Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Haukiputaan RC

Aloittaja Iigor, 15.06.09 - klo: 21.44

jp-74

Lainaus käyttäjältä: anavee - 25.06.10 - klo: 14.16
Ei millään jaksais ruveta säätään alustaa assulle
:lol: niino tosi kova homma kiristää neljää ruuvia neljä kierrosta, jotta saa alustan alas ja jäykemmäksi. ennemmin kiristän alustan entä vaihdan/öljyän parit ilmanputsarit, aika kuiva keli nii rc-parkin rata pölisee aika hel`wetisti.

anavee

Pitää sitä vähän enemmän säätää :shocked: Renkaiden kulmat ja tukivarsien liikerata.
Minä tulen sínne missä tekin olette. Mihin se Honori menee?

Honori

Eipä täsä tiä vielä mihin menee.  :grin: Autoki o vähä raihnanen ku ei oo kerenny rapata. Ja jos menee niin helepoinha sitä ois tuoho sahan rantaa mennä, mutta ei heti aamusta.
27.145 MHz

anavee

Ei ois enään ihan kuivaa :grin:  Mihin sitä nyt puolilta päivin suunnataan??

jp-74

Jeap, aika reilusti tuli kosteutta, minulle passaa mihin vaan klo12sta, jos rc-parkkiin nii radan tasoitus vermeet ja kastelukannuja mukaan.

Honori

Joo,kosteutta on...renkaita ei.  :azn: Katon jos ehtis käväseen pyörähtään paikalla.
27.145 MHz

hok norris

Eipä jouva ajeleen,ku lähen käväseen piston torniojoella päin! Sitä pittää tuon lohen tärpin juosta taas, vaikka meinasin malttaa tälle vuojelle höllätä pikkasen ! :roll:
27,045

anavee

Ilmeisesti sitä nyt sinne radalle tullaan?

jp-74

radalle, lähen kohta

Jansku

Kävin radalla yhden tankin ajamassa. :shock: Eipä kyl rata oo loisto kunnos. Alkais tosiaan olla savi pinnoitteen tarpeessa.  :wink:
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

jp-74

Kyllä. olis tarve laittaa jokin kovempi ja vähemmän pölisevä pinnoite.
Eilen kun muutaman tankillisen suttas nii olipa ilmanputsari melko tukossa, onneksi kunnolla öljynny nii ei koneen sisuksiin pöly pääse.

Olisko ehdotuksia pinnoitukseen? millä/mistä/hinta?

Honori

Oisko se savi,mutta se että mistä niin?!? Oliko se oja iha tyhjä, ku ei tullu kattoneeksi,jos jonni moista kastelusydemiä sais aikaan?

Tasotus hommia pitäs ainaki tehä,mutta vaatis vettä. Tekishä uus pintaki kutaa. Pitäskö se radan siltipöytähässäkkä ja muut muutokset tehä ennen ku uuen pinnan laittas. Vois pientä palaveria pitää jossai välisä ja katella muutenki uusia iteoita ja päivitystä--->tehä ne ja sitte savia niskaan tai mitä se ny tulee olemaankaa. Siihe hommaan ois kyllä jonnimoine kone tarpeen tai sitte väkiä paikalle kui kusiaispesäsä. :grin:
27.145 MHz

jp-74

Työt haittaa harrastusta :shock:

Mutta milloin alettais radan kunnostukseen? Ja pitäskö ottaa tiukempi linja? eli jotka rakentaa/kunnostaa rataa niin myös ajavat ja ketä ei näy talkoissa niin ei käy ajamassa :police: kun näköjään menee aika hiljaiseksi jutustelu kun tulee puhetta talkoista.

Ölisko palaverin paikka?

Jansku

Talkoo/ajo hommis voin käyvä viikolla töiden jälkeen. Viikon loput on nyt kesällä pyhitetty kalastukselle. :grin:
Millonka palaveri radan päivityksestä pidettäs? :roll:
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

sale

Jos joku talkoisiin menevä nappaa mut Rajakylästä kyytiin, jos ei ole mulla autoa käytössä niin mukana toki ollaan. Ajalle on oikeastaan ihan sama, kun yöt olen töissä (myös viikonloppuisin) ja mamma on sit päivät/illat. Paitsi ettei mielellään kovin aamusta, kun pitäisi joskus nukkuakkin.
Hong Nor X2-CRT
Hong Nor SCRT10 FlySky FS-GT3b 2.4GHz

jp-74

Miten on viikoloppuna talkoita vai/ja/tai asfaltti rossia? olis hobaotki iskussa kun sain vaihdettua buggyyn cnc kääntöpäät ja molemmat tiskattua.

Paikallisen hinnat tipahtanu hetkeksi, melkein yhtä edullinen kuin sabe tai racinfactory :lol: http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/index.php?language=FI

hok norris

Meikäläinen ainaki tämän tulevan kuun aikatiukasti kalastus puuhissa ... oikiastaan kuukauden päivät jo ollunna.Heinäkuusta,kun päästään nii sitte ainakin viikoilla o aikaa.Ens viikko viel töit ja sitte mennään . Ei muutako palaveria pystyym mitä tehhään.Eiköhän tuota loppu kesästä oo aikaa rossailla .Oon valamis talakoileen ja rattaa päivittelleen. Ens viikolla menemmä/menen tekkeen aijemmin sov*tun päivityksen! :smiley:  ...Nii... nytkin viikonloppuna Ruottiin lohen pyyntiin.   
27,045

anavee

Meikä ei nyt kerkiä viikolla mihinkään. On vähän työhommia ja muuta. VKLP vois koittaa keretä, jos muitakin on menossa ja vaimo päästää :embarrassed:

Honori

No niin no,kävin lomailemasa. Ettäkö te oo mitään tehny sillä aikaa?  :mrgreen:
27.145 MHz

anavee

On ja paljonki :laugh: ei vaan rc-autoihin liittyvää

Oisko huomenna jotain talkoo meininkiä?

jp-74

Olisko illalla Kärkäisen pihalle tulijoita?

anavee

Muillakin vissiin kiireistä :huh: kun ei ole kukaan mitään kirjoittanut. Koko aamupäivä kaupungilla rampattu ostoksilla. Oisko huomenna radan kunnostelua??

SubZan

Lainaus käyttäjältä: anavee - 03.07.10 - klo: 16.14
Muillakin vissiin kiireistä :huh: kun ei ole kukaan mitään kirjoittanut. Koko aamupäivä kaupungilla rampattu ostoksilla. Oisko huomenna radan kunnostelua??
Joo kiirettä on pitänyt, päivän olin ousassa rossailemassa.. :grin:
Huomenna aamupäivästä ois par tuntii vapaata niin vois keretä kunnostelee rataa. Miten muille tuo aamu sopis, esim. klo 10 jälkeen???
TLR 22-4|Asso B44&T4|Xray T3|Sanwa MT4
Oulun seudun pienoisautoilijat ry

anavee

Joo käydään hieman lapioden kans heilumassa vaikka siinä enne 11.00. koitan ottaa tuon salen mukaan jos se on hereillä :cheesy:

oisko muita tilaamassa polttoainetta, kun tuon salen kans hieman suunniteltiin?

saisko vettä mukaan mitenkään? mulla ei ole kuin kaksi 5 litran törppöä. otan ne ainakin niin saa kaksi monttua tasotettua

sale

Lainaus käyttäjältä: anavee - 03.07.10 - klo: 22.27
Joo käydään hieman lapioden kans heilumassa vaikka siinä enne 11.00. koitan ottaa tuon salen mukaan jos se on hereillä :cheesy:

oisko muita tilaamassa polttoainetta, kun tuon salen kans hieman suunniteltiin?

saisko vettä mukaan mitenkään? mulla ei ole kuin kaksi 5 litran törppöä. otan ne ainakin niin saa kaksi monttua tasotettua

Mulla pitäisi kaiketi olla joku kanisteri tuolla, pitää ottaa se mukaan. Mä laitan kellon soimaan. Soittele sitten niin mennään, kun tuo mammakin on aamuvuorossa.  :grin:

Se kanisteri taitaakin olla jo roskiksessa, kun ei mistään sitä tunnu nyt löytyvän.  :huh:
Hong Nor X2-CRT
Hong Nor SCRT10 FlySky FS-GT3b 2.4GHz

anavee

Käytiin tasoitteleen rataa. Koska se on niin kuivaa ja ei ole vettä, niin RADALLA AJOKIELTO kunnes sataa vettä :police:

Honori

Lainaus käyttäjältä: anavee - 04.07.10 - klo: 13.01
Käytiin tasoitteleen rataa. Koska se on niin kuivaa ja ei ole vettä, niin RADALLA AJOKIELTO kunnes sataa vettä :police:

Nii että näyttäs sille että vähä luppaillis saetta yölle ja huomiselle, joten oisko ne illalla rossit jos kelit antaa myöten,täh?  :angel:

http://www.foreca.fi/Finland/Haukipudas

Niin ja JP, Mikä ilta me käyään "varastaa" ne matot radalle?  :mrgreen:
27.145 MHz

anavee

Ei hemmetti pääse ku tulee vieraita :undecided:

Honori

Eise haittaa...voin mää yksinki(jos ei muita ole tulossa) rossata ratan montulle ! :mrgreen: Samalla testatailla pannua...
27.145 MHz

Honori

Jep jep,kone käy ja kukkuu. Pieni härö tuli pihatestisä ku pirssi meinas vähän pillastua ja suuntana naapurin kukka penkit ja talon sokkeli,onneksi oli valoa nopeampi käsi joka kuolemaa uhatenki hilipas auton eteen. Siitä auto kopilleen ja matka katkes onneksi ennen ku isompia sattu, pikkuvekki käteen ei muuta. Liekkö oli pirssi nii innossaan ku pääs pitkästä aikaa laitumelle . :mrgreen:

18:sta jälestä parkkiin jyrämään baanaa ja sitte kone/rengastestiä ja kovaa rossia. Otan viteokameran mukaan,jos joku muuki sattus tulemaan ja haluaa päästä nauhalle. :p 
27.145 MHz