Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ohjeketjut pysyviksi, keskusteluketjujen ylimmiksi

Aloittaja jrkk, 19.02.09 - klo: 12.39

jrkk

Tullee vähän väliä kysymyksiä yleisistä asioista esim. moottorin säädöistä, (mikä on kun ei käynnisty) yms.
Olisiko modeilla aikaa ja halua tehdä pysyviä ohjeketjuja jotka näkyisivät aina ylimpänä vaikka uusia aiheita tulisikin.
Tuolla rc-harrastus foorumissa on esimerkiksi hyvä säädöt topikki joka on paisuessaan nostettu tällaiseksi "stickyksi" johon on sitten vielä ekalle sivulle kasattu paljon hyödyllisiä säätö vinkkejä:
http://www.rc-harrastus.com/ForumsPro/viewtopic/t=3266.html

Tietysti jonkun pitäisi aina arvioida mikä on stickyksi nostamisen arvoinen topicci.
Mutta polttomoottorin säädöt on ainakin yksi sellainen.

No tuossa tuo linkki olikin tonne toiselle foorumille kaikille jotka säätö ongelmien parissa vääntävät.

Kommentteja ?

Hohtimet

Losi 5IVE-T | HPI Baja 5B | Axial SCX

Qazu

Itse olen suunnitellut rakentavani wiki-saitin rc-autoista, jonne vois kerätä sopivaa tietoa FAQ kamaa, mutta en sitten tiedä.. joitain saitteja jo olemassa Suomessakin.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

MirosHima

Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Sysi

Wikissä olisi se etu että kaikki voisivat muokata sitä jos on avoin. Mutta samahan ne olisi wikipediaan laittaa, se on jo valmiina ja kaikkien käytettävissä.
Jere M

ToniP

...tai voihan jokainen lähettää lisäyksiä Ari-Pekalle vaikka maililla. Muistakaa laittaa myös pussillinen ylimääräistä aikaa mukaan ;)
Ari-Pekan sivuston vois kyllä aivan hyvin laittaa kiinteäksi linkiksi. On se sen arvoinen paketti.