Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Lähettimen pattereista virta pois?[Vastatkaa]

Aloittaja Hpi_savage, 11.11.09 - klo: 19.30

Hpi_savage

Eli kun ajan tällasella kylmällä ja lumisella säällä ulkona niin lähettimestä menee virta pois... huomasin vaan kun oli yhtäkkiä menny mittari punaselle ja 10min sitte vihreellä:(
Voisko tähän jotenkin auttaa ettei loppuis kesken ajon?
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Heuli

Patterit/akut ei tykkää kylmästä ja ne hyytyvät nopeasti.

bluebeetle

Olihan kyseessä UUDET paristot?

Lisäksi voisit kysyä oikeassa osiossa eli radiolaitteissa...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

SLap

Itse ajoin eilen kaksi akkua ulkona (2 astetta pakkasta). Akut kesti autossa 15min, 6 kennonen nimh, 4500mah. Lähettimessä palaa vieläkin vihreä valo, joka on kohta sammumaisillaan, ja patterit on pirkan alkali mötköjä, 2,5€ 4kpl  :cheesy:, kestää kauan. -Sami
Jeps

Jani_A

.

nestori

En ymmärrä mitä järkeä käyttää normiparistoja lähettimessä.Tai ylipäätään missään muussa kuin telkun kaukosäätimessä.Ladattavat paristot ei paljoa maksa ja kestävän pitkään.

newbiejack

Pitäskös pattereitten ympärille laittaa jotain suojaa tai jotain joka pitää ne lämpimänä?
Tamiya T2M eagle truck 5000 series

nestori

Kun lähdet ajamaan niin hiustenkuivaajalla lämmität pattereita niin pysyvät lämpiminä.

lantimo

Minä varisuttelen välillä pirkkaparistot kylmällä ilmalla housuihin lämpiämään niin pysyy virta pitempään ja jos oikeen on virta vähissä niin hankaa hanskoilla niitä paristoja lämpimäksi. Tiedättehän sanonnan "virtaa kinttaissa".