Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

inferno ve/mp9e

Aloittaja infernooo, 12.12.09 - klo: 18.32

emppu99

EXC125

mikari

Vaihdoin omaan "Kanai" :hin 7075 alumiini tornit ja CNC etu yläkiinnikkeen. Joutais mustat GPM:n CNC osat kiertoon, 2 etutornia ja 1 takatorni, siisti kunto. Voisin luopua vaikka 20€ sis. postit!

Nyt ei puutu omasta enää kuin 7075 ala etukiinnike ja taka kick-up pala ;) saranatapit on terästä ja ohjauspalat ja takahubit CNC:tä, ohjauskin kuulalaakeroitu. Rullaa kevyesti teräksisillä diffien lautasrattailla ja pinjoneilla. Eihän tuo MP9 ole mutta tyytyväinen silti  :grin:
Moottorina jälleen Vortex Seven 2250kv
Kiitos 20 vuodesta!

p-man

Onhan tuossa ihan kivasti jo palikkaa kiinni  :cool:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

mikari

No juu. 2000 luvun alun "kanai" ja vähän päälle. Melkein parempi ku pussillinen uusia, se on niin kova :police:
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#784
Ekan kerran näen Infernon keulivan asfaltilla 4S:llä. Voimaa on. Toivottavasti nyt kestää. 15T pinjoni. Säädin ja moottori lämpeni tasasesti, kai hyvä merkki.

Enkä ihmettelis vaikka menis päälle 70 km/h
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

#785
Noniin,mulla on 12t ja 16t,pitää varovasti kokeilla vortex sevenillä ja tolla 16t:llä ja jos sillä lämpenee liikaa ni sit pitää kattoa pienempää.Tolla 2300kv koneella sit 12t jos se nyt edes kestää jonkin aikaa..

Ja vaikka ei 70 kmh meniskään niin joka tapauksessa varmasti tarpeeks lujaa:)
EXC125

mikari

Yes. Hyvin potki ku kävin vähän ulkoiluttaa, ilmaa otti oikein kunnolla. Kuva putsattuna, varmaan näiden testien jälkeen menee talviunille

Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 22.09.13 - klo: 12.23
Yes. Hyvin potki ku kävin vähän ulkoiluttaa, ilmaa otti oikein kunnolla. Kuva putsattuna, varmaan näiden testien jälkeen menee talviunille



Vai että talviunille..jääkö wp säädin ylimääräiseksi? sille ois mun autossa paikka tarjolla...;)
EXC125

mikari

#788
Sorry ei .. Tarvitaan ensi kesänä. Luulen että ajan infernoa tuolla ja Tekno-Slayerin kaveriks tulee halvempi kasisäädin (hobbywing SC8-V1 + 3S)..
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

#789
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 22.09.13 - klo: 21.58
Sorry ei .. Tarvitaan ensi kesänä. Luulen että ajan infernoa tuolla ja Tekno-Slayerin kaveriks tulee halvempi kasisäädin (hobbywing SC8-V1 + 3S)..

ok,no oon kans tota säädintä kattonu mutta koitin etsiä orionia jostakin,vaikka käytettynä jos ei muuten.Kun sitä 170e ei viitsis pelkästä säätimestä maksaa(no olishan se 200e moottori+nopari paketti mutta kumminkin)

Joten pitää kattoa jos ostais sen hobbywingin,siinähän hinta on maltillinen,93e.
EXC125

mikari

Yep, jos tarttis moottorinkin niin Orion setti lyömätön (200€) mutta pelkkä säädin itsellekin riittää, Slayerissä 2000kv ja tässä tuo Seven.
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 23.09.13 - klo: 08.00
Yep, jos tarttis moottorinkin niin Orion setti lyömätön (200€) mutta pelkkä säädin itsellekin riittää, Slayerissä 2000kv ja tässä tuo Seven.

Joo,se on varmaan ihan hyvä säädin myös.Meinaatko että 3s riitttää tolla 2000kv koneella? No tietenkin paino vähenee ja pinjonia muutetaan..
EXC125

Manskus

Millä Muuten peset autos gtwarrior?
kun näyttää niin puhtaalta toi auto tos kuvassa.

mikari

WD40, kompura, rätti ja hammasharja. Noilla selviää reilussa vartissa ja aika hyvä tulee. Se oli kyllä aika ravassa, hiekassa ja mudassa. Talven aikana ajattelin ottaa atomeihin ja vaihtaa muutaman muovisosan ja laakerit.

Emppu: Slayerissa vaihdelaatikko diffin lisäksi, joka optimoi moottorin tehoa; siten 3S voisi riittää huippunopeuden puolesta. Tämä on se mitä haluasin kokeilla tulevana kesänä viimesitään (ja ehkä tiksissä).
Infernossa 3S ei riitä Vantaalla, Tampereella ajoi kisassa toissa kesänä 3S:llä ja siellä riitti.
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 23.09.13 - klo: 15.53
WD40, kompura, rätti ja hammasharja. Noilla selviää reilussa vartissa ja aika hyvä tulee. Se oli kyllä aika ravassa, hiekassa ja mudassa. Talven aikana ajattelin ottaa atomeihin ja vaihtaa muutaman muovisosan ja laakerit.

Emppu: Slayerissa vaihdelaatikko diffin lisäksi, joka optimoi moottorin tehoa; siten 3S voisi riittää huippunopeuden puolesta. Tämä on se mitä haluasin kokeilla tulevana kesänä viimesitään (ja ehkä tiksissä).
Infernossa 3S ei riitä Vantaalla, Tampereella ajoi kisassa toissa kesänä 3S:llä ja siellä riitti.

Ok,no se antaa vauhtia sit.
EXC125

mikari

Jep ja 150gr painoa pois kyydistä.
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 23.09.13 - klo: 22.01
Jep ja 150gr painoa pois kyydistä.



Niin:)

Jos hyvin käy huomenna saattaa scorppion tulla,niin pääsee testaamaan tätäkin autoa!
EXC125

p-man

Meinaatko suoraan Vortex Sevenillä kokeilla?
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

emppu99

Lainaus käyttäjältä: p-man - 24.09.13 - klo: 21.17
Meinaatko suoraan Vortex Sevenillä kokeilla?

En varmaan,ensin sillä 2300kv motilla ja kattoo nyt että kestääkö alkuunkaan.Toivotaan että kestää,mutta kyllä varmaan sillä vortex sevenillä heti pian sen jälkeen:)
EXC125

mikari

Sevenillä toi on kyllä ihan peto. 15/46 tuntuis toimivan. Perus 2000kv kestää sen 13/46.
Rata ajoa en ole päässyt kokeilee, se menee ensi kesään.
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 25.09.13 - klo: 08.47
Sevenillä toi on kyllä ihan peto. 15/46 tuntuis toimivan. Perus 2000kv kestää sen 13/46.
Rata ajoa en ole päässyt kokeilee, se menee ensi kesään.

Joo,mulla on nyt siis 12 ja 16t.Mitä luulet,toimiiko 16t vai kannattaako ottaa suosiolla heti valmiiks 15t?
EXC125

mikari

16/48 on ok, mulla 15/46. Kumpi pääratas?

Kyllä 16 varmaankin menee, sitä pitää sitten katella.
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 25.09.13 - klo: 15.53
16/48 on ok, mulla 15/46. Kumpi pääratas?

Kyllä 16 varmaankin menee, sitä pitää sitten katella.

En oo kyllä varma...pitää käydä kattomassa:)
EXC125

emppu99

48 se näyttäis olevan..eli pienempi kuin 16t kannattaa laittaa?
EXC125

mikari

Isompi spurri, isompi pinjoni -> 16/48 ok
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 25.09.13 - klo: 19.52
Isompi spurri, isompi pinjoni -> 16/48 ok

Okei,toivotaan että sillä kulkee  :azn:
EXC125

emppu99

Nojoo,,ei tullu auto edellisellä viikolla.Tietääkö kukaan saako mistään niitä ruuveja,mitkä on siinä moottorissa kiinni?

Onko niitä ns.varaosina missään myytävänä?
EXC125

mikari

Kuten tuolla http://rc10.fi/index.php?topic=78970.msg700199#msg700199 kirjoitin nyt olis itsellä R8 Pro 180A 4-6S säädin ja varmaan tulee tähän autoon ellen innostu kokeilemaan Slayerissä 6S.

Tässä autossa toki 4S koska 6S ei taida mahtua korin alle yhtenä kappaleena ja muutenkin.
Sitten vois myöhemmin ajatella myös uutta Orionin sensorillista 1:8 2000kv pannua.
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 30.09.13 - klo: 16.37
Kuten tuolla http://rc10.fi/index.php?topic=78970.msg700199#msg700199 kirjoitin nyt olis itsellä R8 Pro 180A 4-6S säädin ja varmaan tulee tähän autoon ellen innostu kokeilemaan Slayerissä 6S.

Tässä autossa toki 4S koska 6S ei taida mahtua korin alle yhtenä kappaleena ja muutenkin.
Sitten vois myöhemmin ajatella myös uutta Orionin sensorillista 1:8 2000kv pannua.

Jääkö wp-säädin nyt ylimääräiseksi? :wink:
EXC125

mikari

Ei.. 2 autoo, 2 säädintä ..
Kiitos 20 vuodesta!