Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Joensuun pienoisautoilijat!

Aloittaja kisaaja, 15.06.09 - klo: 22.35

kisaaja

-Goldi

teva

Käristetäänkö siellä källiä :roll:
AR Blizzard, revo 1/16

kaistapää

Hei pojat.mnkä aikaa talkoillaan?en millään kerkee tohon 11 alkuun mut puolenpäivän jälkeen pääsis tulemaan jeesaamaan.
Kesämies!

peltimikko

mä ainakin aion talkoilla/ajaa =) lähes koko päivän... jolkkosen sääennuste ei kyl taida pitää paikkaansa =)=)

kisaaja

Suuret kiitokset kaikille talkoisiin osallistuneille! Saatiin rata huippu iskuun kerralla. Hommia on vielä tiedossa mutta ennen kuin materiaalia ja suunnitelmia saadaan kasaan niin voidaan keskittyä vaan ajohommiin :azn:

Pari huonoa kuvaa:
-Goldi

peltimikko

rata on ihan huippu ! nyt vaa kelit kohillee ja täysil ajoo ! peeäs. sm-titteli on uhattuna =) =)

zenzen

Jep, hyvä meininki!

Nyt on sitten ratailu korkattu, ja vara/vaihto-osatkin tilattu. Sitten vaan odotellaan, että kusti polkee.

Miten/minne maksetaan ulkoradan kausimaksu? Joeua:n sivuilla elettiin vielä talvikautta..

Palaillaan kentille parin viikon sisään.

-!|   OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube & Vimeo   |!-
-¡|   HPI  SAVAGE FLUX HP:VORZA FLUX:SAVAGE xXx   |¡-

Hydez

Ulkobaanalla 12.30 alkaen!
-Rceet.net-

peltimikko

ylämyllyn rata huippukunnossa ! keskiviikkona jengiä mestoille ! sääennuste +16 puolipilvistä... uusia osia tilattu ja eiku kirittää !!!!!!!!!! ite suoraa duunista,kuhan siält pääsee...

kisaaja

Jep! Rata on todella hyvässä kunnossa nyt! Parempi kuin koskaan! Hydezin kanssa tuli pari akkua nykästyä ennenku alko satamaan ;)
-Goldi

kisaaja

Ratamaksut ja ohjeet maksamiseen löytyy nyt joeua.fi
-Goldi

kisaaja

-Goldi

kisaaja

Se olis ensimmäinen kerhoilta ulkobaanalla ja keli on kuin morsian :azn: Portti auki 17.00
-Goldi

JT-

Joo'o tulipas sikailtua ku jäi vallit alle ja taisinpa ajaa jonku ylikin mutkassa  :grin:

peltimikko

huoooomenta ! onkoha kukaa tänää menos ratailee ??? illalla vasta sataa...

Jolokkonen

Mie meinasin mennä illasta jos ei vaan sada ja aurinko näyttäytyisi hieman!
Suattaapi olla baana muuten aikas kostee!  :shocked:
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

kisaaja

Tulkaa kirittää... oon baanalla...
-Goldi

peltimikko

ei tässä tulevana suomen mestarina kerkee ku keskiviikkona kirittää, suoraa duunista =)
laitax pete yyveenä paljonko otan rahaa mukaa keskiviikkona ? =) jotta ois kalusto kisakuntonen...

peltimikko

oujea ! mistä sää ton ees löysit =) jep mut tänää siis "pikkuauto" reenausta.nii ajois ku duunist kerkee...

vlle

Hmm, onneks on korokkeessa koppi ja kopissa lukko, nii kelepaa poikien reenata...

Jolokkonen

Jolokkonen

Huomenna radalla 15.00 --> emännän ehdotuksesta?!? :shocked:

peltimikko

mun muija on koko lauantain töissä ni mä ratailen koko päivän =) nyt iskari huoltoo...mustat liejut ulos ja taakse 25,eteen 30 ja se sm.titteli todellakin hoituu =)

teva

AR Blizzard, revo 1/16

peltimikko

sm-kisoja joka lähtöön =) jossakin kisoissa mä oon mukana... onko huame,siis lauantai aamuna joku tulos ajelee ? pitäs saada akut ladattuu ja virtalähde itellä vast ensviikol...

kisaaja

Huh huh veljet^ :afro:

Huomenna paanalla joskus iltapäivällä/ illasta.
-Goldi

peltimikko

ilmatieteenlaitos lupailee sadekuuroja 15 alkaen...deam ! mut eihän pieni sade haittaa,jos ei kaada lammikkoon...

kaistapää

kukaan huomenna aamupäivästä-puolpäivä baanalla?porttia aukomassa jos ei isojen autojen pojat oo mestoilla.pitäisi aamusta käydä kaupoilla ja sen jälkeen pääsis kaahaa......
Kesämies!

peltimikko

vois vaix 11 olla mestoilla...

kaistapää

mä tuun kans about 11 aikaan........
Kesämies!