Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

T-Maxxiin Sirio .23

Aloittaja juuso14, 08.09.09 - klo: 22.30

juuso14

Moro
Tommoisen koneen ostin T-Maxx 2.5 seen ja piti mennä heittämällä paikalleen :grin:
Mutta moottoripukki oli minulla mallia Kemppi ja pakoputkikaan ei aivan ollut samanlainen.
Revosta moottori otettu...Pitäisi saada infoa mistä uusi moottoripukki ja pakoputkisto jotka sopisivat tuohon minun autoon.Pistetään vielä moottorista kuva jossa pitäisi olla kiini oikeat osat T-Maxxin asennukseen.Mutta tuossa koko roska kaupan.Sen verta uus harrastus että kaikkien osien oikeita nimiä en edes tiedä.
Jos joku osaisi sanoa oikeiden osien nimet tai paikan josta osat voisi ostaa olisin kiitollinen siitä.Myös ulkomailta osto käy.

Habaku

Tämä moottoripukki löyty, mikä vois käydä http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXKHF1&P=SM

Mittaa siitä siriosta moottorin kiinnitys reikien välit ja vertaa lukuja sitten näihin 22mm ja 37mm, jos täsmää niin thats it  :wink:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

juuso14

Ei taida käydä tuo pukki :embarrassed:Siriossa kiinityksien etäisyydet ovat sisäreunasta mitattuna 10mm samalla puolen ja puoleltatoiselle  mitattuna 33mm :undecided:
Jos jollain jouten noita osia niin tarjota saa :grin:

Habaku

Eli kaiva t-maxin vakiopukkin tiedot, vaikkapa sieltä towerista. Tuo sirio voi hyvinkin käydä vakio pukkiin.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

juuso14

Joo niinhän tuo voi olla,tuossahan oli kotona tehty karkeahko pukki.Ei minun tekele kuitenkaan :grin:
Itseltä löytyi ilmeisesti Hobaon säädettävät pukit joihin saan moottorin istumaan.Pakoputki siis haussa vielä.Samanmuotoinen kuit T-Maxx alkuperäinen ja tuosta kuvastahan saa mallin millainen hakusessa.