Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Traxxas E-Revo

Aloittaja Janezki, 19.04.08 - klo: 17.58

tapsa92

#90
"Monsteri ei kestä" ? Kateellisen puhetta, kyllä se kestää, mutta asiaan saattaa vaikuttaa ne akun liittimet jotka koskettavat jäähdytys siiltä, ja liian ahtaat kotelot. MGM toimii ja toimii, laatunopareita nekin, sullon ollu vaan huono tuuri ja huonoilla softilla varustettu yksilö.

Revo näyttää hienolta, vielä kun hankkisit keulumisraudat niin avot. Voin muuten jo valmiiksi luvata että tuo yksilö kulkee jopa sen 70-80kmh asfaltilla, on tullut kokeiltua vastaavia speksejä feigaolla, 4s akuilla ja MGM:llä  :grin: . Ota myöskin huomioon täysillä ajettaessa se, että auto alkaa keulimaan jo kymmenen metrin jälkeen ja heittää backflipit, kävi samalla tavalla mulle joka kerta asfaltilla. Soratiellä ei lentänyt ympäri.
- Tapsa

Nikke92

Kateellinen en oo ja monsterit ei tunnu ilman modeja kestävän. Mämmärit saa olla vaikka Deluxe++ malleja, mulla oli kerran p*ska versio, toisella en halua kokeilla.
Traxxas Revo 2.5

-rcmh-

Jep, kiitti. Täytyy kattoa jos jotain videota ottaa sitten kun auto on iskussa.

No jos näillä setupeilla kulkis sen 70-80kmh niin olisin tyytyväinen, riittäis hyvin ainakin alkuun.
Joo, se voi olla että keulii kyllä Revo ainakin asfaltilla. En tiedä kestäiskö keulintarauta kauan ehjänä Revossa? :tongue:

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Nikke92

Aivan varmasti keulii noilla setupeilla. Oma e-revo keuli vakio kamoilla jo asfaltilla..:D
Traxxas Revo 2.5

Voyager

Ei kauaa kestäny ku kaikki Revot on tuunattu/modattu!

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Catiska

Tuollaisen koneen olisit saanut minulta melkein vaikka ilmaiseksi. Ostin tuollaisen testimoottoriksi E-MAXX:n, kone on ihan kökkö. Tehoa ei niin kuin pitäisi, lämpöä senkin edestä. Ainut mihin tuo kelpaa, on pinioni-testaukseen...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

-rcmh-

Se voi olla että ei tee mitään, sen näkee sitten kun testaa, mutta eihän sillä hintaakaan ollut paljon.

Mutta ei tota mottia ihan lytätty ole tuolla Hobbycityn sivuilla. Etupääty kuulemma lähtee irti, mä laitoin lukitetta siihen jos pysyis sillä.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Qazu

Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.10.08 - klo: 00.10
Tuollaisen koneen olisit saanut minulta melkein vaikka ilmaiseksi. Ostin tuollaisen testimoottoriksi E-MAXX:n, kone on ihan kökkö. Tehoa ei niin kuin pitäisi, lämpöä senkin edestä. Ainut mihin tuo kelpaa, on pinioni-testaukseen...
Ai 9xl 1900? Ei kait se nyt niin huono ole?
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

tapsa92

Kuulemma kuumenee enemmän kuin feigao, ja feijao se lämpeni mulla 70c paikkeille pinta kaasulla maastossa, ja juuttui pienen pieneen kuoppaan ja moottoreiden ja niiden päällä olleet sähkömiehenteipit sulivat samantien käppyrälle eheheh... Kuumenee siis aivan varmasti tuokin mosa maastossa varsinkin.
- Tapsa

Nikke92

Laittaa ympärille kiertämään nestemäisen typen niin luulis pysyvän pakkasen puolella lämpöjen vaikka kuinka luukuttas.. :D Mutta joo. Mulla on yks tuollanen 3500kv L kokonen kone. 10min testin aikana lämmöt nous ilman jäähyjä ja siiltä 85 asteen tuntumaan.. Laitoin sitten siilen ja tuularin kiinni, mutta en oo testannu kun nopari levis ennen kun kerkesin kokeilla. Mutta ei nuo oo hinnalla pilattuja nuo koneet, kyllä noita ainakin voi testata.
Traxxas Revo 2.5

Catiska

Kokeilin monilla pinioneilla -> lämmöt yli 100 C astetta. Vain tehoja rajoittamalla säätämällä ennakko normaalia myöhäisemmäksi sain lämmöt alle sadan... No, noissakin voi olla laatueroja, mutta parin akullisen jälkeen lähti laadukas kone tilaukseen...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Kimpo86

Ei tunnu E-revon vetarit oikein kestävän, kakskertaa jo katkennu mulla, no tietysti teholla voi olla jotain asiaa tuohon. Kulkee aika rahusti takapotkuna suttaa vaan ihan kokoajan.
On kiinni Lehner 2240 ja Mamba Monster kolmen kennon lipoilla meinasin kokeilla sarjaan noita 3s lopoi et sais viellä vähän potkuu..

