Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet

Aloittaja kimmor_86, 24.06.08 - klo: 13.02

Monstertruck76

Lainaus käyttäjältä: mikako1 - 18.10.08 - klo: 22.45
Valitettavaa ettei liikkeen henkilökunta osaa viisastua näistä asiakkaiden kommenteista.. :shock: Kesällä nuori "pitkätukka" toi toivottua positiivista asiakaspalvelua liikkeeseen... ja heti myynti parani .... ainakin minun osaltani :roll:

Mikako1.. Jos tarkoitat sitä kikkarapäätä niin sehän se koko paikan tolloin olikin...
Se ei tienny mistään mitään...Esim mikä on hehku........"öööö tuota soitampa pomolle",oli vastaus.
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

villu

joo omalta osalta on semmonen palvelu JR:stä että: ohjauksen osan perään soittelin ja sanottiin että osa on siellä 2 päivän päästä. No sitä sai ootella 3 viikkoa. No sitte aloin tilaamaan bensaa, no bensa tuli seuraavana päivänä. No äläppä huoli, tuli semmonen että auto on nyt koko ajan pajalla milloin mikäkin p*skana. Nyt sitte palo sähköt ku vietiin pajalle. Arvoitu tilaus on sitte joskus muualta joulun jälkee.  :undecided:
Ja se auto on ostettu JR:stä sitte.

hpi-cen

mitä itse olen ostanut tavaraa paikanpäältä niin ihan hyvin on pelannu.
Ei ole tarvinnut tilata (vielä) mitään sieltä.

-Jarkko

mikako1

Lainaus käyttäjältä: Monstertruck76 - 19.10.08 - klo: 00.12
Lainaus käyttäjältä: mikako1 - 18.10.08 - klo: 22.45
Valitettavaa ettei liikkeen henkilökunta osaa viisastua näistä asiakkaiden kommenteista.. :shock: Kesällä nuori "pitkätukka" toi toivottua positiivista asiakaspalvelua liikkeeseen... ja heti myynti parani .... ainakin minun osaltani :roll:

Mikako1.. Jos tarkoitat sitä kikkarapäätä niin sehän se koko paikan tolloin olikin...
Se ei tienny mistään mitään...Esim mikä on hehku........"öööö tuota soitampa pomolle",oli vastaus.

Moro !
Joo varmaan sama heppu! No minulle on tärkeämpää se että saan asiallista palvelua vaikka myyjä olisikin ehkä hieman tietämätön. Jos taas vaihtoehtona on tietävä myyjä mutta asiakaspalvelu asenne ala-arvoisinta PAS..A mitä koskaan olen asiakkaana joutunut kokemaan... niin ostan mieluimmin siltä "kikkarapäältä" jolla on ainakin hyvä yritys olla palveluhenkinen myyjä. Toivotaan että JR Hobby parantaa suhtautumistaan meihin maksaviin asiakkaisiin.... ;)
FG Marder, FG/Heisstuning 4WD, FG Leopard Race,FG Baja4WD, FG Race Truck/ BMW, Axial AX10, M C D Rally Subaru