Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Polttiskerho kalajokilaaksoon

Aloittaja jokunimi, 09.07.09 - klo: 12.25

Hpi_savage

Mää en pääse ainakaan viikoilla mutta kesäsin saatan:)
Viikolla ja talvella menoja niin paljon esim:Koulu,Lomat,Kaverit
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

jokunimi

Sepä kiva. Mun toimii taajuudella 27.045mhz joka on varmaan hyvä tietää ennenkuin mennään ajelee.

jokunimi

Onko kukaan lähiaikoina menemässä ajamaan Ylivieskan seudulla??

JVL

tere

olen vasikään muuttanut kalajoelle, ja kyselisinkin onko seudulla sähköauto harrastajia miks ei myös polttis harrastajia. missä olis on hyviä ajopaikkoja.
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

nnikkem

En itse ole Kalajoelta, mutta olen käynyt siellä montakertaa. Hiekkadyyneillä, jossain rauhallisemmassa paikassa on hyvä ajella, ja eikös siellä ole muutamia hiekkamonttujakin?

Niin, Lentokenttähän on hyvä paikka ajaa xD
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Hpi_savage

Hiekkadyyneillä minä ajelen:) varmaan ensi viikonloppuna taas:)

nnikkem

Eikös ajeleminen haittaa muuta väkeä? Varsinkin, kun Polttiksilla :P
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Hpi_savage

Ei ainakaan tuntuisi kun välillä on kymmen henkinen yleisö ilmaantunut kuin tyhjästä :p
Alkaa kohta hävettää :laugh:

nnikkem

Heh.  :grin:
Kerääntyispä tännekki, ois aika "cool"  :mrgreen:

Hpi_savage

Ja nyt vapuksi mökille kalajoelle ja auto mukaan laparenkailla...
Taitaa normitossut jäädä kotia kun väpättää=Pitäis foamit vaihtaa niitten sisältä :lol:

peltsi

Oisko ketään halukkaita lähtee ajeleen joku päivä ylivieskaan johonki tai miksei jonnekki muuallekki??

jokunimi

Minä ainakin olisin halukas tulla katsomaan jos ajelette Ylivieskassa.
Jos sitä vaikka omatkin autot tois paikalle :wink:

Jalzu

Onko teillä jokin rata siellä? Viikonloppuna olen käymässä ja auto ois mukana. Jos siis on rata polttikselle niin vois käydä vähän kurvaileen..
Xray XB8EC
Konpanssi Knight

jokunimi

Eipä täällä Ylivieskassa taida mitään rataa olla.
Jos driftingiä ajetaan niin asvalttia piisaa.