Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

GT Rata-autoilu

Aloittaja Mikko L, 18.08.08 - klo: 10.35

kyoshodbx

Jos sattuu et menestystä ei tuu.niin ei oo ulkonäön vika.mut paalu paikka lienee haussa

mikari

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 30.05.15 - klo: 18.55
Tommosella olis tarkoitus kurvailla. Korin kiinnikkeet ei oo vielä porattu.



Lainaus käyttäjältä: kyoshodbx - 30.05.15 - klo: 20.49
Jos sattuu et menestystä ei tuu.niin ei oo ulkonäön vika.mut paalu paikka lienee haussa

Hehe joo kyl ihan leikkimielellä  :grin: Kiitti  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#3302
Nyt on auto huollettu ja startattu. Kapa sanoi että vaihteen kans oli jotain ollu radlla mut säädin sen ja kyl se nyt toimi kun antoi pöydällä kaasua.
Iskareihin vaihdoin öljyt ja etuiskareihin laitoin pidemmät ulosjouston rajoittimet sisään.
Muutenkin pikkasen säädin sisään ja ulosjoustoja.
Jos noita öljyjä osasin yhtään silmällä vaihtaa niin edessä 70 ja takana 50-60wt.
Toivottavasti meni edes sinnepäin.
Jarrulevy pitäs vaihtaa, muuten kohtuu ok.
Seuraavaks vähä koittaa assulla.
Autossa olk hienot ipanemat alla, takana vielä leveempi nakki.
Aika wow pitkästä aikaa.

Eipä tämä kauheasti Inferno GT:stä poikkea, suurin ero ettei ole front kick-uppia.

Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#3303
Nonii pääs ajaa testi stintkin. Mainiosti liikkui.
Seuraavaksi radalle tai ainakin mahdollisimman pian.

Tuo pannun lämpötila telemetria on kyl kätsy juttu ku siinä on toi hälytinkin.
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Autossa näköjään vieläkin Peitsamo-spezial tankki systeemi, ilmeisesti toimiva laitos. Omassa infernossa olen suoristanut tuon kickupin ja sillä sain vähän casteria pois keulasta.
Kyosho, elämäni auto.

peitsamo

#3305
Alkuperäinen idea tuossa tankkisysteemissä oli se, että katossa oli reikä ja suppilo ja tankin avauskahva takaikkunassa. Hyödytti siinä mielessä, että autoa ei tarvinnu kääntää radalla tankkausta varten ja se, että tankki pullo meni lähes suoraan tankkiin.

Tuossa autossa on myös molemmissa päissä pystyiskarit, jotka oli selkeesti helpommat säätää kun ne formulamalliset. Aikanaan tein tuohon myös kunnollisen jarrun fg:n vitosauton jarrupaloista, mutta ne lienee haihdutettu jo taivaan tuuliin.
Flying Calacucco

mikari

#3306
Joo tankki modi on kyl iha magee. Varsinkin kun ajatellaan kiertosuuntaa.

Ja pystyiskarit plussaa. Makaavista en tykkäis.

Vaikuttais olevan alkuperäistä isompi jarrulevy, mutta siitä on
vaan keskiö aika syöty jo. Pakissa oli kyl uusi - puolta pienempi - orkkislevy ?

Iskarien öljyistä ei taida Pekalla olla enää muistikuvaa? Meniköhän edes sinnepäin?
Kiitti


Kiitos 20 vuodesta!

peitsamo

Se jarrulevykin oli vitosauton teräsjarrulevy jos se on minun jäljiltä. Sitä piti jyrsiä, jotta meni vaihteen ulostuloon, joten varmaan aika on tehnyt tehtävänsä siinä kohtaa.

Iskariöljyiksi veikkaisin jotain 70-80 mutta riippuu myös jousista. Itse käytin kuitenkin suht löysiä öljyjä.
Flying Calacucco

mikari

Ok hyvä homma. Löysät iskarit helpottaa yleensä ja niitä minäkin suosin vaikka silloin ehkä auto ei olekaan just se nopein mahdollinen. Kiitti
Kiitos 20 vuodesta!

peitsamo

Oon kyllä sitä mieltä, että honkkari toimii hyvälläkin pidolla suht löysillä öljyillä, kunhan jouset on tilanteen mukaan. Mutta nämä on tietysti ajotapa ja mielipidekysymyksiä.
Flying Calacucco

