Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

mikä on lempi rc autosi

Aloittaja maironi, 08.01.10 - klo: 23.26

maironi

mikä on oma lempi rc autosi? mulla on nissan skyline gt-r, fw-05t. 2fast 2 furious tyylinen. brianin malli tietysti
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

juhaj

Tähän mennes ollu Team Academyn Gv2. Parempiakin tietysti varmaan on.
team academy gv2 pro/Losi mini lst2/fs racing king kong 30cc  http://rc10.fi/index.php?topic=49283.0

jerzirccar1

Tamiya sand scorcher.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

mof

Eikös tämä ole vähän niinkuin sama aihe kuin tämä?

Hösö

semmonen joka ei hajoa ja ei tarvi säätää! pysyy aina säädöissä ja osat ei kulu, EES AJAMALLA!!1 :grin: :grin: :p
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
*AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Iigor

TheJR

Jq the car:)
Fg Mini#84 White

infernooo

inferno 7,5 us sports 2 Lazer zx5 ja mini z awd.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: infernooo - 09.01.10 - klo: 17.25
Inferno tietysti!!!!

Kuinkahan monta eri infernoa on olemassa. Minulla oli muuten eka inferno koko Suomenmaassa jos en väärin muista niin -92 tai -93.
Jerzi

timomk

mun lempi kaara on lrp shark kun sen lisäksi ei ole muita kuin mini inferno joka oli kyllä aika per###stä
Ny muuten hajos joku :D

ksp 5

mun lempi auto on tamiya mini m05 ja m03 ja iskäl ja veljel o associated sc 10 pääsen kokeilee mut en viel meen joku päivä koklaa sitä :-O

tapsa92

Mikätahansa 4wd 1:5 kokoinen norsu 3 diffillä nätillä korilla, isoilla kromi vanteilla ja ison offsetin renkailla ja brushlessina...
- Tapsa

Habaku

Ehottomasti Hpi Baja 5B !! Kiva näin vanhempana olla taas penikka ja kokeilla samoja virityksiä tähän kun sillon penikkana mopoon  :cool:

Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Mika R

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 09.01.10 - klo: 18.40
Minulla oli muuten eka inferno koko Suomenmaassa jos en väärin muista niin -92 tai -93.
Jerzi

onko sulla vielä sitä?

Iigor

Honkkarin X2 CRT totta kai :grin: Baja oli myös aikoinaan kiva, mutta kyllähän tuo nitrohomma on monta kertaa edullisempaa ja hauskempaa kunnon vehkeillä.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 09.01.10 - klo: 20.36
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 09.01.10 - klo: 18.40
Minulla oli muuten eka inferno koko Suomenmaassa jos en väärin muista niin -92 tai -93.
Jerzi

onko sulla vielä sitä?

Valitan ei ole. Siihen ostettiin myös tuo 1000mk maksava alupukki. Kaikki aluosat eloksoitiin viininpunaiseksi, oli erikoisen näköinen peli. se jolla on se voisi laittaa kuvia tulemaan tänne.
Jerzi

PS Lisään viellä että auto maksoi 2990mk

Jasse

Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

taukki

Lempi autoni on Traxxas Slash.
Traxxas Slash

-rcmh-

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Larenz

Tähän mennessä Axial scx10 on ollut paras, kun muissa autoissa on aina ollut sellaista ihme nysväämistä
pahero

Kakkutukka

Olen vasta yksi tähti koko universumissa, jos voin verrata omaa tietouttani laatumerkkeihin, koska en edes tiedä niistä mitään. Mutta voin silti vastata oman lempparini. HPI Baja, koska tuohan on sellainen mukava pörisijä, ja tykästyin lähes välittömästi siihen kun näin sen. Taitaa olla hiukan turhahkon oloinen kyllä tämä aihe, koska tuo "Mikä on lempi korisi" aihe ajaa periaatteessa saman asian.
Voimaa ja valtaa.

ma-de

juhku1

Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Buttenmeister

HPI FatPipe

Spektrum l Tamiya l Castle Creations

SLap

Academy Gv2 Pro, tietysti  :cheesy:. -Sami
Jeps

Don

Team Losi micro DT. Ajan kaikki bajat kumoon! RänRÄn!! :tongue:
| Hobao Hyper 10SC |

joska

tamiya TT01 rockstar subaru imbreza
spektrum dx3.0