Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno MP9 Buggy

Aloittaja Mikko260, 19.01.09 - klo: 20.10

_magu_

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 13.04.09 - klo: 21.00
Hah hah.. et itse yhtään auttanut... "RTR laatua"  :cool:

No asia tuli varmaan selväksi  :tongue:
juu annetaan ny tän poja olla et toi sälli tietää kyoshosta yht paljo ku sika sateliitista!

CluBBaH

Lainaus käyttäjältä: _magu_ - 13.04.09 - klo: 21.10
Lainaus käyttäjältä: Mika R - 13.04.09 - klo: 21.00
Hah hah.. et itse yhtään auttanut... "RTR laatua"  :cool:

No asia tuli varmaan selväksi  :tongue:
juu annetaan ny tän poja olla et toi sälli tietää kyoshosta yht paljo ku sika sateliitista!

Johan asia oli loppuunkäsitelty enneku sun piti avata suus. Tuolla kirjotustaidolla / tyylillä uskoisin että olet väärä ihminen pojittelemaan.
XRAY 808 2009 Spec |

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 13.04.09 - klo: 20.46
Kumma miten kössökuskit on heti karvat pystyssä jos yhtään erehtyy laittaan poikkipuolista sanaa kyseisestä merkistä.

Sori mutta en käytä Kyoshon tuotteita, eikä ole ihan näköpiirissäkään niiden käyttö. Itse olin karvat pystyssä kun kommentoidaan asiaa ilman faktaa, ihan kiusaksi...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

CluBBaH

Lainaus käyttäjältä: HVoltage - 14.04.09 - klo: 08.29
Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 13.04.09 - klo: 20.46
Kumma miten kössökuskit on heti karvat pystyssä jos yhtään erehtyy laittaan poikkipuolista sanaa kyseisestä merkistä.

Sori mutta en käytä Kyoshon tuotteita, eikä ole ihan näköpiirissäkään niiden käyttö. Itse olin karvat pystyssä kun kommentoidaan asiaa ilman faktaa, ihan kiusaksi...

No ehkäpä kirjotin huonosti , kyseessä todellakin oli kysymys eikä kommentointi. Jos mulla faktaa olis asiasta ei olis tarvinu kysyä.

XRAY 808 2009 Spec |

tepiii1@gmail.com

Pelit ja rensselit taasen kasassa... :grin: joskopa illemmalla radalle taasen!!
TLR

Mika R

#185
Kerro sit taas mikä hajoo   :grin:

Jos ei mitään hajoo niin ajat liian hiljaa. e: Ite rikoin eilen siiven vaikka pääosin tulikin renkailleen. Korjasin kytkimen niin meni taas lujaa, eikä ollu edes OS moottori  :laugh:

Tsemppiä radalle... kateeks käy Turkulaisia.

tepiii1@gmail.com

Juuh kerron kerron, avartelin taka iskunvaimentimien mäntien reijät 1,3mm:iin jos vaikka perä ei olis niin "herran hallussaa"  :grin: yritetään ny pitää kuiteskin vehkeet läjässä ni ei taas illalla tarvi purra hammasta!! :wink:
TLR

Antti M

#187
Ihan hyvinhän tuo mp-9 on toiminut Tebon käsissä.
Pokkailu voittoja sin-sun-täältä
http://www.kyoshoamerica.com/news.php

Niin myös ST-RR :)


-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Rahtimies

Jep. Joskus kun olen tarpeeksi varoissani, ostan Kyoshon. Saa nähdä mikä MP on silloin menossa.
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

tepiii1@gmail.com

Lainaus käyttäjältä: _^andy^_ - 20.04.09 - klo: 18.16
Ihan hyvinhän tuo mp-9 on toiminut Tebon käsissä.
Pokkailu voittoja sin-sun-täältä
http://www.kyoshoamerica.com/news.php

Niin myös ST-RR :)


