Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

rc car

Aloittaja kyosho mini inferno, 27.11.08 - klo: 18.58

kyosho mini inferno

kuulostaako kivalta :cool: Kun näet mini infernon, älä erehdy vähättelemään sen suorituskykyä pelkästään kokoon tuijottamalla! Kyosho on ottanut pohjaksi 1/8 infernon alustan ja puolittanut sen. Luonnollisesti jäljellä on korkea laatu ja kaikki säätöominaisuudet. Tuloksena on erittäin vaikuttava malli joka viritettynä kulkee lähes 60km/h! Mittakaavaan suhteutettuna ison infernon tulisi kulkea noin 120km/h. Nämä nopeudet tällä autolla ovat uskomattomia. Ne täytyy kokea itse!
koko: 1:16  kannattaisko ostaa!
tamiya mini cooper racing

bluebeetle

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

TheArska

Ei kuulosta.  :roll: Ihanko kyoshon mainoksesta kopioit imelän mainos puheen.
Parempiakin on tuossa koko ja hinta luokassa, esim. xray m18, lrp shark, asso b/t18...
..tais mini infernolle topikkikin jo löytyä..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: kyosho mini inferno - 27.11.08 - klo: 18.58
kuulostaako kivalta :cool: Kun näet mini infernon, älä erehdy vähättelemään sen suorituskykyä pelkästään kokoon tuijottamalla! Kyosho on ottanut pohjaksi 1/8 infernon alustan ja puolittanut sen. Luonnollisesti jäljellä on korkea laatu ja kaikki säätöominaisuudet. Tuloksena on erittäin vaikuttava malli joka viritettynä kulkee lähes 60km/h! Mittakaavaan suhteutettuna ison infernon tulisi kulkea noin 120km/h. Nämä nopeudet tällä autolla ovat uskomattomia. Ne täytyy kokea itse!
koko: 1:16  kannattaisko ostaa!

Kannattaa ostaa. Kyosho teki -80 luvulla todella hyviä sähkäkrossi autoja (optima, ultima sarjalaiset) ja mitä viellä fantom 4wd oli aikansa huippu c8 ryhmäläinen. Land jump oli taas -80 alussa aivan ylivoimanen m8 luokassa.
Niillä oli myös tuo carting malli joka on todella hinnakas tänäpäivänä joten summasumaarum OSTA SE MINI INFERNO :lol: Et pety (tuota en sitten kertonut sinulle :wink:)
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Sysi

Ja vaikka kaikki tunnistaisivatkin lainauksen lähteen, pitää se aina kertoa. Mini infernolle on oma kekustelunsa. Edellämainitut kaikki lienevät osoittautuneet paremmiksi. Heikko kestävyys ja kalliit varaosat ovat huono yhdistelmä.
Jere M

meitsi

Lainaus käyttäjältä: kyosho mini inferno - 27.11.08 - klo: 18.58
Tuloksena on erittäin vaikuttava malli joka viritettynä kulkee lähes 60km/h! Mittakaavaan suhteutettuna ison infernon tulisi kulkea noin 120km/h.
Ja oikean auton tulisi siten kulkea suhteutettuna 1200km/h, ei näin...

Heuli

Mittakaavanopeutta ei voi laskea suoraan noin vaan näin: http://rc10.fi/index.php?topic=9498.msg273106#msg273106

Janne A

Voe jeesus, sanon minä. RC-autoilu on suosittu lasten harrastus, mutta vähää meinaa täällä foorumilla välillä tökkiä nämä tulevaisuuden toivot.  :undecided:

meitsi

Lainaus käyttäjältä: AiR - 28.11.08 - klo: 11.23
RC-autoilu on suosittu lasten harrastus

Miehien ja poikien ero on ainoastaan lelujen hinnat :grin:

juhku1

toi on ihan suora mainos kopio kyoshon sivulta mini infernosta   :angry:
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

meitsi

Lainaus käyttäjältä: juhku1 - 28.11.08 - klo: 14.14
toi on ihan suora mainos kopio kyoshon sivulta mini infernosta   :angry:

Aijaha, tosta hyvästä rc10:ssä pistetään koko kyösti boikottiin mokoman mainostuksen takia :wink:

kyosho mini inferno

okei minä otin sen mainoksesta heh heh  :wink:
tamiya mini cooper racing