Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

lipo akku ei lataudu saa poistaa

Aloittaja Muge, 19.07.08 - klo: 15.53

Muge

Moro

mitä on tapahtunut kun minun lipo akkuni ei lataudu ja on vähän löysän tuntuinen. Ladattu ihan lipoille tarkoitetulla laturilla ja ei ole milloinkaan tyhjennetty kokonaan ajamalla. 5 kertaa on käytetty.

_valtsu_

Onko ladattu balansserin kanssa? Jos ei niin tarkistappa kennojen jännitteet yleismittarilla balansseri liittimestä.

bluebeetle

Ja pellepelottoman ykköskonsti on laittaa hetkeksi nimh-moodi päälle ja sillä tavalla herättää akku. Balansointi tietty heti kun kaikki kennot ovat yli 3V.

Ja täysin omalla vastuulla tietenkin...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Muge

Joo olen balanserilla aina ladannut

Habaku

Mitä muge tarkotat tuolla löysällä  :roll:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

TOMMI

Tarkista on laturissasi safe time toiminto.Itselläni oli ekalla latauksella

jäänyt 20min asetus päälle ja akku tuntui todella "löysältä".

Muge

Siis se ei oo tavallisen akun tuntuinen eli kun painaa sitä niin toiselta puolelta se on sellaisen löysän tuntuinen akku siis.

Spin

Onko kenno kenties pullistunut?
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Muge

Ei ole ja akku latautuu taas niinkun bluebeetle sanoi tein niin ja akku alkoi taas skulaa. latasin ihan hetken niin ja laitoin lipo lataukseen niin alkoi ottamaan virtaa vastaan :p  :cool: kiitoksia vaivan näöstänne. :cheesy:

bluebeetle

TASAA SE! Ja mittaa kennojännitteet.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Muge

Juu tasuri on kiinni ja jännitteet muutenkin molemmissa samat että kiitoksia kaikille