Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Maalin poistaminen korista

Aloittaja TapHaap, 25.05.03 - klo: 18.26

TapHaap

Vinkki:
Maalit saa vanhasta tai pilalle maalatusta lexankorista jarrunesteellä!
Muista suojata silmät ja kädet operaation ajaksi.
Kori tulee pestä huolellisesti saippuavedellä ennen uudelleenmaalausta.
#### Tapsa ####
## nick:Biker62 ##

ieatdirt

be smart. don't be a retard

Jukka

Onko kellään ideoita miten saa Mastonin maalin pois korista siististi? Tehoaako jarruneste myös siihenkin?
Tiim Lahti | S-grafix

nici

DOTilla lähtee jotenkin, mutta mulla toimi ainakin denaturoitu alkoholi paremmin kuin DOT4. lexanit maaleilla taisi olla maalattu kyseinen kori.

Erkhart

ite poistin ihan bensalla jossa10% nitroa. Paremmin lähti kuin jarrunesteellä, mutta jäi öljynen pinta mutta hyvin maali silti kiinni otti.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Jukka

Jep, 10 % löpöä olen kanssa käyttäny lexanmaalin poistaan, mutta tuo Mastonin maali ei lähde kunnolla sillä.
Tiim Lahti | S-grafix

mike_87

oisko se ns. rekkapesu aine hyvä? vai sulaako koko kori jos sillä yrittää?

J.K.Niemi

Onkos joku poistellut oikeita automaaleja jollain aineella? Tuli nimittäin kokeiltua sellaista eikä se oikein tahtonut pysyä.  :oops:

porschers

jos kori on maalattu kori maalilla tai pianoismalli väreillä niin ne lähtee tosi hyvin pos tolla KODINPUTKIMIEHEKKÄ. kantsii kokeillla

Alfa

Juu kiitos neuvoista,käytin 15% nitroa (coolpoweria) vanhan värin poistoon ja hyvin lähti. Muuten yksi asia vielä mietityttää saako hapettumia korista mitenkään pois?