Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

olen saanut tiedot siitä projektista

Aloittaja jonde_sorone, 17.01.09 - klo: 20.39

jonde_sorone

mikä sähköposti sulla on?? ja se on tehty 4mm paksuista messinkiputkista  :mrgreen:
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

HMS77

Uploadaa kuvat ennemmin vaikka Photobucketiin ja linkitä tänne, muutkin haluaa nähdä läähdyttimen kiskot.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Shogunmarui

Jos ei muuten niin vaikkapa www.aijaa.com ja sen kautta kuvat tänne näytille kun tosiaan kaikkia kiinnostaa ne rataläähdyttimet  :roll:
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

SH.

Voi kiesus,tässähän nauraa ittensä tärviölle :laugh:

Todellakin kiinnostaa tuo (läähdytin)et minkälainen paketti se on.vois vaikka hommata pari varastoon...
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Jabe

Vielä kun joku sais vakuutettua, että siitä lauhduttimesta on jotain hyötyä... Se tuo vaan lisää painoa ja lisää rikkoutuvia osia.
Ihmettelen kyllä, että minkä takia lauhdutin on tehty messingistä, vielä kun on näin pienestä kysymys, onkos siinä sentään rivat? Kuvia kehiin.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: Sysi - 20.01.09 - klo: 15.47
Aika reilusti kyllä arvelisin nelarinkin häviävän väännössä sähkököneille, ainakin hiilettömissä momenttia on aika lailla. Toisaalta 8,5 novakkikin cravlerissa nähty, polttiksiin vaan ei talennusvaihteita taida kaupassa hirveästi olla. Jarruthan kyllä saa erillisillä levyillä, voi kuitenkin olla tarkkaa säätää että ottavat heti kunnolla kun kaasun löysää neutraaliin. Paino itsessäänhän ei liene ongelma paitsi jos/kun polttiksessa se on melko varmasti väärässä paikassa.

Vähän trollauksenkatkuinen viesti tuo edellinen, mutta pitänee yrittää aloittelijoille saada oikeaa tietoa, nämä meikäläisenkään ei ihan absoluuttisia totuuksia ole kyllä.
Väännössä ei häviä jos saa rakennettua tarpeeksi tiheän välityksen.
"jarrut erillisillä levyillä"...
Mitä ihmettä sä höpiset???
Onko sulla mitään käsitystä polttomoottori autoista.
Kaikissa on jarrut vakiona.
Eikä niiden säätäminen ole kyllä temppu eikä mikään.
Ne kun voi säätää kaikissa polttiksissa aivan mielin määrin... ottamaan juuri silloin kun halutaan (vaikka kaasu päällä) jarrutehoakin pystyy säätämään ihan vaikka ohjaimesta.
Polttis crawlereita on tullut nähtyä jo muutama vuosi takaperin ja ihan nätisti toimivat.
Kytkimet vain todella kovilla.