Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Fullspeed RC:n Lavangon 1/10 sähkökrossirata

Aloittaja SS, 02.05.08 - klo: 14.02

Jester

#720
Jostain viesti viidakosta se vastauskin löytyy. Mutta se tais olla niin että sit siellä ajelee jos jonkun näköstä monsteria yms. Pysyy rata paremmassa kunnossa kun siellä ajetaan vaan sille radalle tarkoitetulla autolla. Ja siellä on kuitenkin radat jokaiselle autolle jos ei muuta rataa niin rallycross.

Edit:
http://rc10.fi/index.php?topic=27423.msg729232.msg#729232

Tuollahan toi on aika hyvin käyty läpi ;)
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

*remppa*

Lainaus käyttäjältä: Meeme - 03.09.14 - klo: 20.51
Yritettiin käväistä pojan kanssa ajamassa parilla Mini Infernolla, eikä oikein ennakkoon pystynyt arvioimaan että kyseisillä autoilla sähköautoradalla ajaminen luokitellaan näissä ympyröissä ilmeisesti jonkunlaiseksi rikokseksi. Nyt kun tarkemmin lukee, niin tämän viestiketjun alussa on mainittu, että "Sähkörata: Autot vastaavat suunnilleen luokkia M2-10, M4-10 ja SC2/4-10."
Tämä on loistavan tarkasti esitetty ilmaus, en toki väitä että Mini Inferno olisi edes suunnilleen saman kokoinen. Nyt kun on muutama isompi auto tilattu, niin olisi vaan hyvä tietää sopiiko nekään tälle radalle?
Kun saatiin poistumiskehotus radalta, niin silloin vielä mainittiin että pitää olla nimenomaa virallisen sähköautoluokan mukainen auto. Tämä taas on hieman ristiriidassa tämän ketjun ensimmäisen viestin kanssa.  Parisenkymmentä vuotta kilpaurheilussa mukana olleena olen törmännyt jos jonkinlaiseen sääntöviidakkoon ja erilaisiin vaatimuksiin, mutta yleensä järki on näissä tapauksissa voittanut. Tähän löytyy varmaan tosi hyvä syy, joku voisi sen minullekin avata.

Pahoittelut, että tämmöistä kärhämää on syntynyt. Rata on tosiaan ns. kilparata, jossa ajetaan kilpaluokkien autoilla, joille on selkeät säännöt mitoista.

Näitä autoja ovat sähkökäyttöiset 1/10 scaalan buggyt ja SC-autot

Jotta pystyisimme palvelemaan kerholaisiamme mahdollisimman hyvin, olemme rakentaneet harjoitteluradan (keltainen ajajakoroke), jossa voi ajaa vapaammin eri autoilla.

Toki voisimme skarpata ohjeistuksessamme paremmin ja tulemmekin sen tekemään lähinnä kotisivujemme kautta.

Terveisin,
Reijo Mattila
pj/PKSRCA

ps. mulle voi laittaa yv:tä, jos tulee vielä jotakin kysyttävää tai kommentoitavaa asiasta
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Meeme

Sinänsä vähän harmi, että tällaiset pienemmät laitteet on suljettu pois niille parhaiten sopivalta radalta ja näitä perusteita lukiessa muutamat tuntuukin hieman kaukaa haetuilta, mutta näillä mennään. Kyseisillä autoilla ei tarvitse lähteä enää Lavankoon, mutta onneksi tulevat laitehankinnat ovat joka tapauksessa radalle sopivaa kalustoa.

mcly

Tähän tuli mieleen, että tietävätköhän kaikki rataa käyttävät tai lähinnä sinne haluavat mitkä autot lukeutuvat luokkiin M2-10, M4-10 ja SC2/4-10.. Osalle saattaa olla hepreaa  :smiley: Ajatuksella vaan, että johonkin on ehkä syytä aukaista tätäkin. Ehkä..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

jerzirccar1

Oma veikkaus on että toiset kuskit ovat katsoneet että mini inferno on niin pieni että kolarin sattuessa se voi mennä rikki.
Tietysti omalla vastuulla aina mennään radalla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

jarkko

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 04.09.14 - klo: 12.47
Oma veikkaus on että toiset kuskit ovat katsoneet että mini inferno on niin pieni että kolarin sattuessa se voi mennä rikki.
Tietysti omalla vastuulla aina mennään radalla.
Jerzi

