Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Bug Crusher 1/10

Aloittaja Topi R, 06.05.09 - klo: 08.23

Topi R

Juu elikkäs tuli mieleen että onko noi bug crusherit jotenkin huonoja vai harvinaisia kun itse tilasin sellasen ja nyt oon yrittäny löytää youtubesta videoo nii ei löydy oikeen??

4wdkanootti

Toi auto on ekaksi autoksi käypänen.
Liikkeen varaosamyynti ei vakuuttanut pikanäytteellä; voihan sieltä nopeastikin saada jos ihan tilaakin.
Saattaa olla, että pääset olemaan eka, joka youtubeen ko mallin videon pistää.
Kerro täällä autosta kokemuksia.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Topi R

peanuts

läpällä päissään kahtasattaa selevästä päästä auto jossain puun ympärillä solmussa oraakkelin hattu silmillä!!!!11

nnikkem

Oletko sattumoisin ostamassa autoa Oulaisten liikkeestä? En ole noita autoja muuallakaan nähnyt myytävän.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Topi R

No tarkotin ihan sellasia hyviä videoita :D

Topi R

Juu.Odotan innolla että pääsen kokeileen uutta autoo uudella radalla tuolla takapihalla. :p

nnikkem

Niin mistä ostit auton? Toki ulkomailtakin saa... :roll:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Topi R

www.covakshop.fi.Niitä ei ollu nyt hyllyssä niin niitä tulee kuulemma joskus kesäkuuun puolessa välissä kauppoihin

Topi R

Korjaan..www.covakshop.fi :smiley:

LittleDemon

Lainaus käyttäjältä: Topi R - 07.05.09 - klo: 21.06
Vaiko kenties .com  :mrgreen:
Kuva Asso TC5 - Asso L4 - Jconcepts BJ4 - Tamiya TT01D - Tamiya TT01 - HoBao Hyper 8.5

jiksu

Lainaus käyttäjältä: Topi R - 07.05.09 - klo: 21.06

joo ja muokkaa nappi on keksitty :wink:
-tauolla-