Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Monsteri rc radat (itse tehdyt)

Aloittaja Arzka, 12.06.09 - klo: 16.51

Arzka

Päivää vaan tännekki!
rekisteröidyin tänne jotta
saisin tietää että
minkälainen monsteriautoille (rc)
tarkoitettu rata olisi hyvä minkä
itse voisi tehdä?

Arzka

HMS77

Paas rakentaen ni tuun heti testaamaa Fluxia.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Jabe

Eihän monsterit ole tarkoitettu rata-ajoon, hauskanpitoon lähinnä (bashaukseen).
Tuollaset hiekkamontut on niille hyviä ajopaikkoja, sinne sitten merkkaa jollain kepeillä tms. "radan", rata voi olla vähän karumpikin kun ei se menoa haittaa.
Pari isoa hyppyä ja vähän vaikeakulkuista maastoa, niin eikös se siinä ole.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

TheArska

Vaikka monsteri ei hyvä radalle olekaan, ajetaan niillä esim. jenkeissä kilpaa radalla(oiskohan ne jotka ei pärjää "kunnon" luokissa  :lipsrsealed: )..ajetaanhan oikeillakin, on freestyle ja rataosuus.
Mutta joo..ei kannata tehdä liian vaikeata ettei tarvi olla kokoajan kääntämässä autoa pyörilleen.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

HMS77

Lainaus käyttäjältä: TheArska - 13.06.09 - klo: 14.28
Vaikka monsteri ei hyvä radalle olekaan, ajetaan niillä esim. jenkeissä kilpaa radalla(oiskohan ne jotka ei pärjää "kunnon" luokissa  :lipsrsealed: )

Vaikken ole koskaan ajanu kilpaa metriäkään, väitän silti että monsterilla tosissaan kilpaa ajo on takuulla haastavampaa kuin yhdelläkään touring, tms. autolla.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

TheArska

Joo, no noi on mielipide juttuja(ja arvailua, miten tuo haastavuuskaan on määriteltävissä, kyllä esim. C8 rata-autokin on melkoinen vietävä tosissaan vaikka siitä löytyykin ajo-ominaisuuksia ja joka luokassahan on kaikilla about vastaava kalusto ja joka luokassa omat haasteet, ei se ole helppoa ajaa oikeasti kovaa radalla millään, edes 1/10 touringilla)
ja tuo mun lainattu kommenttihan ei haastavuuteen viitannut, vaan siihen että jos ei pärjätä esim. buggy luokassa niin ajetaan luokassa joka ei ole "arvoltaan" niin korkealla ja todennäköisesti siten vetää vähemmän "huippukuskeja"...joka taas auttaa "tavis"kuskia paremmillle sijoille.(ja tuokin oli vain minun arvaus/heitto joten ei tuotakaan kannata kovin vakavasti ottaa  :wink: ..oli vähän niinkuin osaksi vitsi vain)
Mutta se siitä, ei tarvi vetää herneitä, en dissaa monstereita.  :wink:  :grin:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot