Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

bensiinin valmistus

Aloittaja todd, 17.08.03 - klo: 20.09

todd

Onko mahdollista ihan alottelijankin tehä itse bensaseoksia vähän niinkun kakstahtibensa mopoihinkin (tulee paljon halvemmaks)? :?:  :shock:

nrm

Veikkaan et moottoris pysyy paremmassa kunnossa valmiilla seoksella.
-24 hours in a day, 24 cans of beer in a carton. Coincidence? i think not!-

mike_87

todd: sä oot laittanut jo 3 topiccia tässä lyhyessä ajassa. mm. LOPETETTU, VASTATKAA ja tämä bensiini-topicci. ja näissä autoissahan käytetään polttoaineena nitro-metanoli-öljyseosta. aihekkin voisi olla polttoaineen valmistus.

käytä hakua niin löydät paljon tietoa. sit voit alottaa uuden topicin jos ei oo tietoa. ja pistä jatkossa vähän harvemmin uutta topiccia jakoon!!

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "todd"Onko mahdollista ihan alottelijankin tehä itse bensaseoksia vähän niinkun kakstahtibensa mopoihinkin (tulee paljon halvemmaks)? :?:  :shock:

Tosiaan, aine on nitroa ei bensaa paitsi 1/5 autoissa. Nitroa voi valmistaa itse mutta **en suosittele**. Siinä pitää myrkkyluvat jne ymmärtääkseni. Osta kaupasta niin saat laatuainetta turvallisesti.

l150040

Kyllä sekoittaminen on mahdollista. Sekoitetaan vain sopivassa suhteessa metanolia, nitroa ja öljyä. Kannattavaksi tämä ei kuitenkaan tule ennen, kuin valmistusmäärät on huomattavasti suurempia kuin yksittäisen henkilön tai kaveripiirin tarve. ELi pääset helpommalla ja halvemmalla kun ostat ihan valmiita tuotteita.

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "nrm"Veikkaan et moottoris pysyy paremmassa kunnossa valmiilla seoksella.

minusta tämä on hyvä vastaus