On parempi, että seura vastaa ratojen käytön linjanvedoista ja säännöistä kuin, että paikalla olevat kuskit alkavat tehdä omia linjanvetojaan sopimisesta tai sopimattomuudesta ja kertovat omia näkemyksiään radalle pyrkiville - vaikka kuinka olisi hyvät aikomukset ja tavoitteet mielessä.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

jon.lindgren

Lainaus käyttäjältä: jarkko - 04.09.14 - klo: 13.02
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 04.09.14 - klo: 12.47
Oma veikkaus on että toiset kuskit ovat katsoneet että mini inferno on niin pieni että kolarin sattuessa se voi mennä rikki.
Tietysti omalla vastuulla aina mennään radalla.
Jerzi

On parempi, että seura vastaa ratojen käytön linjanvedoista ja säännöistä kuin, että paikalla olevat kuskit alkavat tehdä omia linjanvetojaan sopimisesta tai sopimattomuudesta ja kertovat omia näkemyksiään radalle pyrkiville - vaikka kuinka olisi hyvät aikomukset ja tavoitteet mielessä.

Juuri näin. Sääntöjen noudattaminen on kuitenkin "aktiiviharrastajien" varassa ja tällöin saattaa paikallaolijoiden kesken olla erilaisia näkemyksiä. Sääntöjä ei, näilläkään radoilla, ole tehty haittaamaan harrastuksen aloittamista vaan turvaamaan harrastusmahdollisuudet ja pitämään ajaminen mielekkäänä.

mikari

#727
korokkeelta katsottuna mini-inferno on niin pieni että todellakin vahinkoa tulee jos sillä ajetaan samaan aikaan kilpa-autojen kanssa. kyllä kyseessä on puhtaasti turvallisuusnäkökulma. ajamista ei kielletty kun muut poistuvat/eivät aja.

en tiedä miten tuo onnistuisi pienemmällä radalla kuten Tikkurila, jossa näkyvyys esim takasuoralle parempi, mutta Lavangossa asia on täysin mahdoton. Jos siellä etenee mini-inferno kävelyvauhtia takasuoralla niin kuvitelkaa tilanne kun 4-6 1/10 krossaria ja sc autoa painaa tulemaan samaan aikaan..
Kiitos 20 vuodesta!

Metsäläinen

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 04.09.14 - klo: 14.00
korokkeelta katsottuna mini-inferno on niin pieni että todellakin vahinkoa tulee jos sillä ajetaan samaan aikaan kilpa-autojen kanssa. kyllä kyseessä on puhtaasti turvallisuusnäkökulma. ajamista ei kielletty kun muut poistuvat/eivät aja.

en tiedä miten tuo onnistuisi pienemmällä radalla kuten Tikkurila, jossa näkyvyys esim takasuoralle parempi, mutta Lavangossa asia on täysin mahdoton. Jos siellä etenee mini-inferno kävelyvauhtia takasuoralla niin kuvitelkaa tilanne kun 4-6 1/10 krossaria ja sc autoa painaa tulemaan samaan aikaan..

Tikkurilan radalla on samat säännöt, isolla radalla saa ajaa vain 1/10 kisa-autoilla. Harjoitus radalla saa ajaa muilla autoilla.

mikari

Eiköhän tuo ole sitten käsitelty. Ohjeistusta vaan kehitettävä jos jotain tehtävää on.
Kiitos 20 vuodesta!

