Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Honkala GP Kotka

Aloittaja veijo, 25.08.09 - klo: 13.05

CluBBaH

Sanoisin että suurimpana on pysyvä paikka radalle, jota ei tarvitse lanata matalaksi joka syksy. Myöskin näkyvyys lajille todennäköisesti parempi mu-keskuksessa ihan siinä että sielä käy ihmisiä muutakin harrastamassa ja myöskin mainintaa olisi ja on ollukkin jo vauhtipostissa.

Vastakysymyksenä voisin heittää, mitä mu-keskukseen siirtyminen teiltä vie pois?

Koneapua on tarjottu seuran puolelta jo siinävaiheessa kun mu-keskuksen radasta oli vasta puhetta. Semmonen tuli vielä mieleen että eihän teidän ajan-otto,radan tarpeet tai muukaan häviä mihinkään vaikka yhdistettäis voimamme mu-keskuksessa.

Nöyrästi pyydän, että saatais porukka puhaltamaan yhteen hiileen pysyvän radan ja harrastuksen puolesta.
XRAY 808 2009 Spec |

veijo

Riittääkö Kotka AU että maksamme jäsenmaksun, ja että saamme puuhastella rata-alueella mitä lystäämme. Miten uusien harrastajien kanssa toimimme, maksavat Kotkan UA:n jäsenmaksun ja sitten maksavat Honkala GP:lle vuokran ponderin käytöstä tai jäsenmaksun että saa käyttää ajanottojärjestelmää koko kesän. Tavallaan Honkala GP:en jäsenille voisi laittaa vasta vedon että jos ottaismme tästä viedeosta http://www.youtube.com/watch?v=-ttouywwsRw profiileja radalle niin sen voisi rakentaa MU-Keskukseen, tuon luokan rataa ei rakenneta Honkalaan.

JSJ

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 11.04.10 - klo: 21.42
Nöyrästi pyydän, että saatais porukka puhaltamaan yhteen hiileen pysyvän radan ja harrastuksen puolesta.

Tästä aivan samaa mieltä.

Honkala GP juttu kuulostaa myös hyvältä ja siitä kannattaa olla hyvillään. Mutta, eikö olisi hienompaa yhdistää kahden eri radan hyvät puolet, ja tehdä tästä niin sanottu 1 + 1 = 1 parempi.

Honkala GP voisi jatkaa MU-Keskuksen puitteissa tätä CORR 10 juttua.

Itse en ole ajanut autoa 25 vuoteen, ja nyt on Asson SC10 valmiina, mutta olisin myös valmis laajentamaan muihin luokkiin.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

CluBBaH

Eiköhän siellä aika vapaat kädet ole, mikäli pysytään rc-auto radan rakennuksessa. Mitä tulee jäsenmaksuun ja ponderivuokraan niin tästä lienee syytä olla yhteydessä Rahtimieheen eli aaroon, joka lienee osaa sanoa asiasta enemmän tai ainakin sitten olla yhteydessä seuraan.

Tuon videon kaltainen rata näyttää todella hyvältä!
XRAY 808 2009 Spec |

JSJ

Lainaus käyttäjältä: veijo - 11.04.10 - klo: 22.13
Riittääkö Kotka AU että maksamme jäsenmaksun, ja että saamme puuhastella rata-alueella mitä lystäämme. Miten uusien harrastajien kanssa toimimme, maksavat Kotkan UA:n jäsenmaksun ja sitten maksavat Honkala GP:lle vuokran ponderin käytöstä tai jäsenmaksun että saa käyttää ajanottojärjestelmää koko kesän. Tavallaan Honkala GP:en jäsenille voisi laittaa vasta vedon että jos ottaismme tästä viedeosta http://www.youtube.com/watch?v=-ttouywwsRw profiileja radalle niin sen voisi rakentaa MU-Keskukseen, tuon luokan rataa ei rakenneta Honkalaan.

Kyllä varmaan riittäisi Kotka UA:lle se, että maksamme jäsenmaksun ja noudattaisimme normaali käytössääntöjä. Ensimmäisenä vuonna tulisi enemmän jäsenmaksuja, kun maksettaisiin tämä ajanotto järjestelmä pois Honkala GP ry:n nimissä.

Rata tosiaan voisi sitten olla hienompi, ja sitä voisi vuosien varella parannella.

