Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

harmilliset tilanteet

Aloittaja mehtis, 28.05.08 - klo: 16.13

*HOKE*

Ethän nyt oo tosissas???

Uskotko oikeesti että tattarisuolla on rc auton rengas lentäny mikroautoradalle ja aiheuttanu ketjukolarin josta on porukkaa viety sairaalaan ja ruumishuoneelle????

Uncle john

Oon ajanu myös sharkilla itteeni päin hyppyristä. Mulle ei käynyt mitään mutta auto oli aika paloina kun työnsin sen kädellä sivuun.

T.Uncle john
Shark 18 model 08 graupner inline 380 7,2V novatech lipolipo

Duster1

Mulla meni auto 6 kertaa katon kautta ympäri eikä mitään hajonnut.
Vähänkö harmitti :lol:
Axial SCX 10 TR

svg27

:lol: Siinä vaiheessa olisin sinuna aika hiton onnellinen :O

montulla eilen kyllä otti fg volttia muttei tullu pahaa jälkeä (ONNEKSI)
|HN X2|Slash|

tapsa92

Asso RC10GT lensi muutamia voltteja ilmassa ratamerkistä.
- Tapsa

jaakkimo

Hypytin talvella mg10:llä lumipenkkaan ja meni tukivarsi poikki :S

miksalo

jep.mullaki on muutama tulppa hajonnu.   :cry:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

ladatusta

Kerran ajelin asfalttikentällä jossa oli skeittiramppeja. Otin hiukan nopeutta suoralla ja kun piti ruveta jarruttamaan niin olikin jarrutusteho kateissa, nopeus varmaan n. 40km/h kun savage SS törmää pystysuoraan skeittirampin seinään ja pomppaa noin metrin ilmaan ja metrin taaksepäin. Sen verran kova jysäys oli että ajattelinjonkun varmasti hajonneen, vaan ei, ehjä oli.

Muutaman kerran olen ajanut tällä uudemmalla savagella itseäni jalkaan, en kovaa, mutta kyllä se painava auto tuntuu.

Isäni ajoi Inferno tr15 auton joskus muinoin vesilammikkoon niin että korin yläosa vain hiukan näkyi, taisi jotain sähkölaitteita hajota.

SaVaGeLLa GEGEEJÄ

Lainaa...kun piti ruveta jarruttamaan niin olikin jarrutusteho kateissa, nopeus varmaan n. 40km/h...
Toi on kyllä outoo Savageissa. Mullakin pitkäaikaisen kovan vauhdin jälkeen auto ei jarruta, muttakun kiihdytät nopeasti  vauhtiin ja jarrutat niin menee renkaat lukkoon. Sori OT.
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

KL

Lainaus käyttäjältä: ladatusta - 15.06.08 - klo: 16.43
Isäni ajoi Inferno tr15 auton joskus muinoin vesilammikkoon niin että korin yläosa vain hiukan näkyi, taisi jotain sähkölaitteita hajota.
:huh: eiks muka moottori hajonu?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

jaakkimo

Joskus ajoin myös samaisen auton katolleen juuri sulaneeseen vesiojaan... Kone ei liikkunut, muta onneksi oli "vain" hiekkaa täynnä konetila :grin:

rcoss

Joskus aikoinaan mulla kulu rengas tosi pahasti !

mad

Mä olin kerran ajamassa  aika isolla pellolla. Siellä keskellä oli lapio lyöty maahan kiinni. En sitten viitsinyt mennä hakemaan sitä sieltä pois. Noh vautia oli 50 km/h ( arvio) ajoin lapiota päin. Auto pyörähti 360 astetta mukavasti :p  : Vahingot oli kyllä aika pienet verrattuna siihen vauhtiin. Takarenkaan tukivarsi meni poikki.  Se lapio oli siinä paikallaan viellä sen tapahtuman jälkeen  :lol: 
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

samvais

Kun kiihdytin meijän tiellä savage x 4.6 ja painoin jarrua nii se meni katon kautta ympäri ilman koria ja moottori pukki palasiksi ja moottorin alusta solmulle.
HPI savage x 4.6

Snagge

Mun Kyosho Pure Ten Alpha3 Sa jostain päähänsä ottaa häiriön jostain ja sillo läks, suoraa katukiveen Koko etupää ihan muussina. TOine etu renkaan vannekki halkes vaik se oli puskurin takana suojassa:D :afro: :afro: :afro: :afro: :afro:
Os, Kyosho, gws ja great planes

Vesa-Ratti

Ostin lisää autoja, ja ku emäntä huomas alko se hutamaan nii että korvista tuli verta 2 päivää. Koira ei tullu sängyn alta 3:een päivään.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Snagge

Kivakiva Hyvinmenee:D Sääliks käy koiraa:D Joutunu menee sängyn alle piiloon:D :mrgreen:
Os, Kyosho, gws ja great planes

Antti86

Olen hukannut jo 2kpl TM:än hehkua 4 päivän sisällä :evil: Eikä ole tullut ajettua ku 3 kertaa.
Toinen meni viellä silleen, että olin ajamassa ja ilmeisesti sit unohdin sen hehkun sinne jalkapallokentälle.
Sitten kun huomasin, että hehku hukassa niin menin sinne kentälle. No totta kai se kenttä oli vasta lanattu ja ei mitään toivoa, että hehku löytyis...

Lehtonen250

Lainaus käyttäjältä: max vaiber - 10.06.08 - klo: 10.34
No voihan noi mikroautot tollain mennä, olin kisoissan niin toisen eturengas otti toisen takarenkaaseen kiinni ja toinen lennähti voltin. : :undecided: Vaarallista touhua jos ei oo pontooneita.

olen itsekkin suunnitellut ostavani kyöstiini ponttoonit,perämoottorin ja purjeet olisi huomattavasti
mukavempi ajella lavangossa näihin vuoden aikoihin :grin:

jos ei muuta näin ensihätään niin, laitoin punaisen teipin antennin-nuppiin kiinni jotta näkee
paremmin missä auto snorklailee

Lehtonen250

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 10.06.08 - klo: 10.47
Ethän nyt oo tosissas???

Uskotko oikeesti että tattarisuolla on rc auton rengas lentäny mikroautoradalle ja aiheuttanu ketjukolarin josta on porukkaa viety sairaalaan ja ruumishuoneelle????

juu juu ihan varmasti viety suoraan krematorioon ollu niin selkee juttu ettei, tarvinnu edes kummemmin tutkia

kovaa hommaa tämä rc-autoilu :shocked:

ja eipä tuota sen kummemmin tarvitse päivitellä kun, topiiccia selailee niin suurin osa ajelee autoillaan
omille kintuille ja milloin mitäkin lapiota päin niin kyllähän sen ymmärtää

Rc-rälläri

Hehheh mun kaveri ajo pihatiellä vesiojaa katollee mutta lähti viel sen jälkee käymää ku vähä kuivatti moottorii
CEN GST 7.7 - FG Baja 2wd

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: Rc-rälläri - 17.09.08 - klo: 21.17
Hehheh mun kaveri ajo pihatiellä vesiojaa katollee mutta lähti viel sen jälkee käymää ku vähä kuivatti moottorii

Minkälainen moottori siinä sun kaverissa oikein on?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

JP1

mini inferno st gp 09

Joel P

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 17.09.08 - klo: 21.28
Lainaus käyttäjältä: Rc-rälläri - 17.09.08 - klo: 21.17

Minkälainen moottori siinä sun kaverissa oikein on?

Kiitos sininen kupla :mrgreen: