Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Serpent Impulse 4wd

Aloittaja Rehtori, 24.05.03 - klo: 22.49

Rehtori

Onko kyseinen auto hyvä vai huono?
Pystyiskö sillä ihan kilpailemaan ja mikä moottori kannattaisi lyödä siihen kiinni?

jarkkom

Serpentit on hyviä ja tuolla _pystyy_ kilpailemaan kunhan se on 2-speed versio. Muut viripalikat tuskin on aloitellessa niin tärkeitä.

Novamegan kone varmaan kelpaisi mainiosti Serpentiin jälleenmyyjäsyistä ainakiin:)

Lisätietoa autosta ja koneesta ja muustakin http://www.mytsn.com/
---

Heuli

Serpentiltä on tullut juuri uusi malli, mutta kyllä tuolla Impulsellakin pitäisi pärjätä. Ko automallilla ajettiin Suomenmestaruus vuonna 2001 ja viime vuonna paras Serpentti oli neljäs.

Rehtori

Entä saako siihen vara- ja viritysosia Suomesta?

jarkkom

saa, Dantom nimisestä kaupasta saa osia ja pavelua. puhelinnumeroa en nyt tähän hätään muista, kun eivät vaivaudu nettisivuja tekemään.
---

MikkoY

Danin saa kiinni numerosta: 0400-704207
Varaosapalvelu toimii hyvin ja nopeasti.

Mikko

Rehtori

Joo mulla oli itelläki Dantom oy.n hinnasto mutta en ollu
yhtään varma, että onko se pulju ees pystyssä ku oli niin vanha hinnasto
Rehtori kiittää :D

Rehtori

Passaako tuohon autoon HPI:n valmistamat korit?
Sitä vaan ku tahtoo olla aika rumia nuo serpentin omat korit.

jarkkom

kyllä HPI:n 200mm korit siihen käy heittämällä. kisoissa/harrastajilla trendi on ajaa protoformin koreilla. AKK:lla oli myös jotain sääntöjä korin suhteen joten farmari-audilla tms. ei ole kisaan asiaa.
---

Rehtori

Onko tuossa autossa mitään heikkoa kohtaa vai onko se ihan PRO?

MikkoY

Vaihdoin 1/8 vectorista tuollaiseen pro:hon, kaikki on toiminut hyvin.
Säädöiltään erinomainen, ominaisuuksiltaan myös.
minulla ei ainakaan mitään negatiivista sanottavaa.

Mikko

Rehtori

No se on hyvä.
Pitää itekkin ostaa tommonen auto.