Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

inferno ve/mp9e

Aloittaja infernooo, 12.12.09 - klo: 18.32

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 07.08.13 - klo: 10.24
Niitä menee. Hyvä jos kestää autossa jonku aikaa rata-ajossa.

Jippii! Vortex 1:7 makoilee tullis ja ehkä tänään pääsee jo testailee..
Pitää vähän muutaki blingiä kysellä autoon.. Ihan vaan periaatteesta  :shocked:

Aika nopeesti tuli,minkä pinjonin aiot laittaa?
EXC125

emppu99

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 07.08.13 - klo: 10.31
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 07.08.13 - klo: 10.24
Niitä menee. Hyvä jos kestää autossa jonku aikaa rata-ajossa.

Jippii! Vortex 1:7 makoilee tullis ja ehkä tänään pääsee jo testailee..
Pitää vähän muutaki blingiä kysellä autoon.. Ihan vaan periaatteesta  :shocked:

Aika nopeesti tuli,minkä pinjonin aiot laittaa?
E:kerroitki sen tuolla toisella sivulla..
EXC125

mikari

14T on nyt kiinni, voi koittaa 15T ja jos ei lömmöt nouse liikaa ni sitten sillä..

jokohan näkyis..
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Jahas,nyt on siis vortex seiska kiinni.Jokos oot  kokeillu? :police:
EXC125

mikari

Vähän pihalla ;) .. jos illal ei sada ni sit radalla. Voimaa on (ei yllätys)
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Eiks se oo vedenkestävä  :wink: Joo ihmettelen jos ei oo voimaa,mun dbx:n vortex seven testi keskeytyi jo edeltävällä akullisella,vakio sähköilläkin sain etudiffin lautaspyörän hajalle :afro:
EXC125

mikari

On. Joo no mulla on terästä noi osat tässä Infernossa, original MP7.5 diffit ja pinjonit vm. 2000 ;)
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 07.08.13 - klo: 16.20
On. Joo no mulla on terästä noi osat tässä Infernossa, original MP7.5 diffit ja pinjonit vm. 2000 ;)

No niin,kestää! Mää en viiti laittaa esim. teräksistä pääratasta tohon scorppariin koska sit jos sinne menee oikein iso kivi ni sit se vääntää jotain muuta hajalle. Diffit on varmaan eri asia.
EXC125

mikari

On joo. Scorpparin muovinen pääratas on kyl järee itsessäänkin.
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Joo on järee. Mulla ei ainakaa oo kulunu viel yhtää.
EXC125

mikari

Ei menny testit ihan putkeen. Jostain toi XXL kiuas otti siipeensä vaikka välitys ei ollut edes pitkä, 14T. Se menee nyt tutkintaan ja hutkintaan, ajaa sillä ei voi  :roll: harmillista! No hyvin kulki aina siihen asti...

No onneksi on toi toinen kone millä jatketaan rallycross baanalla näillä näkymin.. siitäkin sain johdot solmuun spurrin väliin ja pienen leimahduksen aikaan, onneksi ei vaikuta olevan vauroita ja johdot on nyt kolvattu ja korjattu  :cool:

Tällasta tää on harrastaminen!
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Ai suliko xxl motti?Vai hajosiko muuten vain? Harmi kuitenkin  :undecided:
EXC125

Eetu B

Oletteko tietoisia, miten tommoset Turnigy merkkiset noparit kestää, tuo http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=17979 nopari on aivan saman näköinen kun orionin 8 BL, mutta maksaa vain 48$ ?

mikari

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 08.08.13 - klo: 08.25
Ai suliko xxl motti?Vai hajosiko muuten vain? Harmi kuitenkin  :undecided:

Jees! Jotain siinä kävi, täytyy tutkia mitä..
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: Eetu B - 08.08.13 - klo: 09.53
Oletteko tietoisia, miten tommoset Turnigy merkkiset noparit kestää, tuo http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=17979 nopari on aivan saman näköinen kun orionin 8 BL, mutta maksaa vain 48$ ?

En ehkä hankkis,noissa kumminkin se toimintavarmuus on ihan eri luokkaa kuin orionilla(siis huonompi).

Ja jos tuo sulla "itsekseen hajoaisi" niin et todennäköisesti saisi uutta tilalle.Esimerkkinä mulla meni scorpparista servo niin lupasivat kyosholla  uuden.
EXC125

Eetu B

Ok, eikö kumminkin turnigyn akut ole suht suosittuja?

emppu99

Joo on akut varmasti suosittuja,enkä väitä ettei tuo voisi toimiakin,mutta mieluummin maksan hieman enemmän ja saan taattua laatua  :azn:
EXC125

Eetu B

Niinhän se kannattaa :)

emppu99

Mutta toisaalta,orionin säätimen hinnalla saa jo kolme tuollaista joten eiköhän edes yksi kiinansäädin toimisi ;)
EXC125

Eetu B

Täytyyhän jonkun niitäkin kokeilla. :wink:

emppu99

EXC125

Eetu B

Luettuani palautteet, en enää aijo kokeilla mitään turnigyn noparia tai moottoria, ne ei toimi.

emppu99

Niihän mää vähä arvelin. ;)
EXC125

Eetu B

Mutta eikös nuo hobbywingin tuotteet ole jo suht laadullisia? Vaikka muistaakseni myös kiina säätimiä ovat.

emppu99

Kai nekin hyviä kokemusten perusteella on.Mutta se nyt on ihan että mistä tykkää.Jotkut karttaa kyoshoa kuin ruttoa.(ihme kavereita semmoset :shocked:)
EXC125

Eetu B

Niin, ihme vähän radoilla näkee kyoshon värkkejä.  :huh:

P.R

Lainaus käyttäjältä: Eetu B - 08.08.13 - klo: 22.19

Jos kisatouhuja ajatellaan niin esim mp9 on ainakin poskettomasti hinnoiteltu.
Samaan rahaan saa jo jonkun toisen merkin moottorin kera...
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

mikari

Poskettomasti tai ei, mutta ylivoimaisesti suurin osa ainakin vantaalla tuntuu olevan MP9:jä

Turussahan tilanne voi olla toinen (Losi) mutta kyllä Turkulaisillakin MP9:iä on

Itse asiassa PM:ien alla olin kerrassaan hämmästynyt Kyoshojen määrästä suhteessa aiempiin vuosiin kun itsekin vielä ajoin kilpaa
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Tuli noi T-Bone racingin skid platet, kuvaa tuonnempana. Jotain hyvää sentään rallicrossia ajatellen  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

p-man

Lainaus käyttäjältä: P.R - 08.08.13 - klo: 23.20
Lainaus käyttäjältä: Eetu B - 08.08.13 - klo: 22.19

Jos kisatouhuja ajatellaan niin esim mp9 on ainakin poskettomasti hinnoiteltu.
Samaan rahaan saa jo jonkun toisen merkin moottorin kera...

Jos sillä toisella merkillä Mugenia meinaat ni joo.. Ihan hyvä auto varmaan, mulle ei vaan haluttu sitä myydä. 2kpl MBX 7 + konversio kitit oisin ostanut.. Ja tietty jotain pientä hipo palikkaa, mut ei siitä enempää.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa