Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Yleinen keskustelu

Aloittaja nnikkem, 24.11.09 - klo: 15.59

nnikkem

Eli, ajattelin tämmöisen tänne laittaa :P En viitsinyt tonne "Yleiseen keskusteluun" laittaa, kun puhutaan vain RC-Autoista...

Mutta minun aiheeni kuitenkin on RC juttuja.  :grin:  Koulussa saa pitää esitelmän, harrastuksista, ja minä pidän RC-Autoilusta.  :tongue:
Jos olisi auto kunnossa, voisin viedä senkin sinne näytille, kaikki on mahdollista.  :wink:
Ensin kerron harrastuksestani, ja jos löytäisi jonkin videon, näytettäväksi niistä... ...mutta siinäkin tulee se tekijänoikeus juttu.  :embarrassed:
Mutta tommoista olisi tässä tekosilla, pitäisi keksiä vain, miten siitä kirjoitan, hyvän esitelmän.  :laugh:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Narmer

Lainaus käyttäjältä: thorak - 24.11.09 - klo: 15.59
ja jos löytäisi jonkin videon, näytettäväksi niistä... ...mutta siinäkin tulee se tekijänoikeus juttu.  :embarrassed:

Eihän se ole laitonta, jos näytät vain videon. Eri asia on sitten jos lähdet jakamaan sitä videota.

nnikkem

Niin, ei siinä ede naamoja näy, ainakaan helposti. Jos videon saan näyttää, pitää minun suunnitella esitelmä niin, että se sopii siihen.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

pjp

Ja jos vaikka tiedät kuvaajan, niin kysy lupa...jos ulkolainen, niin tuskin niitä ees kiinnostaa
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

MiniMies

Mä pidin viimevuonna koulus esitelmän rc autoista  :laugh: Eihän se mikään hyvä esitelmä kyllä ollut  :wink: Väsäsin sen vaa yhessä illassa  :shocked:

Bonzer

Mulla ja yhdellä kaverilla on esitys "yritysmessuilla", jonka koulu järjestää. sillä esiinnytään muutamalle sadalle lapselle/aikuiselle  :wink: