Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mitä teit tänään rc- autoosi?

Aloittaja JiiPee, 22.11.09 - klo: 16.50

JiiPee

Puuhastelin noparille vähän suojaa.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Fla2h

Ihmettelin drifterin melken 90 asteen kääntyvyyttä...
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

HELIUM

JiiPee: Mikä auto toi on? iskunvaimennus on aika outo. Näyttää crawlerilta.

Fla2h: Juu, itteleni aijoin tehä cs modia mutku mun drifteri kkääntääki huimat 45 astetta joten en tehny sitä.
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

Chili

Auto näyttää olevan Axialin scx-10
Scale crawleriksikin voi kutsua.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Fla2h

Helium: sprintin ohjaus onkin tehty itse. mallia reverse eli ohjauspalat osoittaa eteenpäin. vastaava kun axialin scx10:ssä. ja servo edes. mikä auto sul 'alla'?
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

HELIUM

Kyöstin tf-5. Joo sähän kerroitkin siitä drifti topicissa että teit sen ite tai jtn..
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

sampo1770

baja sai uuden kopan takasiiven 29cc pyttysarjan tehoputken ikkunat ja jotaki muuta pientä  :grin:

pasi78

Laparenkaat liimattu uudelleen vanteelle kun toista akkua tyhjentäessä irtos vanteelta.2 pulttia kiinnitetty stampeden puskurin takapuolelle hillitsemään keulimista,saa nähdä mitä muutaman sadan gramman lisäpaino tekee:)

Samontein alumiini takahubit ja etucasterit paikoilleen.

RcWRC

ensin oli kaks, nyt on neljä... sähköt vielä ja sitten liikkuu...
Kyosho Subaru 4x4  2 x Traxxas Stampete 2WD 1 x buggy 4x4
Tunthuriin mä kiipeen niin taas uudelleen...

Somnium

Slayerin servot suojasin vedeltä o-renkain ja silikonilla. Samaan syssyyn vaihtui orkkis radiolaitteet gigasiin ja jumittuva virtakytkin lensi roskakoriin.

slayer

Lainaus käyttäjältä: Somnium - 10.04.11 - klo: 11.32
Slayerin servot suojasin vedeltä o-renkain ja silikonilla. Samaan syssyyn vaihtui orkkis radiolaitteet gigasiin ja jumittuva virtakytkin lensi roskakoriin.
sama homma mun slayeriin paitsi gigaset hankin sitte modelista  :laugh:
Vaikka kuinka ois päivä pielessä silti rc:t on aina mielessä.
traxxas slayer 3.3,traxxas t-maxx 3.3,assosiated tc4

Manny

Lainaus käyttäjältä: slayer - 11.04.11 - klo: 15.26
Lainaus käyttäjältä: Somnium - 10.04.11 - klo: 11.32
Slayerin servot suojasin vedeltä o-renkain ja silikonilla. Samaan syssyyn vaihtui orkkis radiolaitteet gigasiin ja jumittuva virtakytkin lensi roskakoriin.
sama homma mun slayeriin paitsi gigaset hankin sitte modelista  :laugh:
Ei kikasta mulla mutta jumiiko se muillaki se virtanamikka :)
Ja startin hammasrattaat menee uusiks jahka ne saan loppuviikolla.   :cool:
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

pijokela

Viime harjoituksissa jäi ajomäärä moottorin kuumenemisesta kiinni. No viritin PC:n virtalähteen tuulettimesta moottorinjäähdyttäjän. Eiköhän tuolla saa parissa minuutissa kuuman moottorin taas valmiiksi uuteen ajoon.  :evil:
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Paaasia

Laittelin eilen / viime yönä vähän säätöjä kohdalleen sähköversiosta.
Ja sitten tuli hommattua läjä saman auton osia niin tulipa kasattua niistä tommonen polttisversio sitten.
Toki puutteita vielä on mutta ei hirveästi.
Caster EX-1 ja ZX-1

polle

Teippasin koria, koska oli "vähän" revennyt ja otin noparin autosta pois. Nyt ehtii autoonkin tekemään jotakin, koska on vähän kuumetta. :smiley:
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Mikko260

