Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset

Aloittaja PRCA, 07.01.10 - klo: 21.38

Propulsion

Täältä ollaan tulossa yleisöksi, jos ei esteitä ilmaannu. Tuo valokuvausta työkseen tekevä emäntäkin lupautui alustavasti mukaan, että kohtuullista kuvamateriaaliakin saattaa olla luvassa:)
Traxxas Slash 4x4

ToniP

Toivottavasti maltatte olla paikalla palkintojen jakoon asti jotta saadaan näyttävät kuvat lehdistölle.

Propulsion

Se nyt ei oo vielä varmaa, että päästään edes paikalle. Ja jos tullaan, niin toisesta päästä on päivää pakko lyhentää, kun kotiin jää kolme koiraa. Nelikko SC:t kiinnostaa eniten, onko syytä olla paikalla heti aamulla, vai ehtiikö myöhemmin?
Traxxas Slash 4x4

OV

Tarkempi aikataulu on vissiin jo nurkan takana? Lähinnä kiinnostaa kuinka aikasin pitää tulla pelipaikalle...

ToniP

8:30 on syytä olla pihassa jos meinaa ehtiä ilmoittautumaan.

Nyt on vähän sellanen tilanne että vartoomme Hobao-kuskien ilmoja vielä huomis iltaan asti jonka jälkeen julkaistaan listat.

Koiranputki

Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

OV

Olisin ite myös paikalla mieluusti heti kun ovimies avaintä vääntää... Taitaa tai siis itse asiassa taisi jäädä huominen säätö reissu turkuun väliin perhesyistä. Ja mulla on käsissä auto mikä on käytännössä kokonaan rakennettu uudelleen ja ainoat testit on katottu, että menee eteen, taakse ja kääntyy :). Ja viimeksi tullut ajettua ks. vessalla 1kk sitten nokialla. Eli mieluusti ottais muutamat testi kierrokset heti kukonlaulun aikaan jos vaan on mahdollista.

ToniP

Avaamme ovet noin 8 aikaan ja koitan neuvotella että saatais jättää alaovi auki ainakin aamupäiväks. Joka tapauksessa joku on ovella vastassa noin klo 8.00 alkaen.
Lisätiedot allekirjoittaneelta puhelimitse.

ToniP

Alan veivaamaan erälistoja nyt eli vielä ehtii mukaan kun heti laittaa ilmon.
Stay tuned...

MirosHima

Lainaus käyttäjältä: ToniP - 04.02.10 - klo: 16.43
Alan veivaamaan erälistoja nyt eli vielä ehtii mukaan kun heti laittaa ilmon.
Stay tuned...

laita mut mukaa jonnekkin roikkuun. vähää o epävarmaa vielä lähtö

pistin mailiin ilmon, ite tulossa kans ajoissa jos tuun
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

PRCA

atarauskis

Okei,mites tosta lähdetään ajamaan? ajokaavio?
BC5 2wd cup mestari 2015 / Rc Jokkis Suomenmestari 2016 / 2022

PRCA

atarauskis

Miten noista alkueristä määräytyy paikat finaaleihin?
Ajetaanko pisteistä?
BC5 2wd cup mestari 2015 / Rc Jokkis Suomenmestari 2016 / 2022

MirosHima

Lainaus käyttäjältä: atarauskis - 04.02.10 - klo: 21.24
Miten noista alkueristä määräytyy paikat finaaleihin?
Ajetaanko pisteistä?

Olettasin että pisteistä ajetaan,

ToniP

LainaaOlettasin että pisteistä ajetaan
Olettaisin että olet oikeassa.

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: ToniP - 05.02.10 - klo: 09.00
LainaaOlettasin että pisteistä ajetaan
Olettaisin että olet oikeassa.

Eli kolmesta alkuerästä kaksi pitää onnistua? Onko todella näin? Näin vähällä alkuerämäärällä on yleensä ajettu tulosta sisätiloissa, mutta toki kilpailujärjestäjä päättää.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Tepaja

Ekat kisat minulla ja ymmärtämisen vaikeutta  :grin:
Ajetaanko sillä periaatteella, että kaikki saa ajaa yhtä paljon vai karsiutuuko ulos kisoista? Truggy luokan kohdalla varsinkin haluaisin tietää, kun vain seitsemän kuskia.

RikuRassi

Truggyt ajavat tuolla osallistujamäärällä kaksi harjoitusta ja yhden alkuerän, sekä viisi finaalia. Kaikki pääsee finaaliin, joka siis ajetaan viiteen kertaan ja lasketaan vaikka 3/5 tai 4/5 parasta sijoitusta. Niiden mukaan lopullinen sijoitus.

JiiIii

Mihinkäs aikaan olisi tänään mahdollista päästä treenaamaan, jos vaikka onnistuisi livahtamaan töistä?
I race what ever the marketing department tells me is fast.

ToniP

Tervetuloa treenaamaan ja kisaamaan rennolla meiningillä!
Rata on auki aamusta iltaan.

karvanaama

Tuli tuossa mieleen, että kääntyykös tuolla radalla 2wd truggy pro-linen edge eturenkailla ollenkaan, vai meneekö suksena suoraan? Kun ei muita pakista löydy, niin ajattelin vain, kannattaako tuolla edes lähteä yrittämään.

Propulsion

No niinhän siinä kävi kuin epäilinkin, vaimoke ei lähdekkään paikalle heilumaan kameran kanssa:( Vaan emännän pikkuveli lähtee mun mukaan. "Ja tauti leviää..";)
Traxxas Slash 4x4

tturku

Ui ui, Jos noi misut on siellä pyörimässä niin mä tuun sinne vaan kattelemaan  :mrgreen:
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

PaavoNokkava

Lainaus käyttäjältä: karvanaama - 05.02.10 - klo: 19.58
Tuli tuossa mieleen, että kääntyykös tuolla radalla 2wd truggy pro-linen edge eturenkailla ollenkaan, vai meneekö suksena suoraan? Kun ei muita pakista löydy, niin ajattelin vain, kannattaako tuolla edes lähteä yrittämään.

Kyllä siellä on kaikki autot kääntyneet rengasmerkistä riippumatta, itsellä useasti jopa katolleen  :grin: Ajaan vaan Janne, hyvin se sulla toimii!

-Henkka
[PRCA] [TamUa]

MirosHima

aamulla klo 05:45 starttaa meikä matkaan.

TomiKoo

Viimeiset testit ajettu ja autot rikottu. Illallinen syötynä ja asennusoluset juotuna on hyvä alkaa vielä rassaamaan. Aamulla tikkana paikalla!

ToniP

Lainaus käyttäjältä: tturku - 05.02.10 - klo: 20.53
Ui ui, Jos noi misut on siellä pyörimässä niin mä tuun sinne vaan kattelemaan  :mrgreen:

Tottakai tytöt on paikalla. Ei tässä nyt turhaan oo mesottu että meidän kisat on parhaat kisat. Täytyyhän autokisoissa "fosters-tytöt" olla.

kisaaja

-Goldi

Duster1

No mites se puhe aina kääntyy tyttöihin :lol:

Laittakaahan sit videoo ajoista ja eritoten 4wd SC pirsseistä.
Axial SCX 10 TR