Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

VRCK

Aloittaja junttapave, 14.04.08 - klo: 00.13

make xd

Onkos tänään mitään toimintaa radalla?

Bysse

Kuolettavan hiljaista  :evil:
Hyper Pro, SIIM Racing, LPR
VRCK

junttapave

auto olisi kondiksessa mutta ei prkl viitti mennä paleleen radalle.kun saattaa olla että tuli saatua kylmää lauantaina.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

make xd

Meijän olis tarkotus mennä tänään radalle nikon kanssa jos se nyt suostuis vaan vastaamaan puhelimeen  :angry:

vili83

tossa eilen kävin koiran kanssa radalla. oli sielä ainakin polkupyörällä ajeltu vähän rallia :angry:
noo onneks toi nesteytys pelas lauantaina hyvin :laugh:
kyosho inferno st us/giga crusher

travi

No me käytiin monstereilla kurvailemassa tunnin verran rinkiä. Vähän tasoittelin uraa, mutta kun 19:50 tulee jo pimeätä niin aika heikoksi se jäi. Pääsuoralla on perunapeltoa, joten siinä tarttee pienirenkaisella hiljentää muualla rata on ihan ajettavassa kunnossa.
MMM E-Revo,Sidewinder SLASH,Mamba Max E-SAVAGE,mamba-25 ZK-2, 1/16 Revo VXL,Sidewinder+mabuchi Tamiya Mini M05

Wiseguy

Voikos tuolla teidän radalla ajella isommalla autolla? Mulla olis Baja vailla ajopaikkaa, kun ei tahdo mistään löytyä hyvää sellasta. Alkaa naapurit hermostuu ku ajelee takapihoilla.

Bysse

Voihan siiellä kaiketi mut o vähä pieni sille.
VRCK

Wiseguy

Okei. Pitääkin tulla katsomaan rataa lähitulevaisuudessa. Vois tulla vaikka sitten kun on porukkaa paikalla. Saa/ pystyy sitten ajamaan tai ei. Vielä kun joku kertoisi, missä rata on...

junttapave

oolrait eli kerhoiltaa pukkaa sunnuntaina kerhotiloissa jos saan huomenna avaimet sinne.muuten pidetään vaikka esson baarissa.alkaen kello kuusi ehtoolla.huomenna myös menossa markoae:n kanssa lohjalle matoille ajamaan että mukaan vaan,ilmotelkaa niin järkätään kyytejä.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

travi

Me mennään ajamaan radalle n. viideltä jos ei sada.
MMM E-Revo,Sidewinder SLASH,Mamba Max E-SAVAGE,mamba-25 ZK-2, 1/16 Revo VXL,Sidewinder+mabuchi Tamiya Mini M05

Bysse

Lainaus käyttäjältä: junttapave - 19.09.08 - klo: 19.02
oolrait eli kerhoiltaa pukkaa sunnuntaina kerhotiloissa jos saan huomenna avaimet sinne.muuten pidetään vaikka esson baarissa.alkaen kello kuusi ehtoolla.huomenna myös menossa markoae:n kanssa lohjalle matoille ajamaan että mukaan vaan,ilmotelkaa niin järkätään kyytejä.

MORO:

MIKKO EI SAANUT AVAIMIA JOTEN RADALLE HUOMENNA SUNNUNTAINA KLO 15.00 -->
VRCK

Wiseguy

Terse.
Voisin tulla tänään käymään radalla, mutta menee kyllä klo 18.00 asti, ennen kuin pääsen paikalle.

nik-92

Kukaan menossa tänään radalle?
E-Havoc|Lrp shark|

Bysse

heps.
Tiistaina eli huomenna radalle.
VRCK

nik-92

E-Havoc|Lrp shark|

Bysse

Puol 4 vaikka.
VRCK

Bysse

Torstaina ajamaan omalle radalle tos puol4-4:n aikoihin.
VRCK

Bysse

Lainaus käyttäjältä: Bysse - 23.09.08 - klo: 23.28
Torstaina ajamaan omalle radalle tos puol4-4:n aikoihin.

Sää-varaus tietenkin  :p
VRCK

Bagi

vois tulla itekki :P
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

nik-92

Vois tulla sharkil ku hyperin etulaakeri vuotaa.  :embarrassed:
E-Havoc|Lrp shark|

vili83

mä kävin jo aamulla sudittelemassa ja hyvin sutii :tongue: vähän tää iltavuoron tekeminen häiritsee tota harrastus toimintaa kun ei ole nostajia :cry:

nik-92

Elikkä onkos porukka menos tänään ajamaan ?
Mites muuten ne sisävuorot onkos tänä viikonloppuna mitään?
E-Havoc|Lrp shark|

Bagi

ite ajattelin mennä ajelemaan radalle.
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Bysse

Lainaus käyttäjältä: nik-92 - 25.09.08 - klo: 06.58
Elikkä onkos porukka menos tänään ajamaan ?
Mites muuten ne sisävuorot onkos tänä viikonloppuna mitään?

No on menossa, minä ja Koppa kaiketi.
VRCK

make xd

Lähden nyt radalle päin, Niko ja Bagi on jo siellä!

vili83

jotenkin se auto vaan lähti sinne päin vahigossa anteeksi kauhiasti junttapave. Ethän tapa mua vielä kun olis lauantaina vielä vähän menoa :roll:

nik-92

:grin: Saatiin tänäänkin radalle toimintaa.
E-Havoc|Lrp shark|

make xd

Lainaus käyttäjältä: vili83 - 25.09.08 - klo: 19.45
jotenkin se auto vaan lähti sinne päin vahigossa anteeksi kauhiasti junttapave. Ethän tapa mua vielä kun olis lauantaina vielä vähän menoa :roll:

Sä et tuu näkemään huomista vili!  :grin: Se oli aika ikävästi tehty.

JUkka-san

Lainaus käyttäjältä: vili83 - 25.09.08 - klo: 19.45

Monta lähti sairaalaan?