Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HPI Savage 21 / 25 / SS

Aloittaja Mika R, 01.05.03 - klo: 16.58

Matias V

On muuten menevän näkönen peli! Toi Savage meinaan. Oishan se kiva tommonenkin omistaa, mutta kukkaro määrää...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Rc-Kriitikko

Niin en oo oikenn vielä saanu selväks että mitä tommonen maksaa kaikkine päivineen. :oops:
Kaikissa meissä asuu Hyvä Sielu

Mika R

radioineen päivineen (RTR) riippuen hieman mausteista (pakki, roto-start) voi pakettiin uutena varautua n. 700-800 euron hintaan.

Rc-Kriitikko

Juuh liian kallis mulle  :(
Kaikissa meissä asuu Hyvä Sielu

Heikkri

Ameriikassa veroton hinta 400$ = 350euroa (1.145 kurssilla).
+Tulli + ALV(22%) + rahti.

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "Heikkri"Ameriikassa veroton hinta 400$ = 350euroa (1.145 kurssilla).
+Tulli + ALV(22%) + rahti.

Joo. Jos Suomeen tilaa, niin eipä paljon halvemmaksi tule? Hobbylinnasta voi kysyä tarjouksia, Mikko sieltä lupas kilpailukykyisellä pakettihinnalla. Silti en usko että paljon alle 700 euroa lähtee perusversio kun on uus tuote, mutta sehän selviää kysymällä  :D

mike_87

Kysyn vaan että onko siinä vakiona tuommiset suojat tankille ja tuo jokin pohjapanssari?

Mika R

mulla ei oo tosta tietoa

Rc-Poika

Eihän noita taida vakiona olla ainakaan noitten HPi:n kotisivujen kuvien perusteella. On varmaan jotain hopuppeja tms. systeemejä.
// Niklas " jokipoika " Jokinen

nici

Näyttää siltä että nuo ovat itse väännetty nuo suojat, ihan siistit :)

mike_87

Lainaus käyttäjältä: "nici"Näyttää siltä että nuo ovat itse väännetty nuo suojat, ihan siistit :)
ei ole. löysin itse joltain rc-kaupan saitilta niin kyllä ne on hop-up osia.

nici

Jaa, no sanotaanko sitten että ovat käsintehtyjä.. tai siltä ainakin näyttävät.

Mika R

miken pyynnöstä tällanen savage:

Madfs

Muutes Pystyykö Inferno Tr-15 monsteri keuliin?
Elämä On Laiffii Ja Puukko On Knaiffii.

ReCo

heh :mrgreen:  hieno savage  :lol:
Savage SS 4.6
Mini-z

mike_87

niiin tuosta edellisestä kuvasta, mahtaakohan kukaan tietää mistä sitten saisi tollaset vanteet ja renkaat? onkohan nuo samalta valmistajalta?

nici

renkaat on ai9nakin Pro-Line.. vanteista en tiedä, mut eiköhän nekin löydy täältä

mike_87

Noniin.. Kyllä ne kumpikin ovat pro-lineltä. Towerin saitilta löytyi, siitä kiitos nicille :)  Vaikkei vielä mulle oo ajankohtainen mutta vois jo etukäteen tiedustella että myykö suomessa kukaan pro-linea? pro-lineltä löytys sit vielä sopiva koppakin: chevy pick-up.

Otsomaani

Pro-lineä myy esim.rcpiste, medasec...
RC pisteeltä kylläkin löytyy suurin valikoima.

mike_87

ja vielä edellisestä kuvasta miten tuo madaltaminen on suurinpiirtein toteutettu? Tarviiko muuta kuin lyhyempien jousien vaihdon(vai onko niitä edes vaihdettu) :?:  Itse en ole mikään rc-alan guru ainakaan vielä 8)

Otsomaani

On varmaan lyhennetty jouset.
Muuten mitä järkee on asvaltti monsterissa :? ?

mike_87

No mun mielestä se, että jos enimmäkseen kiinnostaa ajaa monsterilla ja omistaa vain yhden auton(monsterin), ja ei raski ostaa toista autoa on-roadiin, niin on sitten mukava kokeilla asfaltilla ettei tarvi pelätä että kaatuu vaikkei se kyllä ihan ole touringin tasoista menoa.

nici

Lainaus käyttäjältä: "Otsomaani"On varmaan lyhennetty jouset.
Muuten mitä järkee on asvaltti monsterissa :? ?

Ei siinä pahemmin järkeä ole, mutta mitä väliä sillä on kun on hauska ;) Jos kaikki olis vain järkevää niin oikeissa autoissa ei olisi yli 1.6 litraisia moottoreita ja elämä olis muutenkin aikasta tylsää... Mitä sitä nyt esimerkiksi ravintolaan pihviä syömään kun kotoa löytyy kaupan lihapullia ja pussimuusia, terveellisempääkin taitaa olla  :wink:  Kuten oikeissakin autoissa niin rc-autoissa massasta poikkeavat ja riittävän tehokkaat(lue; ylitehoiset) autot ovat "hauskoja"(paremman sanan puutteessa).

mike_87

kuin moni muuten aikoo tilata tuon savagen? millon niitä sit saa hobbylinnasta?

MSAI

Herätelläänpäs vähän Savage keskustelua. Sain hyvän tarjouksen paketista, joten alkoi kiinnostamaan.

Toi on muuten varmaan ihan järkevä tuo pohjapanssari. Katselin, että jarrulevy voi vaurioitua jos ajaa esim. kivikossa. Onkohan noita saatavilla jostain vai pitääkö itse rakentaa?

mike_87

Joo niin tuli mullekkin tuo tarjous. vissiin tuli niille jotka on jäseniä? Voi kun oisi jo nyt rahat niin oisin jo tilannut :(  On se varmaan kunnon auto.

Puuha-Pete

Mäkin olisin ostanut jos olis ollu vähän enemmän rahaa. :(

Vihrea

Hobbylinnassa pitelin savagea käsissäni, kyllä oli mahtava, ja painoi !
Galant VR-4

mike_87

Jokos on jollakin kokemuksia tästä autosta? Onko esim. kytkin ja muut kulutusosat kestäny hyvin? entä onko se vetokäynnistin mistään kotoisin? onko hajonnut kellään?

Ja tuleeko sen rotostartin mukana laturi sen akulle?  ja sitten jos hommaa myös sen reverse modulen=(peruutusvaihde), niin toimiiko myös jarru sen pakin kans samanaikaisesti silla vakioradiolla?

mike_87

osaaks kukaan vastata?