Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kumpi auto kannattaa myydä!!! VASTAKAA TÄHÄ

Aloittaja Timitri87, 09.08.08 - klo: 14.52

Timitri87

Eli kumpi auto kannattaa myydä mulla on kaks autoo traxxas nitro 4 tec 3.3 driftin auto 1:10 skaala ja sitte on Carson offroad fighter 2 1:8 skaala VASTAKAA PIAN

apt93

Myy se kummasta tykkäät vähemmän. aika hankala meijän sanoa

Timitri87

mutta kumpi on laadukkaampi ja parempi? kyllä molemmat toimii en osaa sanoo itekkää:D

Monstertruck76

Mä kyllä jättäsin tuon Traxxasin.....
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

joonas93

no vertaile niitten laatuja ja mieti kumpaan oot sijoittanu enemmän esim. viriosia..yms. kum pi on kestävempi.. sinun pitää ite päättää kumman myyt, myy kummatkin ja osta uus!! :afro:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
Mini Rave 1.5 project!

*HOKE*

Ei kiesus... Toinen on drifteri ja toinen krossi auto...

No kummasta pidät enemmän????

Jos driftailu on pidemmän päälle tylsää niin myy drifteri...
Jos taas krossailu ei nappaa niin myy krossari...

Jos tykkäät molemmista niin pidä molemmat.
Jos et tykkää ihmeemmin kummastakaan niin myy sitten vaikka molemmat ja hommaa semmonen peli mikä eniten kiinnostaa.

Snagge

Aikamoisesta aiheestä väänsit keskustelun. Tosiaan myy se kumpi on mielestäsi sinulle sopivampi. :afro:
Os, Kyosho, gws ja great planes

tomppa82

Lainaus käyttäjältä: Timitri87 - 09.08.08 - klo: 14.52
Eli kumpi auto kannattaa myydä mulla on kaks autoo traxxas nitro 4 tec 3.3 driftin auto 1:10 skaala ja sitte on Carson offroad fighter 2 1:8 skaala VASTAKAA PIAN

Mistä ylipäätäs päättelet, että jompikumpi yleensäkään kannattais myydä?

Itse myisin allekirjoituksessasi mainitun Kyoshon, ennen kuin kumpaakaan noista...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Snagge

Os, Kyosho, gws ja great planes