Mistä voisi saada isompikokosia koolereita moottoreille, motin paksuus on 45mm ei tahdo mistään löytyä.

Mutta saako noita revon vetareita sovitettua helposti E-revoon.
Baja 5b ss+ Dominator. Fg Monster 56cc. Challenger powerboat 26cc. Asso RC18t.

Nikke92

Samat vetarit siinä e-revossakin on kun nitro revossa. Koko voimansiirto vaiheaskia lukuunottamatta on nitrosta.
Traxxas Revo 2.5

-rcmh-

Jep, samat vetarit on nitro ja sähkö Revossa.
Kestäisköhän näillä vetareilla kunnon tehoja: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/products_id/14367
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Nikke92

Luulis kyllä kestävän. Ite laittelin tänään autoo vähäsen siihen malliin että saapi laittaa noparin kiinni ja lähtä ajelemaan. Konetta laittelin paikallaan, kokeilen nyt alkuun novakin hv maxx 4,5 koneella, maxxissa ainakin oli neljällä kennolla aika hyvä kone, eikä lämmennyt juuri ollenkaan.
Traxxas Revo 2.5

-rcmh-

#105
Nyt vois tuon laatikon lukita 2 vaihteelle, kun sähkössä 1 on turha.
Onko täällä joku lukinnut sitä, ja oliko helppo homma? vois lukita sen samalla osia odotellessa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Nikke92

#106
EDIT: Ois pitäny lukee kerralla kunnolla. Olikin kyse askinlukitsemisesta kakkoselle, eikä koko laatikon modaamisesta.
Traxxas Revo 2.5

Qazu

Mä ite oon lukinnu askissani kakkosen jo aikoja sitten. Exit only.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Catiska

Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.10.08 - klo: 00.10
Tuollaisen koneen olisit saanut minulta melkein vaikka ilmaiseksi. Ostin tuollaisen testimoottoriksi E-MAXX:n, kone on ihan kökkö. Tehoa ei niin kuin pitäisi, lämpöä senkin edestä. Ainut mihin tuo kelpaa, on pinioni-testaukseen...

Ei saa enää... Tuo sitten otti ja kypsähti omaan lämpöönsä...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

-rcmh-

Vai niin kävi, oliko kyseessä just tuo 1900kv kiinan-motti?
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Catiska

Täsmälleen sama.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Janezki

Taisi tosiaan Catiskan motti olla maanantaikappale, itse en ole saanut eTNX:llä samaista moottoria kuin 60 asteiseksi 4S lipolla, eikä ajotyyli ollut edes mitään hipellystä.

-rcmh-

Tais olla joo, katotaan nyt mikä kappale on itsellä kun pääsen testaamaan revoa.

Medusalta tullut nyt myös 70mm ja 80mm kannun motteja. Hintakaan ei paha verrattuna esim. Neu motteihin.

http://www.medusaproducts.com/motors/036-V2.htm
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Janezki

#113
Harjaton versio näemmä tulossa Mamba Monster Max 2200kv combolla varustettuna, linkkiä.



Promovideota täällä.

edit: oho, TQ-radiossa 2.4Ghz sisuskalut

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: Janezki - 16.10.08 - klo: 18.16
edit: oho, TQ-radiossa 2.4Ghz sisuskalut

Näköjään...

Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Nikke92

Jepjep. Mitenköhän tulee mamba kestämään. :/
Mulle tuli tänään harjaton nopari revoon. Huomenna juottelemaan johtoja ja laittelemaan asetuksia kohilleen..
Traxxas Revo 2.5

tapsa92

Tulee kestämään, kuten pitääkin. Kun BEC hakkautumisongelma ja jäähdytysripa ongelma ratkeaa, niin nopari on täydellinen.
- Tapsa

Toni.T

Paljonkohan tollasella E-Revo Brushlessillä on hintaa? :tongue:

tapsa92

Hinta asettuu varmaankin 600-800e paikkeille arvelisin, pelkällä mamba setillä ja radioilla lisähintaa tulee sen 200-300e verran. E-Revoa voisi alkaa ehkä harkitakkin pian jos saisivat vielä metallista valmistettuja osia kyytiin ja paremmat ajo-ominaisuudet samaan hintaan, mutta luulen ettei vähään aikaan ole toteutumassa.
- Tapsa

Nikke92

Ajo-ominaisuudet on hyvät e-revossa. Eihän ne tietty pärjää buggylle tai truggylle. Kestäväkin on tuo auto, sen takia en ainakaan minä tarvia alumiiniosia. Jos haluaa näyttävyyttä niin sitten alumiinia kiinni.
Traxxas Revo 2.5