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 04.09.14 - klo: 14.17
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 04.09.14 - klo: 14.00
korokkeelta katsottuna mini-inferno on niin pieni että todellakin vahinkoa tulee jos sillä ajetaan samaan aikaan kilpa-autojen kanssa. kyllä kyseessä on puhtaasti turvallisuusnäkökulma. ajamista ei kielletty kun muut poistuvat/eivät aja.

en tiedä miten tuo onnistuisi pienemmällä radalla kuten Tikkurila, jossa näkyvyys esim takasuoralle parempi, mutta Lavangossa asia on täysin mahdoton. Jos siellä etenee mini-inferno kävelyvauhtia takasuoralla niin kuvitelkaa tilanne kun 4-6 1/10 krossaria ja sc autoa painaa tulemaan samaan aikaan..

Tikkurilan radalla on samat säännöt, isolla radalla saa ajaa vain 1/10 kisa-autoilla. Harjoitus radalla saa ajaa muilla autoilla.

Siellä ei tietääkseni saa kasiautolla mennä.
Mitähän tyhmää taas kirjoitin kuin otetaan heti herne nenään minun kommentista joka oli vielä varmasti aika teoreettinen oikea vastaus vai oliko se sen takia että en ole seuran jäsen ja näin ollen en ole oikeutettu vastaamaan tähän kysymykseen/topikkiin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

mikari

en tiedä mistä puhut? Reijo varmaan vie / on viemässä tarvittavat kehitysideat ohjeistuksesta eteenpäin.

se tietysti on huvittavaa että tyypit jotka ei käytä rataa, ovat taas kovasti kommentoimassa..  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

horna

Miksi asian osaisia ei opastettu harjoitus radalle? Sielähän ei ole kalustoa rajoittu, ja muutenkin ensikertalaisten olisi hyvä harjoitella radalla ajoa ensin tuolla harjoittelu radalla, ja sitten kun alkaa auto pysymään hanskassa voi siirtyä "kilparadoille". Pro kavereilla vauhdit ovat sellaiset, että aloittelija kun kääntää yllättäen eteen kalusto vauriot on todella todennäköinen. Mielestäni se on molempien etu että aloitetaan sieltä harjoitteluradalta ja sitten kun perusteet ja auton hallinta radalla on hanskassa, voidaan siirtyä noille varsinaisille radoille. Tämän takia itse olen pojan kanssa ajaneet harjoitusrataa. Niissäkin aloittelijalle haastetta kiertää ilman kaatoja ja ulosajoja.
Suosittelisin kerhon aloittelija iltoja ennen uuden kaluston hankintaa. Kerhon SC-autot antavat vähän vertailu pohjaa autojen käyttäytymiseen. Pro miesten säätämät autot antavat käsityksen miten helppoa ajaminen voi olla kun säädt on kohdallaan, suosittelen. Samalla saa ohjaajilta vinkkejä autoista mitkä kannattaa ostaa.
Esimerkiksi pojallani hänen ollessa 4 vuotta rakensin hänelle 1:10 krossi-auton tikkurilan harjoitusrataa varten. Ajo tuntui vaikealta, ehkä renkaat eivät olleet parhaat, mutta yritystä kuitenkin oli. Yhden kerran hän kokeili kerhon autoa ja samantien auto pysyi hanskassa ja meno maistui. Selvästi 1:10 buggy kuuladiffeillä ja edessä one way oli liian hätäinen äkkinäiselle. No onneksi joulupukki toi pojalle SC-auton. 1:10 krossi auto saanut pölyttyä pitkälti hyllyssä. Ehkä uuden sukupolven 1:10 krossaritkin ovat helpompia ajettavia kuin nuo vanhan ajan vehkeet.
Meni ehkä vähän offtopikiksi, mutta menköön.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

mikari

Ne opastettin. Ystävällisesti.
Kiitos 20 vuodesta!

jarkko

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 04.09.14 - klo: 14.33
....Mitähän tyhmää taas kirjoitin kuin otetaan heti herne nenään minun kommentista joka oli vielä varmasti aika teoreettinen oikea vastaus vai oliko se sen takia että en ole seuran jäsen ja näin ollen en ole oikeutettu vastaamaan tähän kysymykseen/topikkiin.
Jerzi

Hei Jerzi, älä turhaan ota henkilökohtaisesti sellaista mikä ei ole henkilökohtaista ;-)

Tartuin viestiisi, kun se oli arvailua, niin kuin itsekin sanot:
                  "Oma veikkaus on että toiset kuskit ovat katsoneet että mini inferno on niin pieni että kolarin           
                   sattuessa se voi mennä rikki.  Tietysti omalla vastuulla aina mennään radalla.
                   Jerzi"

Halusin todeta, että jos noin toimittaisiin, kuten veikkasit, niin se olisi vastoin seuran tapaa toimia.

