Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Joensuun pienoisautoilijat!

Aloittaja kisaaja, 15.06.09 - klo: 22.35

Putki-Einari

Ilmottaudun jakamaan vuokrakuluja talviharjoittelupaikan osalta. Meitä on kaksi, minä ja poika, joudummeko maksamaan tuplasti, vai saako perhealennusta?
Team Associated B4.1 FT,  Tamiya TT01DE

kojo

Tähän astihan on ollut periaatteena, että yksi ratamaksu/perhe.
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

kaistapää

lähetäänkö jokupäivä vetämään parkkipaikkasladisprinttiä?jäi messujen radasta niin hyvä maku et voisi vaikkapa pelkällä asfaltilla muutamien keilojen välissä pujotella.

kontiolahdessa urkkahallin parkkiksella ois ihan jees mesta,muutama molla ja taas mennään....
Kesämies!

mtlman

Mistäspäin jojensuuta täällä on porukkaa ? Itse asun ylämyllyllä aika lähellä rataa. Ylämyllyllä on tuossa futiskentän vieressä erittäin herkullinen hiekkakenttä + asvalttiparkkipaikka jossa koulukkaat pelaa pesäpalloa. Siinä varmaan voisi huoleta ajella ainakin sähkiksillä (asutusta lähellä joten ilta-aikaan kovat polttissessiot voinee häiritä asukkaita). Tokkopa tuo hiekkakenttä mihkään menee ajelusta kun siinä ei ole edes kalkkiviivoja tällähetkellä.

kisaaja

Miltä kuulostas sellanen että keskiviikkona mentäis talkoisiin klo 18.00 ja lauantai ja sunnuntai sit vähän aiemmin? Paikka siis ylämyllyn uusi krossi rata. Jos tällä kertaa vaikka porukka ilmottaa että on tulossa ni tiedän turhaan tilata täryt sun muut vermeet paikalle! Nyt hanurit ylös sohvalta ja hommiin... baana voi olla ajokunnossa viikonlopun jälkeen tai sit ei oo.
-Goldi

kisaaja

Hep! Mä oon mukana joka päivä!
-Goldi

kaistapää

meiksi pyrkii tulemaan mestoille ainakin viikonloppuna.arkipäiviä en varmaksi lupaa kun on näitä perhevelvotteita ja parempi puolisko ei aina kaikkia menoja sulata.

talkooväkeä todellakin tarvittas aina enemmän.....yleensä on samat "naamat" paikalla,ajoja jos on niin yleensä paljon vilkkaampaa.projektit on aikas hitaita jos about 5 miehen voimalla rakennetaan.

ajamaanki ois päästävä.......hinkuhinku
Kesämies!

kojo

Keskiviikko ok, viikonlopusta ei vielä varmuutta
KojoRacing-EastSideRC`s

Hegetus

Mukana kun peräpukama! Ja siis keskiviikkona ja viikonloppunakin!  :azn:
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Putki-Einari

Me tulemme myös keskiviikkona. Olen kyllä pelkkä teoreetikko ja kaikenlaista fyysistä tekemistä olen onnistunut välttämään kohta 39 vuotta, mutta parhaani tulen tekemään.  :afro: Viikonloppuna valitettavasti viranhoito vie minut toisaalle.

vlle

Keskiviikkona ei pääse, emäntä on reissussa ja mää pyöritän "ranchia", mutta jos viikonlopun kekkerit on illalla, niin miekin kerkeän kekkereihin mukaan...

Totte

mitäs vehkeitä pitäis ottaa mukaan ?
axial jeep
tamiya m05

Totte

otetaan se rautaharava ...vai.... :grin:
axial jeep
tamiya m05

Donner

Meikäläinenkin vois ilmoittautua mukaan hommiin, tosin pienellä säävarauksella... Sellanen flunssa takana, ettei ihan heti tee mieli sairastua uudelleen :roll:
Team Associated B4.1

kisaaja

-Goldi

Don

mieki tuuuun.
Tein niitä kepakkoja lisää reunusputkille kun niistä oli vissiin kapelo.
| Hobao Hyper 10SC |

kisaaja

Lainaus käyttäjältä: Don - 21.09.11 - klo: 15.17
mieki tuuuun.
Tein niitä kepakkoja lisää reunusputkille kun niistä oli vissiin kapelo.

Hienoa.. niille on käyttöä!
-Goldi

Donner

Oli niistä tullimaksuista puhetta niin tämän laskurin mukaan sopivan pienistä paketeista ei menis minkäänlaisia tullimaksuja tai alveja: http://tullau.tuu.fi
Team Associated B4.1

kisaaja

Oukkidoukki. Saatiin taas pätkä rataa :) Lauantaille toivotaan vähintään saman verran väkeä on kalustoa paikalla.

edittiä: KLO: 12.00 alotetaan!
-Goldi

kojo

MOdelsportilta rahteineen b4.1 ft 270 eur, tämä siis Petelle tiedoksi.
KojoRacing-EastSideRC`s

Putki-Einari

Oho, nyt oli mennyt vuorotyöläisellä päivät sekaisin. Pahoittelen poissaoloani.  :embarrassed:

Luckster

Olisiko tietoa saako joensuusta ostettua mistään laturia jolla saa ajoakut ladattua Tamiya TT-01 autoon ?

tein kaupat täällä myyntipalstalla ilmoittaneen laturikauppiaan kanssa, mutta kun erehdyin luottamaan ja laittamaan rahat tilille ei miehestä ole kuulunut mitään. annan vielä kuitenkin hetken armon aikaa..

harmittaa vain kun poika sai auton synttärilahjaksi mutta seisoo nyt hyllyllä akut tuhjänä :(

kojo

Eipä taida olla kauppaa, mutta Kaitsulla, eli nimimerkki kaistapää on ollut laturi myynnissä. On meidän kerhon miehiä, uskaltaa ostaa ja saa vielä tavaratkin.
KojoRacing-EastSideRC`s

Luckster

oli menny jo. itseasiassa äsken tuli viestiä siltä laturikauppiaaltakin ja se on nyt postissa. ei siis ajella vielä kuitenkaan tänä viikonloppuna..

kisaaja

Hei! Joku vois napata kottikärryt matkaan viikonlopun talkoisiin! Rautaharava ja lapio edelleen perus varustus ;)
-Goldi

kaistapää

keli on kurja vaan mitäs se haittaa.
ite tuun mestoille.kottareista kummi puhki,ei viitti ottaa.
Kesämies!

vlle

Ite en pääse vielä tänäänkään, mutta tallista puuttuu enää yksi seinä... Eli huomenna mää olen vihdoin messissä, hibii!  :grin:

kojo

Kelihän on saviradan tekoon mitä mainioin. Puoliltapäivin päkätin kyydissä mestoilla
KojoRacing-EastSideRC`s

Totte

tulen yhden jälkeen, kottikärryjä en saa otettua mukaan kun ei oo toisessa autossa vetokoukkua
harava ja lapio tulee mukana  :roll:
axial jeep
tamiya m05

kisaaja

Tänään oli ahkeraa talkoo porukkaa mukavasti paikalla ja saatiin pinta valmiiksi. Sään puolesta oli märkää mutta ainakin savi taittu sinne minne pitikin :cool: Huomenna jos vielä joku tulee kaveriks niin vedellään reunus putkea kiepillinen radalle. Aloitellaan samaan aikaan 12.00.
-Goldi