Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kyosho fazer 1:10 mielenkiintoinen ongelma

Aloittaja pate86, 24.09.09 - klo: 21.18

pate86

olis mielenkiintoinen ongelma fazerissa. tuli ostettua drift renakaat ja myöhemmin kone leipo kiinni ostin uudet osat ja nyt auto ei hae kierroksia kunnolla kun kierrokset löytyy ja laittaa maahan niin kierrokset/vääntö häviää. kone tuli purettua atomomeihin ja putsattua mitään vikaa ei näkyny itse moottorissa. kellään kokemuksia asiasta....

Mika R

driftaus ei onnistu hyvin polttiksella koska kone ei saa jäähdytystä (paitsi jos on erillinen jäähdytin). siten kone pitää jäähdyttää stoppaamalla ajo ~5 min välein tai muuten ylikuumenee jolloin tehot häviää ja kiinni leipomisen vaara on suuri.

noista uusista osista en osaa mutta sanoa kuin että jos mekaanista vikaa (vetoakseli löysällä, kytkin rikki, moottori huonosti uudelleen kasattu) ei löydy, niin yksinkertaisesti moottorin säädöt ovat pielessä.

Ripepipe

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 24.09.09 - klo: 21.28
driftaus ei onnistu hyvin polttiksella koska kone ei saa jäähdytystä (paitsi jos on erillinen jäähdytin). siten kone pitää jäähdyttää stoppaamalla ajo ~5 min välein tai muuten ylikuumenee jolloin tehot häviää ja kiinni leipomisen vaara on suuri.

noista uusista osista en osaa mutta sanoa kuin että jos mekaanista vikaa (vetoakseli löysällä, kytkin rikki, moottori huonosti uudelleen kasattu) ei löydy, niin yksinkertaisesti moottorin säädöt ovat pielessä.

kääntyisin varmaa noiden säätöjen puoleen sillä esim kytkin ei kyllä selitä sitä että ei hae kierroksia.. ja muistithan että jos vaihaa esim. männän niin pitää sisään ajaa taikka ne tehot kattoo yllättävän äkkiä uudelleen

pate86

säädöt on käyty läpi moneen kertaan ja epäilen että konetta ei ole huonosti kasattu kun oon ennenkin purkanu tuota moottoria moneen kertaan ja sit se kytkin on vaihdettu parempaan ..