PKSRCAn linja on se, että kaikki harrastajat ovat tervetulleita ajamaan ns. oikealle radalle. Sääntäjen tuntemus sekä noudattaminen rata-alueella ovat luonnollisesti seuran kokeneempien kuskien vastuulla.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 04.09.14 - klo: 14.45
en tiedä mistä puhut? Reijo varmaan vie / on viemässä tarvittavat kehitysideat ohjeistuksesta eteenpäin.

se tietysti on huvittavaa että tyypit jotka ei käytä rataa, ovat taas kovasti kommentoimassa..  :wink:

Eli tämän viestin perusteella saa vain radan käyttäjät kommentoida.
Sorry en tiennyt.
Mutta Mika hei. Lueppa nyt uudestaan minun vastaus ja kerro missä minulla meni pieleen.
Sitä mää kyllä eniten ihmettelen miksi noilla 3.5kilon autoilla siellä saa ajella mutta siihen en tarvitse vastauksia kunhan ajattelen ääneen vaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

mikari

Kerropa kenen "vastuu" jos 1/10 krossarit törmää takasuoralla hitaasti matelevaan ja näkymättömään mini-infernoon? Neropatti.

Kukaan ei ole puhunut tässä yhteydessä 3,5kg autoista. Jos haluta keskustella niistä niin ok, se on ihan toinen asia kuin tämä edellinen. Tässä puhuttiin alle 2kg autoista.
Kiitos 20 vuodesta!

InfernoSP4

Lainaus käyttäjältä: jarkko - 04.09.14 - klo: 14.58
PKSRCAn linja on se, että kaikki harrastajat ovat tervetulleita ajamaan ns. oikealle radalle. Sääntäjen tuntemus sekä noudattaminen rata-alueella ovat luonnollisesti seuran kokeneempien kuskien vastuulla.

Tämä on hyvä periaate. Kilparata on kilaprata mutta toivottavasti homma pysyy jatkossakin sellaisena, että siellä on sijaa myös hieman hitaammille kuskeille ja autoille. Eli pelisäännöt pitää toki olla mutta liikaa tiukkapipoisuutta tulisi silti välttää. Kyseähän on harrastuksesta, jota ei ole tarkoitus tehdä otsa kurtussa.
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

Metsäläinen

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 04.09.14 - klo: 14.33
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 04.09.14 - klo: 14.17
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 04.09.14 - klo: 14.00
korokkeelta katsottuna mini-inferno on niin pieni että todellakin vahinkoa tulee jos sillä ajetaan samaan aikaan kilpa-autojen kanssa. kyllä kyseessä on puhtaasti turvallisuusnäkökulma. ajamista ei kielletty kun muut poistuvat/eivät aja.

en tiedä miten tuo onnistuisi pienemmällä radalla kuten Tikkurila, jossa näkyvyys esim takasuoralle parempi, mutta Lavangossa asia on täysin mahdoton. Jos siellä etenee mini-inferno kävelyvauhtia takasuoralla niin kuvitelkaa tilanne kun 4-6 1/10 krossaria ja sc autoa painaa tulemaan samaan aikaan..



Tikkurilan radalla on samat säännöt, isolla radalla saa ajaa vain 1/10 kisa-autoilla. Harjoitus radalla saa ajaa muilla autoilla.

