Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

mikä teidän mielestänne on paras rc auto?

Aloittaja Mikko M, 07.05.03 - klo: 13.28

Norsu^

Mitä te huijaatte yokomo paras? LOL SANON MÄÄ ASSO RULZ
JESH! Nyt vaan kokoon Assoo

PJEP

Äiti kyllä sano,että mun auto on kaikkein paras!

Sludge

Minun johto-ohjattava formula on paras.  :mrgreen:
-Ei mitään pakokaasuja otsonia pilaamaan
-Ei mitään keltasia bensoja
-Ei mitään turhia diffejä
-Ei mitään turhia metalliosia
-Ei mitään taipuvaisia lexan koreja
-Ei mitään turhaa
-Liikuntaakin saa, kun perässä pitää juosta (kävellä)
-Vähän sama kun ulkoiluttaisi koiraa...

("Huokaus")... Se on mennyt rikki ajat sitten... :cry:
Nikko on kirosana!

OttoL

tux10

THE Car - OS - Savöx - Sanwa

jerzirccar

Kuin katsoo MIKKO M listaa niin luulen hänen ajavan turisti autoja ja miten on MAHDOLLISTA että hän on unohtanut TAMIYA merkin :twisted: , hyi hitto mikä kaveri :wink:  ja sillä merkillä on takuu varmasti hienoimat turisti autot koko markkinoilla ja viellä saavuttanut MM tuossa jokunen vuosi takaperin 8) . Olen itse vahvasti TAMIYAN kannalla sekä ulko näössä että laadussa ja niitä on helkkarin siistiä lähteä mekkaamaan tosin kuin ... no en kerro mutta on markkinoilla aivan hirveitä luomuksia.

HYVÄÄ ITSENÄISYYS PÄIVÄÄ VAIN KAIKILLE :D

Jerzi

Ville Vallaton

Kyosho on paras mutta hui niitä osien hintoja. Kyosho on aina turvallinen valinta vasta-alkajillekin, mutta uskon muidenkin mallien kuin Infernon niittävän mainetta kisoissa. Esimerkiksi fantom, evolva, tf-5 ep spider jne.

.21

MarkusH

Joku Inferno, itselläni on savage, enkä siitäkään luovu :wink:

Sinervo

sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä se asso on paras.

Edit: Noin, nytten en ole sääntöjen rikkoja  8)

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä se asso on paras

Lainaus käyttäjältä: "Foorumin säännöt"Älä korosta tekstiäsi turhaan isoilla kirjaimilla tai suurella fontilla.

:wink:

Mini-Z

Mun mielestä paras on vaan se mikä itselle sopii :mrgreen:
Are you sure?

waltt

Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

silleeni

waltt

Lainaus käyttäjältä: "silleeni"Se mihin on itse tyytyväinen  :)
nimen omaan.
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Tuumou

Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"Kuin katsoo MIKKO M listaa niin luulen hänen ajavan turisti autoja ja miten on MAHDOLLISTA että hän on unohtanut TAMIYA merkin :twisted: , hyi hitto mikä kaveri :wink:  ja sillä merkillä on takuu varmasti hienoimat turisti autot koko markkinoilla ja viellä saavuttanut MM tuossa jokunen vuosi takaperin 8) . Olen itse vahvasti TAMIYAN kannalla sekä ulko näössä että laadussa ja niitä on helkkarin siistiä lähteä mekkaamaan tosin kuin ... no en kerro mutta on markkinoilla aivan hirveitä luomuksia.

HYVÄÄ ITSENÄISYYS PÄIVÄÄ VAIN KAIKILLE :D

Jerzi
Tamiya Tamiya... :mrgreen:
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Sakkeri91

Savake taitaa olla minun mielestä paras.

Judenza

HPI Savage tottakai, muutenhan oisin muun ostanut ;) Aika turhia oikeestaan tälläset topicit koska tottakai jokainen on oman autonsa puoleen.  :|
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.

Stumpelo

Se vois olla Thunder Tiger mutku sitä ei oo listassa niin hpi  :mrgreen:
jepajee

Juhana

Oma mielipiteeni on LOSI. Mut eikös tää topic alkaisi tarvitsemaan abloyn lukkoa, ettei porukoiden autot lähde rosvojen mukaan  :wink:
Xray

coronet

Tamiya roks.

TeroK

Kyllä se taitaa olla toi Hpi joka voiton vie.
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

MarkusH

Itseasiassa hieman ärsyttää, kun kysymys on mikä on paras rc-auto, eikä merkki. Täällä on monta viesti, kuten Eero: Tamiya, mutta mikä auto malli?
Parempi esimerkki: Tamiya Clod Buster :wink:

made

Aloittelimme Xpressillä, mutta se oli pelkkää tuskaa. Valintani on ehdottomasti a eli yokomo, koska molemmat Yokomomme ovat toimineet moitteettomasti.
Tekisipä BMW RC-autoja
Capricorn/Novarossi/Much More/www.future-rc.fi/www.racingfactory.fi

Matias V

Itellänikin Yokomon CGM (jos joku ei sitä vielä tiennyt) tähän asti pelittänyt vallan mainiosti. Suurimmat voimansiirto-ongelmat sitä SSG:ssä oli, ovat nyt korjattu uudesta CGM mallista.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

marko__

Eihän tossa ollu tamiya. Sehän on paras

salakka89

Paras auto on ylivoimaisesti T2M Big Boss. :shock:
http://koti.mbnet.fi/maxbot/PBLang460/index.php
CS rulettaa!! Pikasesti kaikki rekisteröitymään klaaniin^^^^

jeejee

Tamiya on paras.  8)  :wink: Minä vuonna Tamiya teki ekan rc auton?
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

l150040

Lainaus käyttäjältä: "jeejee"Minä vuonna Tamiya teki ekan rc auton?

Vuonna 1976 ilmestyi Porsche 934 Turbo RSR

jerzirccar

Porchet,cheetat, tyrelli ym ekat TAMIYA rc autot olivat aika jänniä vehkeitä. Kit boksissa luki selvällä Englannin kielellä että SUITEBLE FOR RC. Joten niistä pystyttiin tekemään radio ohjattavia autoja. Laitoit patterit sisään ja laitoit ohjauksen tiettyyn asentoon ja annoit auton mennä ittekseen siinä monta minuuttia.....
Jerzi