Olen myös ymmärtänyt, että MU keskuksessa olisi sähköt ja vesi tarjolla jäsenille. Onko näin?
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

CluBBaH

Sähkö ja kesävesi tulee kyllä.
XRAY 808 2009 Spec |

hades

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 11.04.10 - klo: 22.21
Mitä tulee jäsenmaksuun ja ponderivuokraan niin tästä lienee syytä olla yhteydessä Rahtimieheen eli aaroon, joka lienee osaa sanoa asiasta enemmän tai ainakin sitten olla yhteydessä seuraan.

Tottakai ponderivuokra tulee sille kuka järjestelmän omistaa.

ps. Paljo clubba sulle on luvattu provikkaa jos tullaa ua-jäseniks?
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

CluBBaH

Lainaus käyttäjältä: hades - 12.04.10 - klo: 20.03
Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 11.04.10 - klo: 22.21
Mitä tulee jäsenmaksuun ja ponderivuokraan niin tästä lienee syytä olla yhteydessä Rahtimieheen eli aaroon, joka lienee osaa sanoa asiasta enemmän tai ainakin sitten olla yhteydessä seuraan.

Tottakai ponderivuokra tulee sille kuka järjestelmän omistaa.

ps. Paljo clubba sulle on luvattu provikkaa jos tullaa ua-jäseniks?

Otas nyt silmä käteen ja lue, ja muutenki tämmöset kommentit voisit hoitaa vaikka puhelimitse ni ei tarvi foorumia sotkea.

Ponderivuokra tulee tietenkin järjestelmän omistajille, siitä ei ollutkaan kyse.

Mitä tulee mun provikkaan, ni mietippä ihan ite pari kertaa ja arvaa sitte uudestaan saanko minä/tai kukaan mukaan provikkaa seuraan liittyvistä jäsenistä.
XRAY 808 2009 Spec |

hades

#128
:D

edit: otitkii homman ihan tosissaa
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

CluBBaH

Jepjep, jos pysytään asialinjalla.
XRAY 808 2009 Spec |

veijo

Jos tästä keskustelusta pitäisi saada jotain tolkkua niin pitäisi punnita Honkala GP ry VS Kotkan UA hyvät ja huonot puolet samoin rata paikoista Honkala vs MU-Keskus.

karvanaama

Kuulostipa tutulta, kuin olisi itse sanonut.. :grin:

CluBBaH

Honkala gp:hen kuuluminen ei estä mitenkään kuulumista KotkaUA:han eikä KotkaUA:han kuuluminen estä kuulumasta Honkala gp:seen

Yritän tässä nyt tuoda jotenkin järkevästi ja selkeästi esille "hyödyt ja haitat" KotkaUA:n ja Mu-Keskuksen osalta.

Mu-keskus

-Radan pohja valmiina
-Pysyvä, ei tarvitse purkaa tai muutenkaan lanata talveksi
Jolloin heti lumien sulettua pääsee pienillä peruspaikkauksilla ajamaan.
-Keskeisempi sijainti (näkyvyys yleisölle jne.)
-Muuten samat edut kuin honkalassa, Sponsorit yms. eivät ole seuralle tilivelvollisia, emmekä me sponsoreista seuralle sen enempää.

Toive/vaatimus seuran puolelta on KotkaUA:han liittyminen ja jäsenmaksun maksaminen joka oikeuttaa radalla ajoon maksutta (myöhemmin jos toiminta laajenee ja alkaa porukkaa ilmaantumaan on myös mahdollista kehitellä ratamaksu niille jotka käyvät vain ajamassa mutta eivät muuten osallistu radan hoitoon ja ylläpitoon)

Tämä ilmeisesti on se miinuspuoli?
XRAY 808 2009 Spec |

karvanaama

Viimeinen postaus tähän liittyen ja muutenkin ko. asian puimisen voi lopettaa tässä topicissa. Asiat ei täällä etene ainakaan yhtään parempaan suuntaan. Mikäli asioista on halua neuvotella, niin KotkaUA:n tai MU-keskuksen edustajat voivat lähestyä Honkala GP:n väkeä ja sovitaan tapaaminen. Se on nähty, ettei harrastajien koolle kutsumat miittingit saa väkeä liikkeelle.

CluBBaH

Samaa mieltä, soittelen siis aiheesta huomenissa :)
XRAY 808 2009 Spec |

veijo

Honkalan GP ry:n jäsenille tiedoksi että jos siirymme MU-Keskukseen, sen pitää olla lähes yksimielinen päätös seuran jäseniltä. Tällä hetkellä jäseniä ovat Janne Su, Kaj,Kari,Ville,Matti,Niko,Janne Sa, Heksa,Niklas. (Nämä henkilöt ovat tehneet Honkala GP ry:n perustamisen eteen jotain) Muut jotka ajoivat viimevuonna tai ovat uusia pääsevät jäseniksi maksamalla seuran jäsenmaksun.

mata80

Lainaus käyttäjältä: veijo - 13.04.10 - klo: 08.18
Honkalan GP ry:n jäsenille tiedoksi että jos siirymme MU-Keskukseen, sen pitää olla lähes yksimielinen päätös seuran jäseniltä.

Eli käymme kuuntelemassa propaganda puheen, jonka jälkeen äänestämme kolmannen kerran
ja kaikkien yllätykseksi pysymme Honkalassa.

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 12.04.10 - klo: 23.18

Mu-keskus/Honkala

-Radan pohja valmiina / sama
-Pysyvä, ei tarvitse purkaa tai muutenkaan lanata talveksi
Jolloin heti lumien sulettua pääsee pienillä peruspaikkauksilla ajamaan. / Letkut pois lanaaminen kuullostaa jännältä, tuletko taas ensi syksynä lanaamaan radan??

-Keskeisempi sijainti (näkyvyys yleisölle jne.) / Honkalalla muuten sama kohdeyleisö eri ja olen ymmärtänyt että lajia on promottu erinäisten urheilutapahtumien yhteydessä MU-keskuksessa, laihoin tuloksin.

-Muuten samat edut kuin honkalassa, Sponsorit yms. eivät ole seuralle tilivelvollisia, emmekä me sponsoreista seuralle sen enempää. Tähän en ota kantaa



Kysymyshän oli että, mitä uutta MU keskus pystyy tarjoamaan??
Ei se ruoho ole vihreämpää vai miten se nyt meni
Mielipiteeni on edelleen ja tulee olemaan, pysytään Honkalassa/SC radassa tämä kesä ja katsotaan miten MU-keskuksen homma etenee... vai eteneekö?? Historia aika heikko, mutta hiljaa hyvä tulee.
Ensi keväänä tilanne/mielipide voi olla toinen.

CluBBaH

Lainaus käyttäjältä: mata80 - 13.04.10 - klo: 09.07
Lainaus käyttäjältä: veijo - 13.04.10 - klo: 08.18
Honkalan GP ry:n jäsenille tiedoksi että jos siirymme MU-Keskukseen, sen pitää olla lähes yksimielinen päätös seuran jäseniltä.

Eli käymme kuuntelemassa propaganda puheen, jonka jälkeen äänestämme kolmannen kerran
ja kaikkien yllätykseksi pysymme Honkalassa.

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 12.04.10 - klo: 23.18

Mu-keskus/Honkala

-Radan pohja valmiina / sama
-Pysyvä, ei tarvitse purkaa tai muutenkaan lanata talveksi
Jolloin heti lumien sulettua pääsee pienillä peruspaikkauksilla ajamaan. / Letkut pois lanaaminen kuullostaa jännältä, tuletko taas ensi syksynä lanaamaan radan??

-Keskeisempi sijainti (näkyvyys yleisölle jne.) / Honkalalla muuten sama kohdeyleisö eri ja olen ymmärtänyt että lajia on promottu erinäisten urheilutapahtumien yhteydessä MU-keskuksessa, laihoin tuloksin.

-Muuten samat edut kuin honkalassa, Sponsorit yms. eivät ole seuralle tilivelvollisia, emmekä me sponsoreista seuralle sen enempää. Tähän en ota kantaa



Kysymyshän oli että, mitä uutta MU keskus pystyy tarjoamaan??
Ei se ruoho ole vihreämpää vai miten se nyt meni
Mielipiteeni on edelleen ja tulee olemaan, pysytään Honkalassa/SC radassa tämä kesä ja katsotaan miten MU-keskuksen homma etenee... vai eteneekö?? Historia aika heikko, mutta hiljaa hyvä tulee.
Ensi keväänä tilanne/mielipide voi olla toinen.

Vaikka uhkasinkin että en tänne kirjoita enää..kirjotan silti. "lanaus" tarkottaa tässä sitä että kaikki rakennelmat pois.

Ja miten mu-keskus etenee, tällä menolla huonosti. Tässä on juuri kysymys siitä että saatais harrastajia jotka radan tekevät :)

Huomaan että epätietoisuutta on edelleen, mitkä ovat pyrkimykset ja toiveet.
XRAY 808 2009 Spec |

karvanaama

Jatkakaa vääntöä tuolla--->http://rc10.fi/index.php?topic=15547.480 mihin asia varsinaisesti kuuluukin.

veijo

Noin kahden viikon kuluttua on kokoontuminen Honkalan rata-alueella, paikkalle saapuu Kymin Koskenpoikien puheenjohtaja, jonka kanssa käymme läpi kuinka paljon voidaan rataa laajentaa ja minne voidaan tehdä pysyvät hyppyrit/töyssyt. Käymme myös läpi varasto ja sähkön käyttö mahdollisuudet. Imuauton letkun saanti on jo sovittu paikallisesta yrityksestä ja sitä riittää. Pyöräkuormaajan saamme kuskin kera Koskenpojilta. Letkun kiinnikkeet saan hankittua. Yhdistyksellä on varallisuutta vuokrata jyrä. Kari lupasi tehdä sillan ajanottojärjestelemälle.
Näitten hankinta on vielä järjestelemättä.

-kannettava tietokone (ajanottojärjestelmää varten)
-jotain mattoa (hypyreitten suojaksi ettei tarvitsisi olla koko ajan korjaamassa)

Muuta ei tullut mieleen, ehdotuksia otetaan vastaan.

Ilmoitan tarkemman ajan tällä sivulla.
Kutsu koskee harrastajia jotka tuntevat että Honkalassa voi ajella sähkö rc-autolla ensi kesänä riippumatta siitä mihin seuraan kuuluu tai mitä uskontokuntaa edustaa tai mitä puoluetta kannattaa :lol:


   

hades

löytyy läppäri.
saattaa löytyä kotoa myös sitä huopaa hyppyreihin jota viime vuonnakii käytettii.
vai oliko tarkotus päällystää jollaa hienommalla systeemillä?
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

mata80

Mul on talles letkun kiinnikkeet.

Lainaus käyttäjältä: hades - 13.04.10 - klo: 17.47
Oliko tarkotus päällystää jollaa hienommalla systeemillä?

ei ollu

veijo

Letkun kiinnikkeitä tarvitaan puolet lisää ja huopaakin olisi hyvä olla enemmän. Radasta tehdään nyt kunnollinen ja tarpeeeksi iso ettei tarvitse joka kesä laajennella. Letkun kiinnikkeet ruikutan asiakkaalta ja onko läppäri sellainen minkä voi jättää Honkalaan.

veijo

http://www.youtube.com/watch?v=WTAwtwSRzBo

Fiilistelyä viimekesästä,tänä vuonna ajamme SC-autoilla.

hades

Lainaus käyttäjältä: veijo - 13.04.10 - klo: 20.45
onko läppäri sellainen minkä voi jättää Honkalaan.

eipä ole :/ se nyt vaatii sit taas ihan uuden investoinnin jos ry:lle pitää saada tietokone...
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

veijo

Ajattelin että Honkalassa olisi oma läppäri ja neljälle aktiivisimmale jäsenelle avaimet varastoon, missä säilytettäisiin läppäri ja ajanottojärjestelmä.

JSJ

Lupasin kerran hoitaa läppärin Honkala GP:n käyttöön. No, siitä läppäristä kai hajosi kovalevy. Ei enään käynnisty. Mutta olen vielä valmis katsomaan mikä läppäri löytyy tuolta netti kaupasta. Ilmoittelen asiasta.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

veijo

Läppäri olisi kyllä tarpeen ettei kenenkään tarvitse aina kotoa tuua konetta.
Tässä olisi uusi ratapohja ehdotus mittakaavassa. Hiekka/kivi esteet laitetaan radan ulkopuolelle.

JSJ

Rata ehdotus näyttää hyvältä. En ole ajanut omaa autoani kuin olohuoneen lattialla, mutta onko tuo rata liian tiukka? Siinä näyttäis olevan joku 8-9 180 asteen mutkaa. Mutta, ehkä se on tarkoituskin näille SC10 autoille.

Siis ei ole tarkoitus mitenkään moittia kun ei ole kokemusta.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

CluBBaH

Näin meikäläisen silmään tosiaan nopeat kurvit puuttuu kokonaan, varsinkin sc autot on melko kankeita. Tai sen mitä itse vähän olen ajanut niin tämmönen kuva jäi.

Myöskin tuo lisähaastetta jos edelleen on käytössä kuski nostaa omansa metodi kun loikkii 4-5 rataosuuden yli jossa kokoajan vilistää autoa :D
XRAY 808 2009 Spec |