Siellä ei tietääkseni saa kasiautolla mennä.
Mitähän tyhmää taas kirjoitin kuin otetaan heti herne nenään minun kommentista joka oli vielä varmasti aika teoreettinen oikea vastaus vai oliko se sen takia että en ole seuran jäsen ja näin ollen en ole oikeutettu vastaamaan tähän kysymykseen/topikkiin.
Jerzi

Eikä myöskään 1/1 autoilla.

jerzirccar1

Hahaa  :laugh:
Jos oikein tarkkaan mietitään niin tuolle pienellä kyosho autolle paras ajopaikka olis pieni asvalttipala eli n.10×5m ja muutama tötterö sinne mutkaksi...
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Jester

Lainaus käyttäjältä: mcly - 04.09.14 - klo: 11.30
Tähän tuli mieleen, että tietävätköhän kaikki rataa käyttävät tai lähinnä sinne haluavat mitkä autot lukeutuvat luokkiin M2-10, M4-10 ja SC2/4-10.. Osalle saattaa olla hepreaa  :smiley: Ajatuksella vaan, että johonkin on ehkä syytä aukaista tätäkin. Ehkä..

Ainakin omalla kohdalla olin sen verran perehtynyt asiaan ennen ekan auton ostoa että mihin luokkaan se kuulluu  :roll: Ja omasta mielestä jos et tiedä mihin luokkaan auto kuuluu niin kuuluu harkkaradalle  :wink:

IMHO!
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Meeme

Tämän pääsi nyt kasvamaan kuin pullataikina. Mitään epäkohteliaisuutta ei tapahtunut kun meitä ohjattiin pois radalta. Mutta, kuten jo mainitsin, SC-radalla ei ole mitään tekemistä Mini Infernolla. Paras paikka ajaa mitä olen löytänyt sille autolle, on sähköautoradan keskilenkki. Tötteröiden välissä asfaltilla on ajettu, se on ihan jees, mutta muutama hyppy olisi kiva. Täytyypi nekin rakentaa itse. Tämä nyt tietenkin rajoittaa hieman harrastajamäärää, kun kaikkien pitää olla tarkkaan perillä minkä kilpaluokan autolla on menossa radalle, kaikki eivät halua ajaa kilpailussa, vaikka radalle tulisikin. Mikäli tällainen päätös on kuitenkin tehty, niin siitä olisi vaan hyvä tietdottaa mahdollisimman selkeästi. Syy miksi edes tultiin radalle samaan aikaan muiden kanssa oli se, kun edellisenä iltana oltiin väistymässä radalta kun sinne tuli pari SC-autoa, mutta kuskit sanoivat että ei tarvitse poistua heidän takia. Oletin muidenkin olevan samalla asenteella liikenteessä. Eiköhän tämä asia ole nyt pääpiirteittäin käsitelty.

Jester

Ei sinne saa omineenpäineen alkaa mitään rakentelee. Nimimerkki Volvospede taitaa olla ratamestari ja sen kaa neuvottelee asiasta. Eiköhän sinne voi tehä vaikka mitä ihmeellistä jos tekijöitä on. Asiasta kannattaa jatkaa radan omassa topicissa: http://rc10.fi/index.php?topic=69442.0
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Meeme

Lainaus käyttäjältä: Jester - 04.09.14 - klo: 20.38
Ei sinne saa omineenpäineen alkaa mitään rakentelee. Nimimerkki Volvospede taitaa olla ratamestari ja sen kaa neuvottelee asiasta. Eiköhän sinne voi tehä vaikka mitä ihmeellistä jos tekijöitä on. Asiasta kannattaa jatkaa radan omassa topicissa: http://rc10.fi/index.php?topic=69442.0

Itse rakentamisella tarkoitin siis rakentamista johonkin muualle, ei Lavangon rata-alueelle.

