Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mistä hot bodiesin Cyclone S?

Aloittaja rrike, 13.06.09 - klo: 15.08

rrike

Nyt oli pakko kysyä kun myynissä ei oikein ole muitakuin Cyclone Tc:tä (suomessa). Että jos joku sattuu tiätämään missä tälläisiä olisi nii kertoisi.
| Team Associated | LRP | Sanwa |

TmK*Rc

Harrastus lopetettu viimeset osat myymässä pois.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: rrike - 13.06.09 - klo: 15.08
Nyt oli pakko kysyä kun myynissä ei oikein ole muitakuin Cyclone Tc:tä (suomessa). Että jos joku sattuu tiätämään missä tälläisiä olisi nii kertoisi.

Soita maahantuojalle ja kysy :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

TmK*Rc

Miksi sitä TC:tä ei voi ostaa? Saisit suomenmaalta ja ei tarvii ostaa varaosia rapakon takaa.

rrike

Noku olen vielä aika aloittelija nii aattelin ettei sitä kalleinta heti hommais jos vaikka kiinnostus sitte lopahtais jossai vaiheessa.

TmK*Rc

Jos sinä olet ensi autoksi ostamassa Hotbodiesin autoja niin mieti vielä ne on kilpailuun ja kovaan käyttöön tarkoitettuja laitteita. Suosittelisin mielummin HPI,Traxxas merkkisiä pihasudittelu autoja jos pitää olla 1/10 skaalan auto. Mutta jos pienemmät autot kelpaa osta tämä: http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=26141&grpid=5015

steni83

Lainaus käyttäjältä: TmK*Rc - 15.06.09 - klo: 13.18
Jos sinä olet ensi autoksi ostamassa Hotbodiesin autoja niin mieti vielä ne on kilpailuun ja kovaan käyttöön tarkoitettuja laitteita. Suosittelisin mielummin HPI,Traxxas merkkisiä pihasudittelu autoja jos pitää olla 1/10 skaalan auto. Mutta jos pienemmät autot kelpaa osta tämä: http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=26141&grpid=5015
Ei yhtään pöllömpi idea, ottaen huomioon että kaverilla lukee alle kirjoituksessa asso b4 ja asso 18b :huh: :grin:

julkku

Lainaus käyttäjältä: rrike - 15.06.09 - klo: 13.05
Noku olen vielä aika aloittelija nii aattelin ettei sitä kalleinta heti hommais jos vaikka kiinnostus sitte lopahtais jossai vaiheessa.
Ja allekirjotukses on jo 2 autoo ni tiiät jo varmaan et riittääkö kiinostus?
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

TmK*Rc

Jaa enpä huomannukkaa että sillä on jo kaksi autoa... Puhu silleen että on vielä ihan aloittelija tässä harrastuksessa.  :tongue:

rrike

No oon vuoden harrastanu är ceetä.No hommasin ekaks turistiks mavericin halpis turistin  :laugh:. No vuoden päästä kunnon kisa turisti ja se voiski olla cyclone tc  :smiley:.