Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT

Aloittaja jerzirccar1, 01.05.08 - klo: 20.45

Kawai

Tiukaksi menee! Tulemme takaisin Ruotsista, vanhoilta kotikonnuilta perjantaina, ajamme Poriin Jazzeille katsomaan Santanaa ja nauttimaan piknikistä.. Ja vielä pitäis pirteänä seuraavana aamuna olla Tattiksella. Hui, hai!  :lol:

Mutta kenties tapaamme muissa merkeissä (kuokkimistaidot edelleen tallella - Vihj. vihj.) Tattiksella tai jossakin muualla, missä pikkukrossien pyörät sudittelee.
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Koheltaja

Aiempi kommentti oli yleisluontoinen ja siinä ei mainittu ketään nimeltä, luetun ymmärtäminen on osa keskustelua, varsinkin kun esiinnytään suuren joukon edessä.

Se on sitten sellainen juttu että Jerzi voi lopettaa niiden tekstareiden lähettelyn ja mun nimittelyn p*skanpuhujaksi. Voin vakuuttaa että seuraavalla kerralla asia ei tule jäämään tähän jos perätön nimittely jatkuu.

Henkilökohtaisesti ei nämä asiat ei ressaa pätkän vertaa. Siitä huolimatta olisi kiva jos jatkuvia muutoksia ei tule mm. kisaformaatteihin sekä järjestelyihin, siinä vaiheessa mielenkiinto lopahtaa todella nopeasti. Itse en kisoja enään aja mutta poika voisi ajaa, duunari kun olen ja muitakin harrastuksia löytyy mökkeilyn lisäksi niin kisa-aikataulut ja kisat olisi mukava saada tietoon reilulla aikataululla että voisi valmistautua kisoihin.

Tästä oli jo puhetta viime talvena ja toistamiseen olen kantani ilmottanut, jatkossa kukin saa häärätä miten tahtoo, me ajellaan ja mahdollisesti kisatan siellä missä pidetään sovituista asioista kiinni ja päätetään yhdessä mitä milloinkin tehdään.
Kylätason RC-kuski.

Mikko L

Jerzille kysymys: Miksi tiputat 1/8 autot pois?

Ei syynä voi olla, että joku toinen järjestää myös kisoja melkein samalle luokalle  :undecided:

Mikahan on järjestämässä IGT VAKIOLUOKAN kilpailua, missä on Kyosho mukana - ei varsinaista rallygame kilpailua.

Mutta jos olet asiassa viimeisen sanasi sanonut, niin harmi ja ei kai me muut sitten voida kun järkkäillä kisat omin voimin...
Old fart

*HOKE*

Ihan turhaan kyselet syitä.
Niitä ei oo talvella 1/18 autoja koskevissakaan asioissa saanut, eikä tule nytkään saamaan.
Pelkkää mielivaltaista touhua ilman mitään perusteluita tai muiden mielipiteiden näkemistä... ellei ne sitten myötäile hänen mielipidettään.

Mä voin vastata Jerryn puolesta suoraan hänen sanoillaan.

Asia nyt vaan on näin PISTE!!

Hänellä on aikaa olla kisoja järkkäämässä, ja koska muilla ei yhtälailla aikaa ole niin näin tuodaan sitä omaa egoa esille kuinka HÄN tekee sitä ja tätä, eikä kisoja tule jos hän niin päättää.
Tätä on nähty moneen kertaan.
Juuri tällä touhulla saadaan tuotua esiin itseä.
Tämä alkoi jo pari vuotta sitten ja on vain pahentunut kokoajan.
Aikasemmin tätä ei hirveesti näkyny yleisesti foorumeilla, mutta nyt onneks alko täälläkin näkymään...
Aikasemmin mustamaalattiin minua ja muutamaa muuta hemmoa jotka pistivät kuulema kapuloita rattaisiin koko harrastukselle... No nyt teit jerry virheen... Nyt moni näkee kuka se oikeasti hankala onkaan.

Mikko L

Laitetaampa nyt vielä tännekin, eli Jerzille oikeasti todella iso kiitos viime kisasta, siellä oli kivaa  :cheesy:

Nyt en mitenkään hyökkää Jerry sinua vastaan - ihmettelen vaan, niin kuin muutama muukin, että miksi 1/8 autot jätetään kisoista pois ilman todellista syytä.

Tottakai jos paikalle tulee kourallinen autoja niin eihän siitä nyt kummosta saakkaan aikaiseksi. Mutta miten sitten sitä porukkaa edes tulisi jos kisoja ei järjestetä, ei porukka osta uusia vehkeitä pelkkiä kerhoiltoja varten. Kyllä sitä porukkaa alkaa tämänkin lajin ympärille tulemaan kun ne huomaa tämän lajin potentiaalin. Ja väitän, että kaikki lauantaina paikalla olijat jo saivat käsityksen mitä tämäkin 1/8 GT luokka voisi olla - "pikku femmat"
Old fart