Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Joensuun pienoisautoilijat!

Aloittaja kisaaja, 15.06.09 - klo: 22.35

Hegetus

Lainaus käyttäjältä: JTH_X - 24.07.12 - klo: 19.20

Mihinkäs aikaan huomenna olis portti auki? Tultais vaikka iltapäivästä ajelemaan.

Itse ei uskalla luvata mitään muuta kuin varmaan klo18 on portit auki.
Pääsen tuohon aikaan toivottavasti itse sinne.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

kisaaja

17.00 aukee kerhoilta huomenna.
-Goldi

vlle

Mie voin livahtaa duunista silleen, että olen pikkasen ennen neljää paikalla, eli portit auki 16->

lcr

Nyt alkaa tuo 1:1 auto olla ajokunnossa niin pitää itsekkin yrittää paikalle

Jolokkonen

~16.00--> radalla 3-4 pärisijän voimin...
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

Maukka70

Moneltako pääsisi huomenna (28.7) radalle ajamaan? Olisiko mahdollista heti aamusta?
Mugen Seiki, Ninja, Team Associated, Futaba, Robitronic, Sky Rc,Novarossi,Hudy

kisaaja

Onnistuu! Käviskö 11.00? Siellä tosin portit on auki SM-kartingin treeni viikonlopun vuoksi.
-Goldi

Maukka70

lcr

mihinkäs aikaan porukka on menossa ajelemaan. Itse meinasin iltapäivän aikaan ehtiä paikalle.

kisaaja

Hahaha venähtäny pikkutunneille =) 11.00 radalla. Ilmeisesti Hegetus on kanssa tulossa :smiley:
-Goldi

Hegetus

Jep tulossa ollaan. Jos vaikka Durangoa huoltelisi kisa kuntoon.

Jolokkonen

Lainaus käyttäjältä: lcr - 28.07.12 - klo: 05.23
mihinkäs aikaan porukka on menossa ajelemaan. Itse meinasin iltapäivän aikaan ehtiä paikalle.

vai siis selvitä paikalle?  :grin:

lcr

Lainaus käyttäjältä: Jolokkonen - 28.07.12 - klo: 10.39
Lainaus käyttäjältä: lcr - 28.07.12 - klo: 05.23

vai siis selvitä paikalle?  :grin:

Ihan kuskina olin, mutta meni silti aamuun asti.

Maukka70

Olisiko mahdollista päästä ajamaan huomenna ma (6.8) heti aamusta?

kisaaja

Ööö... taitaa olla portit kiinni.
-Goldi

lcr

Portit on auki kartingin sm kisojen purun takia varmaan pitkälle ma iltapäivään, muista ratamaksu hoitaa Petelle , jos ette muuta sovi

kisaaja

Tänään kerhoilta peruttu huonon kelin takia.
-Goldi

kettami

No täällähä on ollu keskustelua.. Ajopaikaks(oiksi) voisin ehottaa uuron monttuu, lehmosta seuraava ramppi ylös, enoonpäin jokune hetki ja heti valotolpan kohalta vasen ja suoraan alas, kaks monttuu missä varmasti ajettavaa pirusti.

Näitäkun lukee niin aina vaan suurempi himo tulee rc-autoa kohtaan mutta rahatilanne ei salli mitään.

-Kettami Ylämyllyltä :)

Hegetus

Lainaus käyttäjältä: kettami - 09.08.12 - klo: 11.58
No täällähä on ollu keskustelua.. Ajopaikaks(oiksi) voisin ehottaa uuron monttuu, lehmosta seuraava ramppi ylös, enoonpäin jokune hetki ja heti valotolpan kohalta vasen ja suoraan alas, kaks monttuu missä varmasti ajettavaa pirusti.

Näitäkun lukee niin aina vaan suurempi himo tulee rc-autoa kohtaan mutta rahatilanne ei salli mitään.

-Kettami Ylämyllyltä :)

Terve vaan.

