Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kyosho TR-15 (you know se nissani)

Aloittaja Rc-Kriitikko, 15.07.03 - klo: 17.11

Rc-Kriitikko

Elihkä kokemuksi hyviä ja huonoja,ja tietty paljon vastauksia.Elkää moittiko mua jos on jo aiheesta keskusteltu yritin niska hiessä löytää topikkeja aiheesta (en löytänyt  :cry: )                        Edittiä:juu samalla kysyisin et tulisko sen tilaaminen tuolta towerhobby:stä paljo halvemmaksi vaiko kalliimmaksi. :?:
Kaikissa meissä asuu Hyvä Sielu

tux10

Ihan kova vehe, kun asentaa siihen keskitasauspyörästön.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Antti S

Lainaus käyttäjältä: "tux10"Ihan kova vehe, kun asentaa siihen keskitasauspyörästön.

Mistä meinasit saada siihen keskitasarin???
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

tux10

Soittaa Nypa Oy:lle ja kysyy on pienten autojen keskitasaus pyörästöjä. Siihen saa laitettua aika helposti keskitasarin.
Vähän joutuu sorvaamaan. Mutta kyllä sellaisen saa.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Antti S

Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Tatti

Miksi ihmeessä laitat siihen keski tasaus pyörästön?

tux10

Lainaus käyttäjältä: "Tatti"Miksi ihmeessä laitat siihen keski tasaus pyörästön?

No miksi 1/8 krossareissa on keskitasauspyörästä?  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

tux10

Muuten opa noi simmi levyt pois tuola kannenvälistä, niin kyllä rupeaa kulkemaan. (ihan omalla vastuulla, eli en vastaa seurauksista)
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

mascot

Tux10, niitä simmilevyjä kutsutaan ammattikielellä kannen tiivisteiksi. Ja niiden poistaminen on erittäin hyvä tapa hajottaa hyvä moottori.... puristussuhde kasvaa -> tulee käyntiongelmia, kiertokanki joutuu koville... yms...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

blenheim

Väljälle koneelle antaa vielä viimoset puristukset! Itse olen tehnyt niin, eikä ole mitään ongelmia ollut. Pelittää entistä paremmin, muutenkin virikone!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

tux10

Lainaus käyttäjältä: "mascot"Tux10, niitä simmilevyjä kutsutaan ammattikielellä kannen tiivisteiksi. Ja niiden poistaminen on erittäin hyvä tapa hajottaa hyvä moottori.... puristussuhde kasvaa -> tulee käyntiongelmia, kiertokanki joutuu koville... yms...

Ai käy näin vai!!  :shock:
Mnulla on kyllä 2 vuotta ollut simmi levyt pois koneenta ja vielä toimii ihan hyvin. Ei edes ole väljyyden merkkejä.
Kokenut tietää paremmin kuin lukenut!  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Deadman

Onko moottorini väljä jos se vaatii korkeat kierrokset pysyäkseen käynnissä? Auto käynnistyy helposti mutta sammuu heti kun ottaa hehkun pois... Pysyy käynnissä jos seosruuvi on vain kierroksen auki.

miksu-

Lainaus käyttäjältä: "Deadman"Onko moottorini väljä jos se vaatii korkeat kierrokset pysyäkseen käynnissä? Auto käynnistyy helposti mutta sammuu heti kun ottaa hehkun pois... Pysyy käynnissä jos seosruuvi on vain kierroksen auki.

tyhjäkäynti isommalle, ja ei tossa minunkaan motissa oo se seosruuvi kun 1 1/4 kierrosta auki
HPI Nitro MT2

Deadman

Ainiijoo....unohdin koko ruuvin... purkasin joku kerta koneen atomeihin ja en muistanu säätää sen jälkeen... Kiitos avusta!