Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

mosterin renkaita

Aloittaja hermo1989, 12.08.03 - klo: 16.24

hermo1989

Mistä suomesta saa monsteriin renkaita? Olen itse yrittänyt etsiä, mutta huonoin tuloksin. Yleensä löytyy Krossi ja Trucki renkaita, mitkä ei minusta ne satu monsteriin.
kyllä se auto kulkee yli 300km/h, mutta kiihtyvyys lopuu kesken.

Jartsa

Sama kiinnostaisi minua. Ja mistä vanteita.

Rc-Poika

Hobbylinnasta saa ainakin Traxxas Stampedeen fittiviä kumeja ja vanteita kun tilaa heidän kauttansa towerhobbiessista. Laittakaa ihmeessä mailia Hobbylinnaan! Nettiosoite on yllä olevassa bannerissa ja sieltä kun etsitte löydätte kaupan s-postinkin!
// Niklas " jokipoika " Jokinen

hellgren

Rc-pisteessä on ihan hyllyssä ainakin yksi varsin passeli pari kummeja (pro-line) Stampedeen. Muutakin monsterirenkulaa löytyy. Ja tilaamalla tulee jos ei löydy.. Mutta, jos tuo Hobbylinnan Towerhobbies-systeemi nyt sitten pelaa sujuvasti, niin mikä ettei sieltä kannattaisi tilata, jos hinnat ovat kilpailukykyisiä (tosin, pro-linelle kun maahantuoja löytyy, niin liekö sitä sitten voi Hobbylinnan kautta towerilta tilata..)
Lahti Rock City