Jos Ylämyllyltä olet niin mikset tule vain radalle joku kerta ajelemaan?
On kumminkin lähempänä kuin nuo montut.
Lisäksi tiedän nuo montut ja toinen ainakin on niin karkeata tavaraa, ettei siellä kyllä paljon ajella.

kettami

Eipä oo autoa millä ajella, vielä. Toisten laitteita ei uskalla testata kun hajovaa ni sit ärsyttää.. Btw, ikää 13 joten tuon takia ei rahat itellä ainakaan salli, tiedä sit porukoilla ;)

Zippe-83

Lieneekö porukkaa 11.8 radalla?
Ansmann Mad Monkey

Jolokkonen

Varmaan tossa iltapaivän puolella pari tuntia... Ehket tossa 13.00. Tarkentelen aikaa vielä!

Jolokkonen

JussiPussi

Onko tänään 12.8 ketään menossa radalle ajeleen? Jos sais itsensä raahattua sinne :azn:
- TeamC TC02  Hobbywing Xerun 60A ESC 8,5T -

kisaaja

Huomenna ois kerhoilta. Kelit on tälläkertaa kohdallaan mutta itellä taitaa jäädä välistä tämäkin kerta... 39 astetta lämpöö :(
Ilmoittakaa monelta ootte menossa porukkaa on varmasti ajamassa...
-Goldi

SpeedHolico

Hilaan itseni radalle tänään klo 17 jälkeen.
Kun sattuu kerrankin kelit kohdilleen ja autotkin melkein kasassa. :cheesy:
Associated B44.1 FT :Associated B4.1 FT WC : Traxxas Bandit VXL
https://www.facebook.com/Speedholico

Hegetus

Itse hivuttauduin just vasta töistä kotiin, joten ei näkynyt tänään radalla.
Eli seuraavan kerran aikaisintaan ensi keskiviikkona radalla.

Jolokkonen

Pörräämässä 16.00 etiäpäin n. 2h!

JTH_X

Joensuulaiset ovat myös tervetulleita alla olevaan tapahtumaan. Ilmoittaudu minulle, niin järjestän lipun ja saat  ilmaisen sapuskan.

Kuopion Urheiluautoilijat on mukana Feel Your Movement tapahtumassa, joka on toista kertaa järjestettävä tapahtuma lähinnä nuorille.

http://www.feelyourmovement.fi/

Tapahtumassa Kuopiolaiset liikunta- ja harrastusseurat esittelevät toimintaansa. KUA:n osasto on 30 x 30 m kokoinen.

Pidämme kerhokisat omalla porukalla tai kutsukilpailuna. Teemme hallin betonille sählykaukalon sisään n. 20 x 30 m kokoisen krossiradan viimetalvelta tutuista ratatarvikkeista, reunaputkista, paloletkuista ja hyppyreistä. Ajakoroke, mekkauspöydät, tuolit ja sähköä järjestyy talon puolesta.

Touring autoille tehdään ajopaikka joko betonille tai sitten juoksuradan puolelle. Valitaan sen perusteella minkälaista pitoa tarvitaan vauhdikkaaseen ajoon.

Polttisautoilla ei luonnollisesti saa ajaa sisällä, mutta kaikenlaista RC-kalustoa saa tuoda paikalle näytille.

Osaston/radan rakentaminen perjantaina 31.8 klo 17 - 22 välisenä aikana.

Tapahtuma on lauantaina 1.9 klo 10 – 17

Paikalle tarvitaan kalustoa, ajajia ja esittelijöitä. Myös radan rakentamiseen tarvitaan porukkaa.
Laittakaahan ilmoittautumisia (sekä mitä kalustolla ajat) niin tiedetään kuinka moni on tulossa ajamaan perjantaina ja/tai lauantaina. Krossikisat on todella vapaamuotoiset joten kaikki mukaan vaikkei olisi koskaan ajanut kelloa/muita kuskeja vastaan.

Jouko

ps. 15.9. on myös mahdollista tulla ajamaan Heinjoen ulkoradalle. Silloin siellä on avoimien ovien päivä. Ajaa voit kaikilla rc rossivehkeillä.

Vesa

http://rc10.fi/index.php?topic=69143.0

Vielä on tilaisuus ajaa sähkökrossin tuoreella PM-kisaradalla tälle syksyä, mukaan vaan!

Tarvittaessa järjestetään majoitus koululle
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC