Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

1/10th Electric OFF-ROAD World Championships 2011

Aloittaja copter, 01.11.08 - klo: 19.20

Heuli

Tässä liitteinä vielä kisan kokonaistulokset:

Janne A

^ Vähän mietinki jo, että noinkohan tulee Rikun kuvat nettiin. Hyviä kuvia. :)

RikuRassi

Heh, joo vähän jäi roikkumaan tuo homma. Ajokuviakin on mutta kun tarjolla on kiinnostuneille mm oOplen kuvaajan U-P-E-A-T kuvat niin eipä liene paljon kysyntää normitason kuville... Lykkään ne vielä tänään kuitenkin omalle sivullensa.

Tässäpä loput:

https://picasaweb.google.com/RikuTolonen/MM2011VaasaAjokuviaMuuta?authuser=0&feat=directlink

pOINTER

Lainaus käyttäjältä: RikuRassi - 09.08.11 - klo: 11.14..kun tarjolla on kiinnostuneille mm oOplen kuvaajan U-P-E-A-T kuvat niin..
Mä voin katella Mrs Ooplesta kuvia  :tongue: :roll:

Näkyykös noita ooplen kuvia jossain yhessa galleriassa vai onko vaan tuolla kisarapsan sivuilla päivittäin?
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Soo

Tänään tulu liverc DVD viimeinkin! Huippu levy! "Late august"  :laugh:

-Jari-

Lainaus käyttäjältä: Soo - 30.01.12 - klo: 13.11
Tänään tulu liverc DVD viimeinkin! Huippu levy! "Late august"  :laugh:
Tänään kolahti mulle DVD postiluukusta. Ihan ripeetä toimintaa LiveRC:ltä, ei menny kun 7 kuukautta..
On näköjään NTSC formaatissa eli ei vissiin tartte normaalillä DVD-soittimella katsella, nopeella testillä Macillä pystyi katsomaan.
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***