Mölli

Lainaus käyttäjältä: Meeme - 04.09.14 - klo: 19.32
Tämän pääsi nyt kasvamaan kuin pullataikina. Mitään epäkohteliaisuutta ei tapahtunut kun meitä ohjattiin pois radalta. Mutta, kuten jo mainitsin, SC-radalla ei ole mitään tekemistä Mini Infernolla. Paras paikka ajaa mitä olen löytänyt sille autolle, on sähköautoradan keskilenkki. Tötteröiden välissä asfaltilla on ajettu, se on ihan jees, mutta muutama hyppy olisi kiva. Täytyypi nekin rakentaa itse. Tämä nyt tietenkin rajoittaa hieman harrastajamäärää, kun kaikkien pitää olla tarkkaan perillä minkä kilpaluokan autolla on menossa radalle, kaikki eivät halua ajaa kilpailussa, vaikka radalle tulisikin. Mikäli tällainen päätös on kuitenkin tehty, niin siitä olisi vaan hyvä tietdottaa mahdollisimman selkeästi. Syy miksi edes tultiin radalle samaan aikaan muiden kanssa oli se, kun edellisenä iltana oltiin väistymässä radalta kun sinne tuli pari SC-autoa, mutta kuskit sanoivat että ei tarvitse poistua heidän takia. Oletin muidenkin olevan samalla asenteella liikenteessä. Eiköhän tämä asia ole nyt pääpiirteittäin käsitelty.

Tikkurilan rc-keskuksen harkkarata tulee olemaan loistava ajopaikka myös mini-infernoille sen jälkeen kun uusi pinnoite on asennettu.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Meeme

Lainaus käyttäjältä: Mölli - 04.09.14 - klo: 21.15
Lainaus käyttäjältä: Meeme - 04.09.14 - klo: 19.32
Tämän pääsi nyt kasvamaan kuin pullataikina. Mitään epäkohteliaisuutta ei tapahtunut kun meitä ohjattiin pois radalta. Mutta, kuten jo mainitsin, SC-radalla ei ole mitään tekemistä Mini Infernolla. Paras paikka ajaa mitä olen löytänyt sille autolle, on sähköautoradan keskilenkki. Tötteröiden välissä asfaltilla on ajettu, se on ihan jees, mutta muutama hyppy olisi kiva. Täytyypi nekin rakentaa itse. Tämä nyt tietenkin rajoittaa hieman harrastajamäärää, kun kaikkien pitää olla tarkkaan perillä minkä kilpaluokan autolla on menossa radalle, kaikki eivät halua ajaa kilpailussa, vaikka radalle tulisikin. Mikäli tällainen päätös on kuitenkin tehty, niin siitä olisi vaan hyvä tietdottaa mahdollisimman selkeästi. Syy miksi edes tultiin radalle samaan aikaan muiden kanssa oli se, kun edellisenä iltana oltiin väistymässä radalta kun sinne tuli pari SC-autoa, mutta kuskit sanoivat että ei tarvitse poistua heidän takia. Oletin muidenkin olevan samalla asenteella liikenteessä. Eiköhän tämä asia ole nyt pääpiirteittäin käsitelty.

Tikkurilan rc-keskuksen harkkarata tulee olemaan loistava ajopaikka myös mini-infernoille sen jälkeen kun uusi pinnoite on asennettu.

Kuulostaa hyvältä, täytyy lähteä sinne kokeilemaan. Kivet ovat muutenkin myrkkyä näille minikokoisille.

V6

Jos joku näkee Lavangon rata-alueella Yokomo B-Max2 laatikkoa jonka sisällä on sisältöä, ottakaa talteen ja pistäkää viestä YV:llä kiitos.

Meeme

Vähän on vielä itselleni jäänyt vielä epäselväksi, saako näillä Lavangon ulkoradoilla ajaa myös syyskuun jälkeen mikäli sää on suosiollinen?

Volvospede

Kyllä saa, kunhan radat on riittävän kuivia ajamiseen, ettei pinta tuhouhu. Näin siis saviradoilla. Rallicross radalla saa ajaa kelillä kuin kelillä.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Meeme

Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 14.09.14 - klo: 19.47
Kyllä saa, kunhan radat on riittävän kuivia ajamiseen, ettei pinta tuhouhu. Näin siis saviradoilla. Rallicross radalla saa ajaa kelillä kuin kelillä.

Hieno homma, toivottavasti kelit suosii.