Kasasin motin kasaan ja käynnistin. Ekalla nykäisyllä käyntiin ja kävi niin kauan kun tankissa riitti löpöä. Pientä epämääräistä ääntä kuului, mutta loppui sitten hetken kuluttua.
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

väinö

Pieni johdanto: Ensin sain tän kaksvetoslässin. Ajelin sillä pari viikkoa ja en ollu tyytyväinen sen kuviointiin koska se ei ollu osunu ihan keskelle. Sitten päätin maalata korin ulkopuolelta mutta pohjamaali reagoi sprein kanssa ja maalipinnasta tuli ihan ryppynen. Sitten otin maalinpoistoainetta ja sivelin sillä korin. Tuloksena osittain lähtenyt maali ja vääntyneet kyljet. Sitten päätin leikata kyljistä suurimman osan pois ja samalla otin myös etulokarit kun renkaat otti niihin hyppyjen jälkeen kiinni. Ja tässä tulos:





Ps. Pitäs muutenki ostaa uus kori joten toi saa kelvata bashingkorina.

Hount

Liimasin alustan suojatarran paikalleen ja kaiversin mattoveitsellä ruuvinreiät esiin. Suojatarraa jäi viellä taakse "skidplaten" tekoon... laitoin sen verran tussilla tummaa että näkee ensimmäisillä kierroksilla onko takapää liian löysä / mistä kohta laahaa.


- Hount

Hyper

Lainaus käyttäjältä: väinö - 19.04.11 - klo: 08.38http://i8.aijaa.com/b/00486/7909521.jpg

Ps. Pitäs muutenki ostaa uus kori joten toi saa kelvata bashingkorina.

Tälle kuvalle repesin kyllä aivan täysin  :grin:

Bensamurrukka

Vaihoin DRX:ään tulpan ja ekaa kertaa talven jälkee tulille ja kulki ku enkeli :angel: Pienenä murheena se että talvi on tuhonnu tota tietä siihen malliin et pohja raapas tiehen ja moottorinruuveista kulu kannat piloille :undecided:
Vruum, Vrööm, Bruum, Brööm
Kyosho DRX videoni

Chili

Pesin, korjailin osan paremmalla ja sudin korin eilen.

Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Einiinopee

Laitoin scaleen jakoloovan väliaikaisesti kii, hiplasin rizardin ex iskareita ja nyt kohta ottaa servo tellinki irti et saa oman hand made puskurin hitsattua siihen.
Moa crawleri.

väinö

Huomasin vasta tänään että slässin mukana tuli pieni pussi jossa oli erilainen spurri ja pinjoni. :roll:
Vaihdoin ne sitten alkuperäisten tilalle.(Ohjeessa sanottiin että kun ne vaihtaa niin autolla pitäs päästä vähän kovempaa) Täytyy vaan ootella että akku on latautunut niin pääsee koittaan. :evil:

HMS77

Muistapa sitten että pidemmät välitykset tuo mukanaan myös noparin, motin ja akun lämmönnousua.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

väinö

Joo siinä sanottiinkin että jos ne vaihtaa niin ei sais ajaa maastossa :undecided:

väinö

Noniin. Vaihdoin sitte samantien ajon jälkeen vanhan spurrin ja pinionin takas. :roll:
Nopeus kyllä kasvo pikkusen mutta ajoaika putos puoleen. :sad: Hiljaa hyvä tulee :cool:

HMS77

Eihän niitä molempia tarvii kerralla vaihtaa. Kannattaa tutustua hieman miten eri kokoiset pinjonit ja spurrit vaikuttaa välityksiin, lämpöihin ja ajettavuuteen ja hakea se optimivälitys kokeilun kautta.
Pienempi pinjoni ja/tai isompi spurri = kiihtyy paremmin, huippunopeus pienempi.
Isompi pinjoni ja/tai pienempi spurri = kiihtyy huonommin, huippunopeus suurempi.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

väinö

Katoin kyllä tosta slässin "owner manual":ista että se alkuperänen yhdistelmä mahdollistaa pisimmän ajoajan.(niillä spurreilla ja pinioneilla mitä mulla on)
Noob: Onkse oikeesti "pinioni" vai "pinjoni" :huh:

Rossari

Laitoin hobby king 100a noparin ja sain pyöristyneet ruuvit pois :cheesy:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

speedo

#1559
pistin diffin väärinpäin kiinni.Eteni huonosti.Etupyörät veti taakse ja takapyörät eteen :shocked: