Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Hobbywing EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet

Aloittaja Fbzero, 30.08.09 - klo: 07.56

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 09.46
Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 30.08.13 - klo: 08.56
Paljonkos ajoitus ja punch oli vakiona?

Mutta jokatapauksessa mulla sct pro 4000kv combo ja mitään takkuilua ei ole ikinä ollu liikkeellelähdössä, punchi on säädetty ykköselle, ajoituksesta en oo nyt ihan varma mut sitä on ajettu vakiolla ja sit kokeiltu lisätä. Luvut ei vaan jääny mieleen kun säädettiin. Todella pehmeästi pääsee liikkeelle, ei kuulu takkuilla eikä rykiä.

Ajoitus on vakiona 5(15astetta) ja punch on level 5.
Mulla on alusta asti tuota tehnyt,mutta nyt vaan kiinnitin enemmän huomiota,kun vaihdoin sähköt eri autoon.
Ja välys on katsottu paperipalan avulla niinkuin aina.

Onhan moottorin johtojärjestys oikea? Jos ei niin menee sensorittomaan tilaan ja silloin kyllä rykii paikaltaan sievästi lähtiessä.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

junnu_85

Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 30.08.13 - klo: 12.39
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 09.46
Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 30.08.13 - klo: 08.56
Paljonkos ajoitus ja punch oli vakiona?

Mutta jokatapauksessa mulla sct pro 4000kv combo ja mitään takkuilua ei ole ikinä ollu liikkeellelähdössä, punchi on säädetty ykköselle, ajoituksesta en oo nyt ihan varma mut sitä on ajettu vakiolla ja sit kokeiltu lisätä. Luvut ei vaan jääny mieleen kun säädettiin. Todella pehmeästi pääsee liikkeelle, ei kuulu takkuilla eikä rykiä.

Järjestys on ihan oikea,täytyy vaan tyytyä nykimiseen,jos ei muutu paremmaksi kun nostaa ajoitusta tai punchia.

Ajoitus on vakiona 5(15astetta) ja punch on level 5.
Mulla on alusta asti tuota tehnyt,mutta nyt vaan kiinnitin enemmän huomiota,kun vaihdoin sähköt eri autoon.
Ja välys on katsottu paperipalan avulla niinkuin aina.

Onhan moottorin johtojärjestys oikea? Jos ei niin menee sensorittomaan tilaan ja silloin kyllä rykii paikaltaan sievästi lähtiessä.

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 13.41
Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 30.08.13 - klo: 12.39
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 09.46
Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 30.08.13 - klo: 08.56
Paljonkos ajoitus ja punch oli vakiona?

Mutta jokatapauksessa mulla sct pro 4000kv combo ja mitään takkuilua ei ole ikinä ollu liikkeellelähdössä, punchi on säädetty ykköselle, ajoituksesta en oo nyt ihan varma mut sitä on ajettu vakiolla ja sit kokeiltu lisätä. Luvut ei vaan jääny mieleen kun säädettiin. Todella pehmeästi pääsee liikkeelle, ei kuulu takkuilla eikä rykiä.

Mikä valo palaa noparissa pienen ajon jälkeen? Se kertoo että missä moodissa nopari on eli meneekö sensorittomaan tilaan.

Järjestys on ihan oikea,täytyy vaan tyytyä nykimiseen,jos ei muutu paremmaksi kun nostaa ajoitusta tai punchia.

Ajoitus on vakiona 5(15astetta) ja punch on level 5.
Mulla on alusta asti tuota tehnyt,mutta nyt vaan kiinnitin enemmän huomiota,kun vaihdoin sähköt eri autoon.
Ja välys on katsottu paperipalan avulla niinkuin aina.

Onhan moottorin johtojärjestys oikea? Jos ei niin menee sensorittomaan tilaan ja silloin kyllä rykii paikaltaan sievästi lähtiessä.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

junnu_85

Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 30.08.13 - klo: 14.06
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 13.41
Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 30.08.13 - klo: 12.39
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 09.46
Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 30.08.13 - klo: 08.56
Paljonkos ajoitus ja punch oli vakiona?

Mutta jokatapauksessa mulla sct pro 4000kv combo ja mitään takkuilua ei ole ikinä ollu liikkeellelähdössä, punchi on säädetty ykköselle, ajoituksesta en oo nyt ihan varma mut sitä on ajettu vakiolla ja sit kokeiltu lisätä. Luvut ei vaan jääny mieleen kun säädettiin. Todella pehmeästi pääsee liikkeelle, ei kuulu takkuilla eikä rykiä.

Mikä valo palaa noparissa pienen ajon jälkeen? Se kertoo että missä moodissa nopari on eli meneekö sensorittomaan tilaan.

Järjestys on ihan oikea,täytyy vaan tyytyä nykimiseen,jos ei muutu paremmaksi kun nostaa ajoitusta tai punchia.

Ajoitus on vakiona 5(15astetta) ja punch on level 5.
Mulla on alusta asti tuota tehnyt,mutta nyt vaan kiinnitin enemmän huomiota,kun vaihdoin sähköt eri autoon.
Ja välys on katsottu paperipalan avulla niinkuin aina.

Onhan moottorin johtojärjestys oikea? Jos ei niin menee sensorittomaan tilaan ja silloin kyllä rykii paikaltaan sievästi lähtiessä.

Ongelma hävisi,kun laitoin ennakon kakkoseen. Lähti oikein nätisti liikkeelle.

maironi

miksiköhän mun ezrun lyö kipinää ku liittää 3. moottorin johdon yhteen noparin kaa ja sen jälkeen lämpiää niin kerpeleesti, kytketty vaan akkuun, ei annettu edes kaasua...
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Kekkis

Lainaus käyttäjältä: maironi - 30.08.13 - klo: 15.21
miksiköhän mun ezrun lyö kipinää ku liittää 3. moottorin johdon yhteen noparin kaa ja sen jälkeen lämpiää niin kerpeleesti, kytketty vaan akkuun, ei annettu edes kaasua...

Vetäisköhän oikariin jostain? kannattanee tarkastaa liitokset/juotokset.

shark-18_

Oikee paikka pyytää apua ? Reventon proon kannsa ongelma! Kun olen laittanut kaikki johdot kiinni ja oikeisiin paikkoihin ja akku on täys . Servo toimii mutta moottori ei liikahdakkaan eikä tee mitään ääntä ja kun kalibroin noparin nii se "sanoo" että se kalibrointi onnistui mutta ei moottori liikahdakkaan . Sensorijohto vaihdettu ja juotokset on kunnossa yms. ? Neuvoa ?

maironi

Lainaus käyttäjältä: Kekkis - 30.08.13 - klo: 17.58
Lainaus käyttäjältä: maironi - 30.08.13 - klo: 15.21
miksiköhän mun ezrun lyö kipinää ku liittää 3. moottorin johdon yhteen noparin kaa ja sen jälkeen lämpiää niin kerpeleesti, kytketty vaan akkuun, ei annettu edes kaasua...

Vetäisköhän oikariin jostain? kannattanee tarkastaa liitokset/juotokset.

kaikki on tehdasliitoksia ja alkaa iskee kipinää vasta kun kolmannen johdon liittää ja sit alkaa lämmetä ku hullu
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: maironi - 30.08.13 - klo: 21.37
Lainaus käyttäjältä: Kekkis - 30.08.13 - klo: 17.58
Lainaus käyttäjältä: maironi - 30.08.13 - klo: 15.21
miksiköhän mun ezrun lyö kipinää ku liittää 3. moottorin johdon yhteen noparin kaa ja sen jälkeen lämpiää niin kerpeleesti, kytketty vaan akkuun, ei annettu edes kaasua...

Vetäisköhän oikariin jostain? kannattanee tarkastaa liitokset/juotokset.

kaikki on tehdasliitoksia ja alkaa iskee kipinää vasta kun kolmannen johdon liittää ja sit alkaa lämmetä ku hullu

Voisi kertoa hieman enemmän. Esim onko toiminut oikein ja kuinka kauan? Miten ongelmat alkoivat? Miksi kytket moottorin johdot vasta akun jälkeen? Mikä on virtakatkaisijan asento kytkettäessä?
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

maironi

virrat päällä tai poissa, sama ongelma. ja ostin käytettynä...
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Jarpeli

Hajotin tänäkesänä yhden reventonin juuri tuolla tavalla. Eli kesken ajon meno hyytyi ja noparista ilmeisesti mwni fetit oikkariin ja akun plus ja miinus johtimet menivät suoraa moottorille jonka käämi oli ainoa kuorma tässä tapauksessa. Tämä puolestaan aiheutti moottorin totaalisen palamisen. Eli ylermi käteen ja mittaat onko akun plus ja miinus nyt moottirin johtimissa suoraan.

Bigbear

Mistä saa laakerit Hobbywing Xerun 3656SD 4000kv SCT tähän moottoriin sekä uuden "etulevyn"
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Mölli

Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 07.37
Miten paljon ajoitus ja punch vaikuttaa tuohon liikkeelle lähtöön? Tällä hetkellä molemmat on ykkösessä.

Tuntuu lähtevän todella takkuillen likkeelle,kun painaa ihan vähän kaasua. Sensorijohto on uusi.

Combona on Hobbywing SCT PRO ja 4700kv moottori.

Vakiona punch 5 ja timing 15.

Jossain taidettiin arvailla, että punch 1-2 olisi jotenkin erityisesti rajoitettu, ja että laulu alkaa vasta punch 3 eteenpäin.

Mulla pysyy sensorijohto todella huonosti ko. noparin päässä kiinni. Varmista, että on kiinni.

Testaa vaikka nykytilanne ja ilman johtoa, onko eroa
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

APK

Sensorijohdon paikallaan pysymistä voi auttaa laittamalla esim. sinitarran tyylistä cleaning puttyä sopivan möykyn.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

junnu_85

Lainaus käyttäjältä: Mölli - 31.08.13 - klo: 21.31
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 07.37
Miten paljon ajoitus ja punch vaikuttaa tuohon liikkeelle lähtöön? Tällä hetkellä molemmat on ykkösessä.

Tuntuu lähtevän todella takkuillen likkeelle,kun painaa ihan vähän kaasua. Sensorijohto on uusi.

Combona on Hobbywing SCT PRO ja 4700kv moottori.

Vakiona punch 5 ja timing 15.

Jossain taidettiin arvailla, että punch 1-2 olisi jotenkin erityisesti rajoitettu, ja että laulu alkaa vasta punch 3 eteenpäin.

Mulla pysyy sensorijohto todella huonosti ko. noparin päässä kiinni. Varmista, että on kiinni.

Testaa vaikka nykytilanne ja ilman johtoa, onko eroa

Laitoinkin tuolla aiemmain,että ongelma hävisi,kun nostin ennakkoa. Nyt toimii hienosti.
Tuntuu istuvan aika löysästi tuo sensorijohto,mutta täytyy koittaa tuota APK:n niksiä.

TeroP

Se sensorijohto kyllä pysyy noparin päässä pohjassa, kun sen painaa esim pienellä talttapääruuvarilla kannastansa pohjaan. Sormin/kynsin sitä ei saa pohjaan asti painettua, ainakin Xerun 150A-SD:ssä sensorijohdon kanta painuu reilun millimetrin verran ulkokuorta syvemmälle.
Absima TR8TE (kit): HW Xerun 150A / 4274SD 1800KV, Savöx Sc-1256Tg, Gens Ace 5000mAh 40C 2*3s
TeamC TR8E (rtr): HW SCT Pro 120A / 4274SD 2200KV, Savöx Sc-1256Tg, Gens Ace 5000mAh 50C 2*2s

junnu_85

Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 01.09.13 - klo: 08.55
Lainaus käyttäjältä: Mölli - 31.08.13 - klo: 21.31
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 30.08.13 - klo: 07.37
Miten paljon ajoitus ja punch vaikuttaa tuohon liikkeelle lähtöön? Tällä hetkellä molemmat on ykkösessä.

Tuntuu lähtevän todella takkuillen likkeelle,kun painaa ihan vähän kaasua. Sensorijohto on uusi.

Combona on Hobbywing SCT PRO ja 4700kv moottori.

Vakiona punch 5 ja timing 15.

Jossain taidettiin arvailla, että punch 1-2 olisi jotenkin erityisesti rajoitettu, ja että laulu alkaa vasta punch 3 eteenpäin.

Mulla pysyy sensorijohto todella huonosti ko. noparin päässä kiinni. Varmista, että on kiinni.

Testaa vaikka nykytilanne ja ilman johtoa, onko eroa

Laitoinkin tuolla aiemmain,että ongelma hävisi,kun nostin ennakkoa. Nyt toimii hienosti.
Tuntuu istuvan aika löysästi tuo sensorijohto,mutta täytyy koittaa tuota APK:n niksiä.

Mystinen juttu. Ongelma on taas palannut,kun kävin koittamassa autoa tuossa tiellä.
Täytyy yrittää tutkia lisää.

Kekkis

Lainaus käyttäjältä: Kekkis - 21.08.13 - klo: 18.54
Ostin Hobbywing EZRUN WP SC8 Waterproof 120A esc+ Yeah Racing Sensored 8.5T combon, ja ko. combo meni juuri kasaamaani Savage xs ss kittiin. Esc käyttäytyy todella erikoisesti, kaasu tulee viiveellä "kuminauha" efectillä, eli kun kaasun tinttaa pohjaan kiihtyy auto ensin vähän ja vasta hetken päästä hanat aukeaa. Auto myös kadottaa pakkia/ei jaksa aina pakittaa esim. ruoholla. Olen kalibroinut ohjaimen varmaan 10 kertaa uudestaan ilman mainittavaa tulosta, ja nyt alkaa vähän ideat loppua kesken.  =/



2S 5000Mah 20-30C akut
Savage XS SS 26T (26/60/10.873 ymmärtääkseni välit)pinion taisi olla sisällä, kun 24t jäi pöydälle
EZRUN WP SC8 Waterproof 120A
Yeah Racing Sensored 8.5T

Hoh hoijaa ja edelleen ongelmia tuon WP SC8 kanssa. Vaihdoin escin toiseen autoon, pistin toisen moottori (sensoriton toro) ja ongelmat ne vaan jatkuvat. Pojan Nexx10 liikkui jokusen minuutin suht ok, mutta sitten kaasu/pakki hävis kokonaan ja esci piti käynnistää uudelleen (sekä esc että moottori olivat noin 30+- lämmöiltään) auto heräsi tällä keinoin, mutta noin 70% tehoista oli kadonnut johonkin ja saikin riittää tältä illalta tuo Ezrunin kanssa kiroilu.

Vähän nyt ihmetyttää että missä vika, onkohan esci tullut valmiiksi peeaskana, vai voiko esim. ei nyt ihan oppikirja juotokset liittimissä aiheuttaa tämmöistä ongelmaa? kaikki johdot on kuitenkin suojattu eivätkä pääse keskenään kosketuksiin.

Mölli

Lainaus käyttäjältä: Kekkis - 03.09.13 - klo: 20.43
Lainaus käyttäjältä: Kekkis - 21.08.13 - klo: 18.54
Ostin Hobbywing EZRUN WP SC8 Waterproof 120A esc+ Yeah Racing Sensored 8.5T combon, ja ko. combo meni juuri kasaamaani Savage xs ss kittiin. Esc käyttäytyy todella erikoisesti, kaasu tulee viiveellä "kuminauha" efectillä, eli kun kaasun tinttaa pohjaan kiihtyy auto ensin vähän ja vasta hetken päästä hanat aukeaa. Auto myös kadottaa pakkia/ei jaksa aina pakittaa esim. ruoholla. Olen kalibroinut ohjaimen varmaan 10 kertaa uudestaan ilman mainittavaa tulosta, ja nyt alkaa vähän ideat loppua kesken.  =/



2S 5000Mah 20-30C akut
Savage XS SS 26T (26/60/10.873 ymmärtääkseni välit)pinion taisi olla sisällä, kun 24t jäi pöydälle
EZRUN WP SC8 Waterproof 120A
Yeah Racing Sensored 8.5T

Hoh hoijaa ja edelleen ongelmia tuon WP SC8 kanssa. Vaihdoin escin toiseen autoon, pistin toisen moottori (sensoriton toro) ja ongelmat ne vaan jatkuvat. Pojan Nexx10 liikkui jokusen minuutin suht ok, mutta sitten kaasu/pakki hävis kokonaan ja esci piti käynnistää uudelleen (sekä esc että moottori olivat noin 30+- lämmöiltään) auto heräsi tällä keinoin, mutta noin 70% tehoista oli kadonnut johonkin ja saikin riittää tältä illalta tuo Ezrunin kanssa kiroilu.

Vähän nyt ihmetyttää että missä vika, onkohan esci tullut valmiiksi peeaskana, vai voiko esim. ei nyt ihan oppikirja juotokset liittimissä aiheuttaa tämmöistä ongelmaa? kaikki johdot on kuitenkin suojattu eivätkä pääse keskenään kosketuksiin.

Mitkä akut käytössä?

Jossain puhuttiin, että nää saattaa joskus sekoilla jos lipo cutoff on automaatilla.

Oletko resetoinut tehdasasteuksiin?
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Kekkis

Kaikkea mahdollista on tullut kokeiltua, useammalla eri akulla (ainakin 3 eri valmistajan) asetuksia on muokattu suuntaan ja toiseen on palautettu oletusarvoihin, laitettu tahallaan väärin jne jne.. Kävin tuossa äsken taas kokeilemassa5min ajoa kun ei ollut enempää aikaa, mutta nyt ajoin näytti auto toimivan paremmin kuin koskaan. Viimeisimmät muutokset oli Escin käyttiksen päivitys (tai no reinstall, kun oli jo sama versio sisällä) mutta en usko että tämä oli se mikä onnen toi, ennemminkin uskon että vahingossa irti jäänyt tuulettimen johto saattoi olla SE läpimurto, tuossa mallissahan ohjelmointi tehdään tuulettimen portin kautta, ja voisiko olla että ko. johto on vioittunut ja aiheuttaa sähköihin ongelmia.

kksaffy

Mulla on zerun 60a v2.1 nopari ja hw 8,5T moottori kiinni corrissa..

Ongelma on seuraavanlainen..

Sillä pääsee noin 5min niin se hyytyy.. Vastarissa ja noparissa palaa valo mut kaasu ja ohjaus ei sano mitään...
Rata missä ajan on kostea ja lätäkköjäkin on..
Corrissahan on iso kori et sinne pääsee kaikki p*ska..

Kun auton kuivaa niin kaliprointi ja auto toimii..
Mielestäni se ei kastunut pahasti vaan oli kostea..

Voiko olla niin herkkä kosteudelle vai johtuisko jostain muusta..?
Siinä säätimessä on se virtakytkin johdon päässä ja jotenkin tuntuu et siinä se vika ois...
Se kalibrointi nappikaan ei toimi kun se jymähtää...

Katkasijaa ei varmaan voi pois ottaa kun siinä on se kalibrointi nappi..

Huomenna ois kisa eli vastaukset olis todella tarpeeseen... :afro:
HOBBYFACTORY ASSOCIATED

goos

Lainaus käyttäjältä: kksaffy - 06.09.13 - klo: 21.18
Mulla on zerun 60a v2.1 nopari ja hw 8,5T moottori kiinni corrissa..

Ongelma on seuraavanlainen..

Sillä pääsee noin 5min niin se hyytyy.. Vastarissa ja noparissa palaa valo mut kaasu ja ohjaus ei sano mitään...
Rata missä ajan on kostea ja lätäkköjäkin on..
Corrissahan on iso kori et sinne pääsee kaikki p*ska..

Kun auton kuivaa niin kaliprointi ja auto toimii..
Mielestäni se ei kastunut pahasti vaan oli kostea..

Voiko olla niin herkkä kosteudelle vai johtuisko jostain muusta..?
Siinä säätimessä on se virtakytkin johdon päässä ja jotenkin tuntuu et siinä se vika ois...
Se kalibrointi nappikaan ei toimi kun se jymähtää...

Katkasijaa ei varmaan voi pois ottaa kun siinä on se kalibrointi nappi..

Huomenna ois kisa eli vastaukset olis todella tarpeeseen... :afro:
Kyllä se kostea voi jo vaikuttaa. Kantsii tosin kokeilla ilman lämpö ja lipo cut offia ja katsoa jatkuuko ongelmat ja lähteä sitä kautta ratkomaan. Kytkimenkin voi putsata ensiavuks.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

jon.lindgren

5 minuuttia riittää :roll:
Ei vaan, jotain on pielessä. Pienikin kosteus väärässä paikassa lopettaa menon. Onhan vastari tiiviissä kotelossa?

Huomenna, ainakin Hyvinkäällä, pitäisi olla kuivaa. Olet sinne varmaankin tulossa? Katsotaan kisapaikalla jos keksitään jotain.

Mölli

Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 06.09.13 - klo: 21.30
5 minuuttia riittää :roll:
Ei vaan, jotain on pielessä. Pienikin kosteus väärässä paikassa lopettaa menon. Onhan vastari tiiviissä kotelossa?

Huomenna, ainakin Hyvinkäällä, pitäisi olla kuivaa. Olet sinne varmaankin tulossa? Katsotaan kisapaikalla jos keksitään jotain.

Mullakin tulee pari ylimäärästä 120A noparia mukaan Hyvinkäälle, joten ei jää kilpakumppanin ajot noparista kiinni.

Ps. Soveltuva ponderi vuokrataan kohtuullista korvausta vastaan
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Maxxi

Hobbywing moottorien korjaus:
Kaverilla hajosi kesän aikana 3 HW 10.5t moottoria lämmöstä. Kaikissa moottoreissa oli sama ongelma, ei vaan pyörinyt. Sanoin että voin vilkaista mikä niissä oli vikana, kaikissa oli sama ongelma, ja kaikki ovat nyt korjattuja  :azn: Eli, kun avasin moottorin etupään huomasin että yksi tai useampi kolvaus oli antautunut, näkyy aika hyvin kuvasta:

Eli käämit oli irronnut päätylevystä. Eikun kolvi käteen, lisäsin vähän tinaa ja sulatin vanhan tinan uudestaan, lopputulos:
Testasin koneen nelkkucorrrissa ja tuntui toimivan ihan ok.

Eli, jos jollain on ongelmia HW moottorin kanssa, kannattaa tarkistaa noi juotokset. Kaikissa kolmessa koneessa oli sama ongelma, ja kaikki tuntui toimivan korjauksen jälkeen. Voi varmaan toimia myös muissa koneissa.  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Bigbear

Hienoa Max. Tekinin moottoreissa kun vaihtoi sensoripiirin piti samat johdot juottaa irti ja takaisin.

Oliko jollakin tietea HW 4pole moottorin laakereista?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

ukki

Mulla suli vastaavat kolvaukset jostain kiina motista kun liian suurilla välityksillä ajoin motin  kuumaksi 90asteessa nopari laittoi pelin poikki. Uutta tinaa kehiin ja taas toimii :shocked:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Mölli

Lainaus käyttäjältä: TeroP - 01.09.13 - klo: 15.32
Se sensorijohto kyllä pysyy noparin päässä pohjassa, kun sen painaa esim pienellä talttapääruuvarilla kannastansa pohjaan. Sormin/kynsin sitä ei saa pohjaan asti painettua, ainakin Xerun 150A-SD:ssä sensorijohdon kanta painuu reilun millimetrin verran ulkokuorta syvemmälle.

Kokeiltu, näyttäisi nyt pysyvän
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

4wdkanootti

Päätä alkaa vaan särkeä, ku koko päivän hakee täältä vastausta kysymykseensä.
Sopiiko "Hobbywing XERUN-150A-SD - BL ESC - Black 1/8 " siinä mielessä summittiin, että kovien tehojen lisäksi - lähtemättä muuttelemaan asetuksia -voisi ajaa ryömien kuin crawlerilla?
  Kellään summitissa tms painavassa crawlerissa?

Kilpaileva merkki osaa, mut hinta 100 eur korkeampikin.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: 4wdkanootti - 01.10.13 - klo: 17.38
Päätä alkaa vaan särkeä, ku koko päivän hakee täältä vastausta kysymykseensä.
Sopiiko "Hobbywing XERUN-150A-SD - BL ESC - Black 1/8 " siinä mielessä summittiin, että kovien tehojen lisäksi - lähtemättä muuttelemaan asetuksia -voisi ajaa ryömien kuin crawlerilla?
  Kellään summitissa tms painavassa crawlerissa?

Kilpaileva merkki osaa, mut hinta 100 eur korkeampikin.

Kysymykseen et ole luultavasti sen vuoksi löytänyt vastausta koska nopeudensäädin ei määrää noita asioita vaan moottori. Kireällä moottorilla ryömiminen voi olla hankalaa jopa ehkä mahdotonta kun taas suuremmalla lankamäärällä oleva moottori ei anna niin suurta huippunopeutta mutta taas ryömimiseen riittää voima.

Toki sensorillinen tekniikka mahdollistaa pehmeämmän liikkeellelähdön sensorittomaan verrattuna ja muutenkin kaasutuntuma on tarkempi.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T