Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Tamiya Lunch Boxin elektroniikasta

Aloittaja deltamax, 17.05.09 - klo: 15.49

deltamax

Vasta-alkaja kyselee, koittakaa kestää....
Olen ostamassa amatöörimäiseen pihapyörittelyyn Tamiyan Lunch Boxia, yksityiseltä. Nikkoihin en viitsi rahojani tuhlata joten siksi tällainen hupivehje tarkoitus laittaa...no asiaan-->
Laitteesta puuttuu nopeudensäädin. Käykö nopeudensäätimeksi esim. Robitronic Speedstar 2 Speedo F/R 17 Turn?
Sitten radioasiaa, paketissa on Carsonin radio( reflex wheel), onko se mistään kotoisin, vai kannattaako jättää pois ja ostaa tilalle Futaba 2PL? Tai Acoms Technisport 2.4GHz?

ToBy1

Nopeudensäädin ainakin käy jos et laita alle 20 lankaista moottoria

deltamax

Vekottimessa on vakiomoottori, taitaa olla 27-lankainen.

julkku

Sitten käy ja pystyt vaihtamaan tilalle tehokkaampaa moottoria. Itse en lähtisi ihan 17 lankaista kokeilemaan kyseisellä säätimellä, mutta esim orionin 19 lankainen v-pääty voisi olla hyvä. Ja mitä tossa katoin ni carsonin radio vaikuttaa aika lailla lelulta. Itse ottaisin acomsin radion. Korjatkaa jos ootte eri mieltä =D
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

deltamax

Auto tuli tuossa koottua. Acoms Technisport 2.4 ghz tuli tilattua apexmodelsilta, loppusumma jotain 64 puntaa. Nyt tarttis vielä se nopari...niissä tuntuu hinnat olevan samat Suomessa ja ulkomailla, jotakuinkin.