Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Micro Pulling

Aloittaja EXTREME SAVGE 3.5, 29.09.09 - klo: 16.16

EXTREME SAVGE 3.5

Onko kukaan ikinä kuullu tällääsestä tai onko kellään tälläistä suomesta? Kaverin kanssa aletaan varmaankin tekemäänkin ku moottori on jo. :grin: Lavetti pitäis tehdä sit sille viel.

HPI savage 3.5

Bonzer

Olen kuullut :grin: ja katsonut youtubesta videoo mut raha ei riitä :undecided:

TheArska

Onhan noita nähty netissä(niinkuin varmaan moni muukin)...ulkomailla ajavat niin olkona kuin sisällä, sisällä käyttävät foumikumeja.(ja löytyy ihan suht normi autoltakin näyttäviä "vetureita", ei pelkästään traktoriin pohjautuvia)
Eihän tuo vetolaitteen rakennus nyt niin kalliiksi tule, jos ei tee jotain turbiinimoottorista tai vaikka viidellä nitrokoneella varustettua vehettä.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

jerzirccar1

3 tai 4 vuotta sitten ajettiin Porissa pulinkia  :huh:
Olin messissä, ne olivat ne monsteri kisat jota Rami järkkäsi peräti 2 kpl. Loistava meinki oli paikan päällä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