Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Lazer zx-5 RTR

Aloittaja samuli80, 03.05.08 - klo: 14.49

mof

Lainaus käyttäjältä: skodakuski - 10.04.10 - klo: 16.31
Kallistuksenvaimentimet on kiinni,etujouset on suht löysät mutta takaa voisi vissiin vähän löysätä myös.Huomasin sen kaatumataudin kun yritin vähän pyörittää rinkiä asfaltilla mutta pyöräytinkin auton katolleen  :laugh:
Tykkään enemmän sellasesta autosta jolla voi laskea mutkaan pienessä luistossa,ei mitään driftinkiä kuitenkaan mutta joutuisaa ja näyttävää etenemistä.

Asvaltilla on melkoinen tappopito kun vertaa millaiselle alustalle krossiautot on tarkoitettu (ja suunniteltu), ja kaatuminen on hyvin todennäköistä suurella osalla krossiautoista. Jos asvaltilla ajelee, niin kannattaisi varmaan harkita jotain sellaiselle alustalle tarkoitettua autoa.

skodakuski

Kunhan vaan testasin auton toimivuutta noin yleensä ja alustana sattui olemaan asfalttia,nyt kärry menee suoraan ja se oli tärkeintä.
Asfaltille tosiaan on eri autoja olemassa kun tuo.

mof

Lainaus käyttäjältä: skodakuski - 11.04.10 - klo: 07.37
Kunhan vaan testasin auton toimivuutta noin yleensä ja alustana sattui olemaan asfalttia,nyt kärry menee suoraan ja se oli tärkeintä.
Asfaltille tosiaan on eri autoja olemassa kun tuo.

Tarkoitinkin lähinnä sitä, että jos auto kaatuilee asvaltilla niin ei siitä välttämättä kannata mitään johtopäätöksiä vielä vetää...

Omenahillomunkkipossu

#1053
Poistakaa tämä viesti modet, kiitos!
Kyosho Lazer ZX-5 / TLR 22

monsterman

minä yleensä vetelen driftingiä (hauska juttu mut tosi) laaserilla enkä ole saanu katolleen kertaakaan. asvaltilla luistaa niin kivasti et yleensä on ihan pakko huitasta vähän pitempää luisua  :grin: ja nyt kun nuo lumet sulaa niin saan esille syksyllä rakentamani rampin (ISO!!) ni vois vähäsen nurmikolla hyppiä.
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Omenahillomunkkipossu

#1055
Poistakaa tämä viesti modet, kiitos!
Kyosho Lazer ZX-5 / TLR 22

*HOKE*

Mitä ihmettä... Samalta käyttäjältä kaksi tyhjää viestiä???

Omenahillomunkkipossu

Juuri niin, MISTÄ POISTETAAN VIESTI!?!?!
Kyosho Lazer ZX-5 / TLR 22

*HOKE*

Pystyt poistamaan kirjoittamasi viestin tuosta samasta palkista missä on vastaa, lainaa ja muokkaa...
Mutta se on siinä rajallisesti...
Tai no... jokin raja siinä ainakin ennen oli.

Itsellä näen tässä topikissa ainakin kahdessa edellisessä viestissäni viimeisenä poista vaihtoehdon.


Ps: kirjoitin tämän viestin äsken... lisäsin siihen tekstiä painamalla muokkaa painiketta...
tämän jälkeen poistin ja nyt copypastesin saman viestin uudelleen.

Bonzer

Ei mulla ainakaan muissa ole mitään poisto mahdollisuutta, vaikka sitä välillä tarvitsisi.
Sori OT

monsterman

nyt on näin lumesulamisen aikaan tullut sellanen ongelma kivistä että ne jäävät ohjauksen väliin ja lukitsee sen. sit pitäs ottaa koppa irti ja vaikka tikulla nytkyttää se irti (kosteuden takia pysyy tiukemmin). suojaehdotukset ja kuvat tervetulleita.
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

tibulin7

Lainaus käyttäjältä: samuli80 - 03.05.08 - klo: 14.49
Terve. Rustler vaihtuikin Lazeriin! Eli otin suosiolla siihen harjattoman paketin ja pari akkullista on takana. Tainnut ennenkin olla täällä puhetta auton voimansiirron kovaäänisyydestä, mistähän johtuu? Muuta kuin, että on keppivetoinen... Ja toinen juttu: Pinionin ja päärattaan suojaamattomuus, onko pitkä ikäinen? Kiitoksia etukäteen!


Mä ainakin tein suojan sille päärattaalle ja se ei enää hajoo,

pystyy ajamaan irtohiekassa

monsterman

pääratas ei tosiaankaan ole hiekalla pitkäikäinen. eillei sitten ole jotain uber suojausta
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

tibulin7

http://rc10.fi/index.php?topic=27434.msg359518       Kato toi linkki se pitäs loppua nuo ongelmat!

Tomsantommy

#1064
Millanen set uppi ptäis olla ulkona?
Hokekin varmaan antaa vinkkejä :azn:
Me matkittiin hoken neuvoja toisen merkin (academy) tarinoista ja oli hyvät sisälle,mut ulko hommat ihan sekasin.
Ongelmana lähinnä puskeminen,johtuisiko iskareista,eli öljyt ja jouset?
-Tamiya mini m01,2*tamiya mini m03,tamiya trf415 mre,traxxas slash2wd,axial scx10,Kyosho ultima 2wd vintage-

jiksu

Nyt olis oma "pro" Lazer myyntiosastolle hypänny. Käykäähän tsekkaamassa...

Itse en käyttänyt ratas suojaa ja ei menny siltikään kiviä rattaiden väliin. Tiedä sitten mistä johtu ehkä kopasta.

-tauolla-

Olkku

Moro!

Tietääkö kukaan saisiko Suomesta Lazerin koria maalaamattomana, Lazerin orkkis renkaita ja vanteita ja teräksesiä vetareita ja vetareiden ulos tuloja? :shock: Tai muita"tuunaus" osia :grin:

jiksu

Lainaus käyttäjältä: Olkku - 29.04.10 - klo: 19.23
Moro!

Tietääkö kukaan saisiko Suomesta Lazerin koria maalaamattomana, Lazerin orkkis renkaita ja vanteita ja teräksesiä vetareita ja vetareiden ulos tuloja? :shock: Tai muita"tuunaus" osia :grin:

Kysele Kyosho pro shopista :wink: Pitäisi ainakin koreja ja osia löytyä.


-tauolla-

Janne A

Lainaus käyttäjältä: Olkku - 29.04.10 - klo: 19.23
Moro!

Tietääkö kukaan saisiko Suomesta Lazerin koria maalaamattomana, Lazerin orkkis renkaita ja vanteita ja teräksesiä vetareita ja vetareiden ulos tuloja? :shock: Tai muita"tuunaus" osia :grin:

Älä osta orkkisrenkaita, ne on ihan hirveet ja ovat vakiona vielä ilman inserttiä. Ostat Kyosho shopista vanteet ja sitten vaikka jotkut Pro Linen kisakumit esim. Hole Shot tai Square Fuzzy. Jos ajelet asfaltilla, niin sit Dirt Hawg:it.

Pro Linet maksaa vähemmän, kun orkkiskumit, mukana tulee insertit (eli ns. sisäkumi) ja toimii miljuuna kertaa paremmin. Pro Linejä ei saa kyl Kyosho Shopista, mutta monesta pikkuautokaupasta kyllä.

Olkku

Mikäs on vialla kun projeksti laazeristani ei renkaat käänny kunnolla kun kädellä koitan kääntää Jotenki tuntuu todella jäykältä... Missä on ongelma?

monsterman

sulle tuli nyt uuden servon hankinta vastaan. mullaki servo pottuilee vaik on metallirattainen 6kg power servo.
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Heuli

Ennen servokaupoille lähtöä kannattaa irrottaa servolinkki ja tarkistaa että ohjauslinkistö toimii herkästi, voi jumittaa siitäkin.

Olkku

Mites nuo Lazerin teräksiset vetarit maksavat taakse 51 euroa ja eteen 33 euroa   :shocked: Kylläpä on hintaa... Katsoin hinnat tuolta ----> www.rcjkl.fi

rottapaavo

Lainaus käyttäjältä: Olkku - 04.05.10 - klo: 17.19
Mites nuo Lazerin teräksiset vetarit maksavat taakse 51 euroa ja eteen 33 euroa   :shocked: Kylläpä on hintaa... Katsoin hinnat tuolta ----> www.rcjkl.fi

Kyöstiin kalliit osat... Mitä ihmettä on tapahtunut? :tongue:
.

Olkku

Joo... Harmi koska pitäis hankkia harjatonta tekniikkaa ja olen kuulut että vakio vetarit eivät kestäisi? :cry:  Ne kun maksaisivat vain 12 euroa  :grin:

Janne T

Alkuperäiset nivelvetarit maksaa...

Kurkkaappa tuolta http://www.rc-mushroom.com/index.php?cPath=36_378 3Racingin vetareita. Alkaa olemaan hinnat kohillaan, jos vain on mahdollista ulkomailta tilata.
MP777, RC18T, XUT, DURGA

Olkku

Onko jollain tietoa kestävätkö nua vakio vetarit harjattomia moottoreita vai pitäisikö olla koko ajan vaihtamassa uusia? :huh: Elikkäs noi ---> http://www.rcjkl.fi/product.asp?lang=1&sua=1&tk=458307&q=y&s=508 Tuolla lukee: "Komposiitti nivel" Mitä se tarkoittaa? Kestääkö harjattomia mootoreita? Ei olisi kauheasti halukkuutta tilata osia ulkomailta :undecided:

Heuli

Se on jotain kuituvahvisteista muovia, joten ei kannata käyttää tehokkailla koneilla. Hiiletönhän ei ole mikään synonyymi teholle, paljon löytyy myös hiilettömiä millä nuokin vetarit kestävät.

Omenahillomunkkipossu

Voisikohan tuon komposiitti nivelen vaihtaa itse teräksiseen? Olen muistaakseni nähnyt jossain teräsniveliä myynnissä.
Kyosho Lazer ZX-5 / TLR 22

Janne A

Ei voi vaihtaa rakenteen takia. Päivitä taakse dog bonet, niin ei tuu ees kovin kalliiksi. Edessä kestää kohtalaisesti komposiittimuovisetkin.
Eli dog bonet ja taka-akseli

Eteen noi ei luonnollisesti käy.