Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho DBX / DST

Aloittaja HerkkuPedrooli, 20.04.08 - klo: 14.05

Jani L

Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

saku123

Miten sitten kun ottaa auton talvisäilytyksestä ja after runit on sisällä. Pitääkö ne jotenkin poistaa sieltä koneesta?
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Jani L

Nitroo tankkiin ja kone käyntiin...  :grin:

vilzuh

ei se mennykkää telakalle!
eilen vielä epätoivoisesti yritin käyntiin...
mutta sit se vielä lähti!
enää pitäs saada kehitettyy dst:hen ajovalot...
Passiivista harrastelua

saku123

Tietääkö kukaan jotain hyvää perusmoottoria D-sarjan autoihin?

Joel

Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 05.01.10 - klo: 09.44enää pitäs saada kehitettyy dst:hen ajovalot...
Mul on  DRT,(joka ei niin paljoo tähän topicikkii liity) johon oon tehny lippikseen tarkotetusta LED-valosta ajovalot. :grin: Eli auto on DRT, ja siin on DST kori.
Tossa kuvii autosta ja lampusta :wink:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Joel

Täs lisää kuvii :wink:, ku ei äskösee viestii tilaa riittäny. :sad: Toi sininen on sit sinitarraa, pitämäs lamppuu oikeella korkeudella. :wink:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

vilzuh

jaa... mulla ois tommoset...

mahtaako niitä saada kiinni koriin?
Passiivista harrastelua

Joel

En usko että noi mahtuu, mutta toivotaan. :undecided: Ajattelin omaan autoon tämmöstä, mut kuulin myyjält et ne on vähän niinkun "näyttelyvalot" ja ajattelin sit vaa vaihtaa toiset ledit. No löysin (joskus hongkong tavaratalosta ostetun) lippisvalon. :wink:

saku123

Montakos kierrosta teillä tyhjäkäyntineula on auki?

Joel

Lainaus käyttäjältä: saku123 - 06.01.10 - klo: 19.22
Montakos kierrosta teillä tyhjäkäyntineula on auki?
En tiiä, enkä viitti kattoo, koska en oo muutenkaa peril kaikist säädöist VIELÄ. :undecided:

saku123

Ok :smiley: Mulla on ihan sama juttu :cheesy:

saku123

Joel

Joo mä oon kyl kattonu paljon noit säätö videoita ja teoriassa saan säädettyy auton, ootan vaa sitä, että olis enemmän tilaa säätää auto, ku tuol mökillä. :wink:

saku123

No mulla on auto talvisäilytyksessä ihan huoneen pöydällä, kun en viitsi ajaa talvella :mrgreen: Laitan sitten kesällä auton säädöt kohdilleen isolla hiekkakentällä  :grin: Meinaatkos sinä Joel ajaa talvella?

Joel

Lainaus käyttäjältä: saku123 - 06.01.10 - klo: 20.50
No mulla on auto talvisäilytyksessä ihan huoneen pöydällä, kun en viitsi ajaa talvella :mrgreen: Laitan sitten kesällä auton säädöt kohdilleen isolla hiekkakentällä  :grin: Meinaatkos sinä Joel ajaa talvella?
Jep jep! :wink: Ja hyvin meneekin lumella ja jäällä toi auto. :smiley:

saku123

Oiskohan toi mun dst:n tulppa jo roskiskamaa? Se hehkuu noin täydellä latauksella :undecided:

TheArska

Aika huonolta näyttää, koko langan olisi hyvä hehkua.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

saku123

Ok. Kiitos tiedosta  :smiley: Eikai tässä muuta kun vaan uuden tulpan osto.

juhku1

Muista myös, että hehkukin saattaa hajota ajan myötä.
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

saku123

vilzuh

[problem]
:cry:

onko teillä sanonut kaasuservo itseään irti?

en oo lämpimässä kokeillu mutta ainakaan pakkasessa ei kaasuservo liikahda pätkääkään.
johdot on kiinni.

[/problem]

Passiivista harrastelua

kallekaahari

Mulla on samaa ongelmaa. Servo liikku viimeks vaan toiseen suuntaan (jarrun puolelle)ja jos halus kaasuttaa, niin sitä piti vetää sormella :grin:. Nyt en ole moneen päivään siihen koskenut. Pakkasta oli tuolloin vähemmän, ehkä -5 tai -10. Täytyy katsoa, josko lähtisi lämpösessä huoneessa taas toimimaan.
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Äpärä

TheArskan viestiin viitaten: Ei mulla ainakaan oo ikinä tulppien ylin kierukka hehkunu, kokeiltu on kahdella eri hehkulla. Mitäs mitäs??

P.M

Lainaus käyttäjältä: Äpärä - 08.01.10 - klo: 22.18
TheArskan viestiin viitaten: Ei mulla ainakaan oo ikinä tulppien ylin kierukka hehkunu, kokeiltu on kahdella eri hehkulla. Mitäs mitäs??
Ei mullakaan kaikki uudetkaan tulpat hehku kokonaan.

Jani L

Ei mullakaan... Vaihda tulppa vasta silloin kun siitä aiheutuu häiriötä, esim ei hehku...

saku123

Mikä tulppa ja polttoaine ois paras mahdollinen tohon gxr 18. koneeseen? Oisko tällanen polttoaine: http://www.rcjkl.fi/product.asp?lang=1&sua=1&tk=398601&q=y&s=993
Ja tällanen tulppa: http://www.rcjkl.fi/product.asp?lang=1&sua=1&tk=398601&q=y&s=1018

Mika R

O.S. #8

Byron 16% tai Kyoshon Big Bang 16%

vator

Eikö 25% ole parempaa. :huh:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Mika R

ei tolle koneelle ole tarvetta