Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

drift säätö

Aloittaja tontza, 02.09.08 - klo: 12.37

tontza

kiitokset vinkeistä.

Supernalle

Vaikuttais hieman liian kireeltä koneelta tuo 10-lankanen driftailuun.Varsinkin jos ajelet muovi renkailla...
Yokomo.LRP.Kyosho

Isosuo

E: ajatusvirhe minulla...

spaceman

Minulla Losissa molemmat diffit vedetty 100% lukkoon, renkaina aps kiekot ja menee oikeeen kivasti kylki edellä.
Moottorina 13,5 lankanen harjaton ja 3 LiFe kennoa.

Tarkista onko tasauspyörästöissä samankokoiset hihnarattaat.

Mulla tuli auton mukana 3kpl hihnaratasta joista yksi on erikokoinen(siinä on kaksi mustaa viivaa).
Sillä saa säädettyä autoa käyttäytymistä joko enemmän etuvetoiseksi tai takavetoiseksi.

Sysi

Mitkä renkaat, entä auton muut säädöt? Minusta sitä painoa pitäisi laittaa perään, jonne pitoa kaivataan.
Kaasusormen kevennys auttaa ainakin, 10 lankasella driftaa kumirenkaillakin.
Jere M

Jabe

jos takana on lukkoperä, niin eteen kannattaa laittaa vähintään "medium" kireelle diffi, mitä löysempi edessä, niin tuntuu aina enemmän takavetoselta.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Datajätkä

ite alottasin koko homman aukinaisilla diffeillä. Meillä homma alko niillä ja kun vehe pysyy suht näpeissä, voi miettiä muita säätöjä..Nyt ajetaan vaseliiniperällä, täyslukkoa pitää testata myöhemmin.

Ite alotin homman ihan tyhjältä pöydältä ilman mitään kokemusta printtaamalla Ari-Pekan sivuilta alustasäätöohjeet ja miettimällä radan äärellä mitä auto tekee ja mitä pitää säätää..sitä suosittelen itse kullekki alottelijalle.