Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

lazer zx-5

Aloittaja elektro, 22.07.09 - klo: 10.41

elektro

Moi kaikille.

Olen uusi harrastaja. Ostin jokuaika sitten lazer zx-5, pojalle ja vähän itsellenikin. Auto tuntuu näin 20 ajokerran jälkeen ihan loistopeliltä. Viikonloppuna tuli auton etuvanne ajettua hajalle. Kysyisin kuinka renkaan vaihto vanteelle onnistuu, kun näyttää siltä että rengas olisi liimattu vanteeseen kiinni. Jottei rengas menisi rikki.   

vilujanalka

http://rc10.fi/index.php?topic=25887.0 suosittelen käyttämään hakua, tältä foorumilta löytyy miltei kaikki tarpeellinen (ja tarpeeton) ja löytyy pienellä vaivalla hakukoneen avulla.

tuo topic tulee hakusanoilla "renkaan irrotus"..

no, keittäminen on kai yleisin tapa..

Janne A

RTR-Lazerin renkaat on surkeat verrattuna insertilliseen renkaaseen, eli insertti on vaahtomuovi "sisärengas", joka tulee vanteen ja ulkorenkaan väliin. Helpoin tapa on ostaa ostaa kierros uusia vanteita ja samalla jotku kunnon renkaat insertteineen.

Kun renkaan sisällä on insertti, niin se säästää vannettakin. Iskuissa rengas ei pohjaa niin helposti vanteeseen.

Jos Atalasta ostat, niin ainoa vaihtoehto taitaa olla GRP, mutta jos on esim. Pro Lineä myyvä liike lähellä, niin sitten sellaset.

Renkaathan pitää sitten itse liimata vanteelle. Siihen löytyy ohjeet täältä.

elektro

Kiitos vinkeistä. Eiköhän näillä avuilla saada auto takaisin radalle.

jiksu

voi pistää tän topikin lukkoon koska lazer topikeja on jo vissiin 3 turhaa!! vink,vink moderaattorit!
-tauolla-