-Antti

Juu hyvinhän tuo on toiminut, mitä nyt muutamia tukivarsia on paukahellu, mut taitaa olla kuskissa vika... kjeh!! :wink:
TLR

tepiii1@gmail.com

Nonniih, ny rupeaa jo rensselit pikkuhiljoo istumaan hanskaan "pienten" säätöjen ja kikkailujen jälkeen... :grin:
TLR


Antti M

|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

JUkka-san

Mainostekstien lukeminen on aina hauskaa... "Tehonsiirto on 200 g kevyempi kuin MP777 autossa." (http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31782&familj=FamChOff&BildLopNr=01) Mitenköhän painava voimansiirto 777 on ollut?

Antti M

Lainaus käyttäjältä: JUkka-san - 29.06.09 - klo: 20.59
Mainostekstien lukeminen on aina hauskaa... "Tehonsiirto on 200 g kevyempi kuin MP777 autossa." (http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31782&familj=FamChOff&BildLopNr=01) Mitenköhän painava voimansiirto 777 on ollut?

Esim 777 diffit olivat paljon isommat kun tässä mp9:ssä, enempää en keksi  :huh:

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

ToBy1

Lainaus käyttäjältä: _^andy^_ - 27.06.09 - klo: 21.08
Nyt on ilmestyny halvempi versio mp9:sistä
MP9 TKI http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31782&familj=FamChOff&BildLopNr=01
MP9 RACE http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31783&familj=FamChOff&BildLopNr=01

-Antti

Molemmissa autoissa lukee että "Eteen siirretty ja alas sijoitettu moottori!"  Eikös noissa ole "Taakse siirretty ja alas sijoitettu moottori!"  Tai sit nykyjään on takasiivet onkin etusiipiä! :D

TheArska

Avasin toisen linkin ja siellä luki että moottoria siirretty eteenpäin...kuten on muutama muukin merkki tehnyt, käsittääkseni sen takia että painopistettä saadaan keskemmälle, parempien ajo-ominaisuuksien toivossa.

edit:luki siellä kyllä edellisen viestin tekstikin..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Antti M

Eroa ainakin löysin noista sen verran että tki mallissa on 200 grammaa kevennetty voimansiirto ja race mallissa 80 grammaa kevennetty voimansiirto triplaseiskaa verrattuna.
Myös pohjalevy on erivärinen :)

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Mika R

Tämmönen tuli korkattua tänään, "standard edition"

Mudventuresia odotellessa..





tepiii1@gmail.com

Hianoo... :grin: itellä oma vahattuna varaston pöydällä...

seuraavan kerran pääsee puikkoihin 10.8 "häämatkan" jäläkeen!! :azn:
Kuinkas muuten pelitti??
TLR

Mika R

Noni! Onnea!!

Ihan mukavasti. Lähtee aika keveyesti, ja jopa yllättävän vakaa ajettava, mutta ei se tarkoita etteikö pitäs olla tarkkana  :grin:

Ohjausservon vaihdoin nopeampaan, tuntui aavistuksen seilaavan vaikka sama servo toimikin truggyssa ihan mukavasti. Katsotaan miten sen kanssa sitten on.

Ajoin varmaan liian hiljaa kun en saanut mitään rikki.

Mika R

#201
Jos jotakuta kiinnostaa puntarin mukaan tämä SE (standard edition, pohjolassa race malli jostain kumman syystä) painaa 3370gr suoraan paketista nimh vastarin akulla ajokunnossa tankki tyhjänä AKA cityblockit renkaina. Joten se on jotain 300gr kevyempi kuin edeltäjänsä 777.

jerzirccar1

Mitäs osia olet nyt sitten Mika vaihtanut tuohon autoon. Jotenki näkyy nuo iskarin tornit paistavan läpi, onko rtr version vai viri palikkaa :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Ile__

Alkuperäiset MP9:n iskaritornithan nuo on.

