Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Traxxas Rustler Vxl

Aloittaja alt572, 19.02.09 - klo: 20.17

-rcmh-

Lainaus käyttäjältä: Piva - 20.04.09 - klo: 21.07
Paljonka tuon traxxas rustlerin radioiden kantaman pitäs olla rtr paketissa ? Kyse on siis XL-5 rustystä!!

Mulla ilmenee pätkimistä jo n.50m päässä. Onko normaalia? :huh:

Toihan on hyvin jos vakioradioilla n 50m kantaa, harjattoman setin kun laittaa niin kantama yleensä lyhenee paljon tostakin.

Mutta gigaset kehiin vain jos haluaa että ei pätki.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Vatanen

mistä tuo muuten johtuu?
tuo harjallisen moottorin parempi kantavuus vs harjattoman tekniikan...
Vatasen jalat ja omat kädet

kynamies

Vastaanotin saa ilmeisesti häiriösignaalia harjattomasta noparista ja näin ollen pätkii ja kantama lyhenee. Näin myös minulla, nykyään 2.4ghz eikä  pätki yhtään. Eikä oo antennit tiellä :)

Toma98

Joo tiiän tää on vähän vanha keskustelu mut onko kellää tietoo saako suomesta 2,4gigasel radiol olevaa Rustleria? ko itte en ol viel löytäny ko ois aika vaihtaa autoo  :cheesy:
Traxxas E Revo 1/16 VXL & Kyosho Ultima DB

JR33

Mun mielestä kaikki traxxasin autot on nykyään gigasilla radioilla, mutta tässä ainakin on http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=11_12_14&products_id=15204
Traxxas bandit vxl

Toma98

Kiitos. Joo pitäshä ne vissii olla, mut missää melkee ei ilmoteta et vähä epävarmaa et onx "normit" vai gigaset
Traxxas E Revo 1/16 VXL & Kyosho Ultima DB