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Jos joku on kyllästyny sh tai vastaavaan bensa moottoriin
niin saa tarjota. Voisin kokeilla GT autossa.
Joku kyllä epäili ettei mahtuisi.. Mitenhän se olisi tässä autossa..
Jeppe ei sit vissiin ajanut sitä turun fo kisaa bensa koneella vai
ajoiko ?
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Pekka ja muut, otetaan gt miitti elokuussa jos tähän kesäkuun happeninkiin ei kerkee tai tuu porukkaa.
Olis hauska verestellä vanhoja vääntöjä. Toki heinäkuussakin voitte kokoontua mutta ite malagassa heinäkuun.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Sain korin trimmattua iltasella ja auton ajoon lähiparkkikselle pikku testiin uudella korilla.
Hienosti urvelsi mennessään. Muutama kuva eri vaiheissa räpsiessä.







Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Millä duunasit reiät ikkunohin?
Kyosho, elämäni auto.

JoniH

Mistä kori/ mistä hommaatte koreja?

mikari

Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 03.06.15 - klo: 23.08
Millä duunasit reiät ikkunohin?

Mulla on sellanen säädettävä leikkuu terä porakoneeseen.
Varmaan k-raudasta hankittu.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Lainaus käyttäjältä: JoniH - 03.06.15 - klo: 23.08
Mistä kori/ mistä hommaatte koreja?

Vähä sieltä täältä. Toi oli Vantaan Jumbon kyosho kaupassa.
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Lainaus käyttäjältä: JoniH - 03.06.15 - klo: 23.08
Mistä kori/ mistä hommaatte koreja?

Itse olen ostellut muutamat korit täältä-->http://www.deltaplastik.it/?p=homepage&l=eng. Toi Gt warriorin aston martin kori on kyl magee, mutta hinta on sen verran suolanen ettei pysty investoimaan.
Kyosho, elämäni auto.

mikari

#3319
TeamC.. Ofna/hong nor .. Team titan .. Alpha ..
Protorm pf-8 .. Kyoshon ja deltaplastikin lisäks

http://www.redrc.net/2014/02/titan-blitz-gt-18-bodyshell/

http://www.the-border.com/Concept-1-8-GT-Car-clear-body.html (out of stock)
Kiitos 20 vuodesta!

peitsamo

Mulla olis varastossa pari uutta Porschen koria jos joku tarvii. Lisäks yks Protoformi joka on reijitetty ja pinkiksi maalattu Honkjariin sopivaksi.
Flying Calacucco

JoniH

Saako kuvat tai linkit porshen koreista?

mikari

#3322
Tänää sai rauhassa nautiskella radalla pari tuntia.

Ihan mukavasti pelitti. Ei nyt mikään järjetön tykki tuo novarossin rally game pannu tähän autoon mutta ehkä se siitä vielä vertyy, aika uusi vielä. Alustaa ei tarvinnu säätää, pikkasen neuloja ja vaihdetta.

Asensin rpm/nopeus anturin, sen 100% toiminnasta en ollut ihan varma, mutta lämpötila ja vastarin akku telemetriat kyllä toimi. Nice.

Järjettömän mukavaa pitkästä aikaa. Kuninkuusluokka  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Itellä vielä auto vaiheessa ja siksi jää treenit ennen skaboja aika vähiin. Ens viikolla kun ois kelejä niin pitäis käydä tahkoomassa hieman.
Kyosho, elämäni auto.

mikari

Ihan hyvä. Piti nyt käydä ku oli saumaa. Ajoseura olis kyl kelvannu!
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Tattarisuo here i come! kauden ekat ajot radalla tänään kun keli on mitä mainioin  :grin:
Kyosho, elämäni auto.

miksalo

#3326
Laitetaan tännekin vielä infoa kun kaikki ei noita ostoilmoituksia lue.
Elikkäs jos joltain löytyy rullaava ja tai muten vaan halpa hong nor GTP2 niin saa tarjota tänne päin.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

mikari

Hyvä jos saatais vähä elvyteltyä tätäkin hommaa.
Eli +1 auto hankinnalle, toivotaan että löytyy. Ajamisen arvoinen luokka ehdottomasti!
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Nastaa oli ja rataan alkoi muodostua ihan ok ajourakin. Siitepölyä on ihan älyttömästi!
Kyosho, elämäni auto.

mikari

Nonni! Joo männystä irtoo
Kiitos 20 vuodesta!