisko just se pakoputken tiiviste vuotaa? :undecided:
Kyosho Fazer

svheebo

Voihan se vuotaa:D
Katsomalla se selviää,katsot että ovatko kiinnityspultit kunnolla kiinni,ja jos ei,putsailet liat pois,vaihdat uuden tiivisteen,ja kiristät paikalleen...mielellään varovasti,nimimerkillä"pakosarja paukahtanut".
Tietty jos vielä nappaiset sen koko koneen irti,ja putsaat kunnolla,niin näet seuraavan ajon yhteydessä paremmin että mistä lykkää tavaraa....jos vielä lykkää.
kyosho fazer+schumacher nitro fusion

svheebo

#71
Ja jarruista kysymystä.
Eli tänään kävi niin,että auto pysähtyi jarrutuksen yhteydessä,niin kuin tietty kuuluukin,mutta eipä sitten enää liikkunut ollenkaan.
Ensin epäilin että olisiko mennyt kivi spurrin väliin tms,mutta ei mitään löytynyt.
Siinä sitten ajattelin että puretaan sitten niin kauan kunnes vika löytyy,kone pois,kytkin ihan ok,sitten vaan purkua kaikille muille osille,kun sain lopulta jarrupalat ja sen käyttövivun(mikäs se on oikealta nimeltään?)esille,ja niitä irroittelin,niin heti alkoi pelittämään,eli ei tarvinnut diffejä alkaa aukomaan.
Jarrulevyn päällä oli ikäänkuin jotain pinnoitetta(mustaa),sitä siitä lähti irti muutama palanen.
Jarrupalat näytti ihan hyviltä,onko niissä jokin tietty paksuus koska pitää vaihtaa?
Tuolle jarruvivulle ei ole minkäännäköistä palautusmekanismia,se tuntui vähän takkuilevan kun sormineen kokeili,eli jarru yritti jäädä laahaamaan.Kikkoja?
Samalla kun auto oli pöydällä palasina,päätin ohjausservonkin vaihtaa,nyt siinä on möyryämässä tower pro....vähän saa kikkailla että alkuperäinen servovarsi mahtuu liikkumaan,lisäksi ihmetyttää ne servojen mukana tulevat osat,aika heiveröisiä ovat,niin hitecissä että tower prossa.
kyosho fazer+schumacher nitro fusion

hc cob

jarrupala ei oo mulla kulunu yhtään,vaikka on jo 2 kertaa vaihtanu jarrulevyn.sen vivun pitäis palautua itsestään,kunnes kaasuvipu joka tulee servolta vapauttaa sen kokonaan kun painaa kaasua tai päästää vapaalle.
se "musta" oli varmaan sulanutta jarrulevyä? no noi on halpoja tähän autoon,n7€/paketti (1kpl),mutta siinä tulee varmaan 100 muuta muoviosaa mukana esim vetoakselisarja,hexejä(pyränmuttereita),kaasuvipu ja muuta mitä en muista,on tullu 2 kertaa ostettua kun vetoakselit  ja pyörännavat paukkunu vähän turhan usein 1/2 vuodeb aikana (7 kpl?),ilmeisesti liian lyhyet veoakselit,
mulla ratkes ongelma kun pistin pienen prikan diffikuppiin,yhtään osaa ei oo sen jälkeen voimansiirrosta hajonnu (paitsi pääratas hieman kulunut)

svheebo

#73
no niinpä näkyis olevan kaikkea muutakin mukana,tuotekoodi fa008 sisältää juurikin noita mainitsemiasi roippeita.eihän tuo kallis ole jos ne kaikki sisältyy tuohon 7 euroon.

Edit:8,50 oli hinta atalassa,tilasin samalla sit tukivarsia,renkaat,pakosarjan tiivisteita yms...josko sitä vaikka pääsis radallekin joskus kokeilemaan.
kyosho fazer+schumacher nitro fusion

hc cob

on hyvä auto driftaamaan  :laugh: kun vähän muokkaa renkaita ja ohjausservoa,pitäis joskus ottaa videoo?

hc cob

nyt on fasussa teräksiset vetoakselit edessä vakioiden muovisten jaskojen tilalla :grin:
ja jos hyvin käy niin vois koittaa sitä hpi:n t-15 moottorilla jos sen saa kiinni (vauhtipörä vääränlainen)

miksalo

jos ruutia siihen haluat niin osta suoraan esim. lrp/nosram 18 kone.
moottoripukit joudut myös vaihtamaan.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

hc cob

moottoripukki kyllä on ja t-15 tuli toisen auton mukana ja makso n.70€ eli 1/2 nosamin hinnasta.

svheebo

Kappas vain,laitahan kuvaketta moisista jossain vaiheessa kun ehdit.
Löysitkö teräksiset vetarit jostain,vai sovelsitko itse?
Oma fasu odottaa osia,seuraavaksi olisi tarkoitus sillä radalle lähteä kokeilemaan,kunhan saa aikaa nipistettyä jostakin.
kyosho fazer+schumacher nitro fusion

hc cob

ostin käytetyn auton myydään-osastolta,60 €,siinä tuli mukana "hieman" (2cm) liian lyhyet vetarit jotka käy (melken)fazeriin(1mm liian pitkät,ei mahdu pyörä kääntymään ääriasentoon,täytyy muokata diffikuppia tai pyörännapaa tai mikä se onkaan) :mrgreen:

Juuso_St

Onks toi kyosho fazer hyväki auto kun atuoa oon tässä hankkimassa vai onklo cen racing mx 3.0 subaru parempi!! vastauksia!! siis nopeultaan ja kiihdytykseltään

Juuso_St


Futaba

Jos sulle riittää et auto kulkee kovaa ja kiihtyy täysii ni osta kiihdytysauto. Jos taas haluat ajaa kunnolla, älä tuijota niitä nopeuksia. Kaikki ne tarpeeks kovaa sulle kulkee.
| Academy | Axial |

Juuso_St

Hehhehe surkea vitsi  kulkeeko toi auto mitä en aio ostaa mitää p****a sen pittäää kulkee 65 km/h ainaki!!

hc cob

kyllä toi sen 65 menee.
ihan hyvä auto ,ainakin varmaan parempi kuin tuo cen.

ei ainakaan kalliiks tuu aluks mutta myöhemmin niin onkin sitten toinen juttu.
(kyosho varaosahinnat :undecided:)

nin ja luultavasti tulee virittelynhalu,ja tähän ei viriosia paljon saa ellei keksi ite :mrgreen:

rcoss

Kyöstin FW-06T on tästä autosta kehittyneempi versio.

hc cob

ei oo kun on fw-05 autosta uus versio.
tää on pure ten alpha 3 sta kehittyneempi.

tossa viikonloppuna tuli ajettua sekä fazeria että fw-06 autoa,on ihan eri autot.
kardaanit ja sähköt samaa.

fazer on "huonompi" vaikka siinä onkin parempi motti kun fw-06ssa

miksalo

Lainaus käyttäjältä: Juuso_St - 02.08.08 - klo: 21.30
Onks toi kyosho fazer hyväki auto kun atuoa oon tässä hankkimassa vai onklo cen racing mx 3.0 subaru parempi!! vastauksia!! siis nopeultaan ja kiihdytykseltään
Fazer on edelleen paljon huonompi kuin CEN.
Fazer myös kulkee hiljempaa.
Jos jonkun fazer kulkee vakiona muka vakiona 65km/h niin on mittarissa vikaa  :p
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

hc cob

no mun vanha meni kyllä sen 65 kun vertaa viereisellä tiellä ajaviin autoihin.tietenkin aita välissä.
50kmh rajoituksella ohi ja helposti karkuun
ja kyllä ihmsillä suut loksahtelee auki kun kaasua painaa.

siinä on se moottori sellainen että menee lujaa korkeilla kierroksilla

Juuso_St

elikkas kumpi kulkee paketista  suoraan lujempaa kyosho fazer vai cen racing nx 3.0 subaru 4wd 2-speed '



vastausta