Eli ei ole rtr, eikä viripalikkaa...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Mika R

#204
Aivan. Auto tulee kittinä eli saa itse kasata. Kaikki osat ovat laatikosta, iskaritornit mukaanlukien. Tarkoituksella, jotta halukkaat näkee radalla miten tämä SE nikko kulkee suoraan laatikosta. Jos keventää haluaa niin ekaksi lipo akku ja sen kestävät servot ilman regua lienee helpoin tapa ottaa 50gr pois painosta. Btw, mm. ohjauspalat ovat CNC:tä nykyään.

Vaikuttaisi myös että futaban vastarin lämpöongelmista on päästy. Vaihdoin vastarin ja akun paikkaa niin että vastari on auton takaosassa, jonne asti pohjalevy ei pääse kauheasti kuumentamaan, ja akku vastarille tarkoitetussa lootassa. Hieman ahdas nimhille mutta kyllä se sinne mahtuu kun asettelee. Lisäksi tämä taaimmainen radioboksi on isompi joten vastarille ei tule niin kuuma.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 05.08.09 - klo: 10.04
Aivan. Auto tulee kittinä eli saa itse kasata. Kaikki osat ovat laatikosta, iskaritornit mukaanlukien.

OK, en tunne tuota rtr versiota sen kummemmin. Oletkos Mika vaihtanut jotain osia siihen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

Vastasin Jerry tuossa ylempänä eli en. Ja se ei ole RTR vaan kit.

Mika R

Pari sanaa tuosta autosta vielä nyt kun ainakin yksi 5L tonkka fuilia on sillä ajettu ja yksi kerhokisakin.

Suuri muutos aiempiin Infernoihin (painon ja keveän voimansiirron ohella) on että kaikki auton säädöt onnistuvat nyt ilman että tarvitsee mennä kauppaan, ainoastaan iskarin jouset poislukien (joita en ole vaihtanut).

Tämä on erittäin kätevää. Aiemminhan piti vaihtaa erilaisia palikoita, joista kyllä osa tuli auton mukana mutta ei kaikki. MP9:ssä tämä on korvattu säätöpaloilla joita kääntämällä eri asentoihin muutetaan säätöjä ja kaikki tarvittava tulee auton mukana.

Tuossa on yhden R/C carin mukana tullut säätö "guide" halukkaille
http://www.snrt.net/MP9_mark.jpg

Itse olen todennut toimivaksi auton mukana tulevat diffiöljyt ja iskareissa päädyin öljyihin Losi 45-40 etu-taka.

tepiii1@gmail.com

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 06.08.09 - klo: 10.06
Pari sanaa tuosta autosta vielä nyt kun ainakin yksi 5L tonkka fuilia on sillä ajettu ja yksi kerhokisakin.

Suuri muutos aiempiin Infernoihin (painon ja keveän voimansiirron ohella) on että kaikki auton säädöt onnistuvat nyt ilman että tarvitsee mennä kauppaan, ainoastaan iskarin jouset poislukien (joita en ole vaihtanut).

Tämä on erittäin kätevää. Aiemminhan piti vaihtaa erilaisia palikoita, joista kyllä osa tuli auton mukana mutta ei kaikki. MP9:ssä tämä on korvattu säätöpaloilla joita kääntämällä eri asentoihin muutetaan säätöjä ja kaikki tarvittava tulee auton mukana.

Tuossa on yhden R/C carin mukana tullut säätö "guide" halukkaille
http://www.snrt.net/MP9_mark.jpg

Itse olen todennut toimivaksi auton mukana tulevat diffiöljyt ja iskareissa päädyin öljyihin Losi 45-40 etu-taka.




Vaihdoin kans itelleni Ur:n 45/40 öljät iskareihin ja hianosti toimii... diffeissä 5000/5000/3000 ja toimii kans hianosti!! :wink:
TLR

Mika R

Hyvä hyvä.. mulla on 4-4-2