Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta

Aloittaja blenheim, 12.07.03 - klo: 09.00

Toni N

Lainaus käyttäjältä: "gekko"Nonni, nyt on uus kone ostettu! Tuli hyvät kaupat jne. Keke, muuten, ongelmana oli että se ruuvi joka menee sen kytkinkellon ja koko sen systeemin  läpi (en tiedä oikee nimeä :mrgreen: ), niin se oli liian pitkä. Menen maanantaina ostamaan uuden, lyhyemmän sellaisen, ja sitten otan ensituntumaa uuteen moottoriin! :wink:
Siinähän oli kolmea pituutta mitä laitoin mukaan, oliko lyhinkin liian pitkä?
No mutta joka tapauksessa hyvä jos on noin pienestä kiinni, tsemppiä!
Tyhjä

gekko

Siis se ei ollut niitä ruuveja mitä annoit mukaan, ne oli ihan hyvåt. Se on siis se öhh...en osaa oikein selittää, se on siis se joka menee sieltä koko sen kytkinkello-kytkin-bricka-'muodostelman' läpi joka on myös moottorissa kiinni. En ole oikein hyvä näiden termien kanssa, mutta kuitenkin maanantaina toimii  :mrgreen:

Toni N

Lainaus käyttäjältä: "gekko"Siis se ei ollut niitä ruuveja mitä annoit mukaan, ne oli ihan hyvåt. Se on siis se öhh...en osaa oikein selittää, se on siis se joka menee sieltä koko sen kytkinkello-kytkin-bricka-'muodostelman' läpi joka on myös moottorissa kiinni. En ole oikein hyvä näiden termien kanssa, mutta kuitenkin maanantaina toimii  :mrgreen:
Jees, nyt ymmärrän. Hyvä näin.
Tyhjä

fiesta6

no sen pikkuruuvin saa nyt lyhennettyä vaikka sivuleikkureilla tai rautasahalla. sit vähän viilaa perään.
Taas kehissä.. ;)

gekko

Mites se on noiden tulppien kanssa, että miten sen tietää että mikä on tarkoitettu kylmemälle ilmalle, ja mikä lämpimämmälle?

henkka88

Kuuma tulppa kylmälle ilmalle ja kylmempää tulpaa lämpimämälle ilmalle.. :wink:
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

kukkalapio

Puhutaan muuten kuumista ja laihoista  :D
Ainakin mä oon aina näin kuullu puhuttavan

Mut sillee se menee et kuuma kylmälle ilmalle ja laiha kuumalle ilmalle.

Mut yli -15 asteen pakkasessa en lähtisi ajamaan ollenkaan.

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"Puhutaan muuten kuumista ja laihoista  :D
No ei ees,kuuma ja kylmä ne on.......ettet vaan sekoita näitä tulpan "lämpöjä" nyt laihaan polttoaineseokseen ja rikkaaseen polttoaineseokseen,siis noissa moottoriasioissa :roll: ?

gekko

Niin niin mut miten mä siitä tulpasta näen että onko kylmälle vai lämpimälle kelille?

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "gekko"Niin niin mut miten mä siitä tulpasta näen että onko kylmälle vai lämpimälle kelille?
Kun ostat tulpan,niin katso mikä sen numero on.
Eikös se ole niinpäin,että esim. Nr.8 on lämpimän kelin tulppa,Nr.5 keskikelin tulppa ja semmonen Nr.2 on sitten vaikka talviajoon sopiva?
Näin muistelisin....

kukkalapio

Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"Puhutaan muuten kuumista ja laihoista  :D
No ei ees,kuuma ja kylmä ne on.......ettet vaan sekoita näitä tulpan "lämpöjä" nyt laihaan polttoaineseokseen ja rikkaaseen polttoaineseokseen,siis noissa moottoriasioissa :roll: ?

Ai, mulle on kaikki jälleenmyyjätkin puhunu laihoista ja kuumista  :roll:

No oli miten oli, ni sil ei oo mitään välii  :D

kukkalapio

Ihan kuin jotenkin muistelisin, että kuumemmassa tulpassa ois isompi se reikä siel alla, mis on se lankaki, ku laihemmassa/kylmemmässä.  :roll:

En oo kyl ihan varma.

kukkalapio

Ilmoittakaa heti jos oon väärässä tos ylemmäs viestis.

gekko

Siis ku mulla on A3-merkittyjä tulppia, niin ne on sitten tähän suunnilleen nollakeliin vai?

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "gekko"Siis ku mulla on A3-merkittyjä tulppia, niin ne on sitten tähän suunnilleen nollakeliin vai?
Eri tulpan valmistajilla voi olla erilaisia numerointeja.
Nuo minun selittämäni numeroinnit ovat Cipollan tulpille,mutta se saattaa päteä myös muille valmistajille.
Mutta jos numeroinnit ovat samat noissa sinun tulpissasi kuin Cippolan omissa,niin tollaseen nollakeliin Nr.3 olisi hyvä joo.

Alfa

Alfa

Olisiko tästä Kysoho  Pure Ten Alpha II autosta speksejä kellään? Voisitko laittaa YV:nä tai tähän alle.
Kiitos tiedoista jo etukäteen!!

Mika R

katso www.kyosho.co.jp tosin ei taida löytyä kuin gp 3

Alfa

Juu löysin tuolta kyoshon sivuilta tarvitsemani tiedot.
Muistikatkos, olisi sitä nyt kyoshon sivu pitänyt muistaa :mrgreen:

EERO

onko kettöö alphan omistajaa torniossa???? :!:  :?:

R/C

Millä työkalulla kytkinkellon saa irti?  :oops:

Ja toinen typerä kysymys on, että mihin kaikkiin paikkoihin kuulalaakereita tulee? Ku ostin tän auton käytettynä, niin haluisin tietää onko entinen omistaja laittanu kuulalaakereita.

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "R/C"Millä työkalulla kytkinkellon saa irti?  :oops:

Ja toinen typerä kysymys on, että mihin kaikkiin paikkoihin kuulalaakereita tulee? Ku ostin tän auton käytettynä, niin haluisin tietää onko entinen omistaja laittanu kuulalaakereita.
Katso ohjekirjasta,jos tuli mukaan :wink:

Pekka V

éi sun kysymykset ole tyhmiä, vastaukset voi olla tyhmiä

R/C

Kyllä ohjekirja tuli mukaan, mutta en sieltä löytäny vastausta.

Antti R

kytkin kello päässä on semmonen sokka joka pitää irroittaa ja sit kello irtoa.
-EhtoollisWeli

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "R/C"

Kyllä ohjekirja tuli mukaan, mutta en sieltä löytäny vastausta.
Onko siinä mukana rakennusohjeet tai räjäytyskuva?
Sieltä pitäisi selvitä,mutta jos ei ole niin sitten en tiedä :?

kukkalapio

Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"kytkin kello päässä on semmonen sokka joka pitää irroittaa ja sit kello irtoa.

Varsinkin jos sielä on kuulalaakerit liimattuna molemmille seinille, niin se voi olla aika tiukassa, mutta varovasti vääntämällä se irtoaa sokan poiston jälkeen.

Tai jos se on liimattu ruuvilukitteella, sen saa parhaiten kuumemtamalla sitä kolvilla ja samalla vetää irti.

Poju12

Onko alphaa olemassa kultasia vanteita ku uuden lehen mukaa ei ole mut kyosho sivujen mukaa on et ota nyt siitä selvää???

hannu_s

Mulla ainakin on  :mrgreen:  Ne on suumakkaran ja maalattu itse  :wink:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poju12

mäkin varmaan maalaan itelle kultaset ku ostan uusimman subarun kopan lähi aikoina...